piątek, 18 czerwca 2021

Dostałam odpowiedź od Biura Obsługi Interesantów w Rejonowym Sądzie w Olecku

Poszli na drobne ustępstwo, ale tych spraw i akt jest tyle do przejrzenia, że to mnie nie urządza. W dodatku, te akta, które chciałam w pierwszej kolejności przejrzeć zostały wysłane do Sądu Okręgowego w Suwałkach, zanim je przejrzałam. :( Na początek dobre i to: W odpowiedzi na Pani pismo informuję, że na podstawie zarządzenia Dyrektora Sądu Rejonowego w Olecku ma Pani możliwość jednorazowego wglądu w akta z dwiema przerwami 15 - minutowymi nie dłużej niż 3 razy po 45 minut. W związku z powyższym proszę o wskazanie sygnatur spraw oraz datę ich wglądu. Czytelnia akt czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00.

6 komentarzy:

  1. Tak dużo masz spraw sądowych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. To element stalkingu. Celowo zalewają mnie tymi sprawami, aby mnie wykończyć psychicznie, a ja się zamiast poddać dziarsko walczę z postkomunistyczną mafią.

      Usuń
    2. Myślałam, że to Ty wytaczasz te sprawy, a to tajemniczy ktoś Tobie.

      Usuń
  2. Jak się odwołałas
    od wyroku to poszły.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ja złożyłam wniosek o wgląd do akt przed tym zanim poszły.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sąd ma pierwszenstwo i terminy obowiązują.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!