wtorek, 1 czerwca 2021

ODWOŁANIE od DECYZJI Nr 0261-2021-002177 w sprawie odmowy przyznania płatności i nałożenia sankcji

 
Dyrektor Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Olsztynie
 
za pośrednictwem
 
Kierownika Biura Powiatowego ARiMR w Olecku
Krzysztofa Krasowskiego
19-400 Olecko, ul. Gołdapska
 
ODWOŁANIE od DECYZJI Nr 0261-2021-002177 w sprawie odmowy przyznania płatności i nałożenia sankcji
 
Niniejszym odwołuję się od decyzji Nr 0261-2021-002177 w sprawie odmowy przyznania płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz nałożenia sankcji karnych w kwocie:
5069,70 zł oraz
1911,42 zł.
 
Składam wniosek o przeprowadzenie kontroli na moim gospodarstwie w czerwcu 2021.
Składam wniosek o przeprowadzenie kontroli w czerwcu 2021 na farmach w Sokółkach 12 i w Rogówku, gdzie zostały wywiezione i zmarnowane moje owce i kozy. 
 
Wnoszę o przeprowadzenie oceny dobrostanu na moim gospodarstwie w Czuktach, oraz na gospodarstwach w Sokółkach 12 i w Rogówku.
 
Oświadczam, że jako hodowca i właściciel owiec i kóz bezczelnie zrabowanych z mojego gospodarstwa w ilości 50 sztuk (35 owiec i 15 kóz w 2018), chcę brać udział w czynnościach kontrolnych i mieć możliwość składania uwag do protokołów kontroli oraz sporządzenia niezależnej dokumentacji fotograficznej i filmowej. 
 
Oświadczam, że wójt Locman i PIW Olecko uniemożliwili mi uporządkowanie numerów kolczyków zwierząt, albowiem ukradli stado owiec i kóz, zanim zrobiłam przegląd stada i uzupełniłam dokumentację. Wójt Locman i PIW Olecko nie dopuszczają mnie do moich zwierząt od 2018 roku. 
 
UZASADNIENIE
 
Zostałam okradziona ze zwierząt przez chciwego wójta Gminy Kowale Oleckie Krzysztofa Locmana oraz ekoterrorystyczną fundację Molosy Adopcje i to z ich winy pastwiska nie są wypasane, a nie z mojej. 
 
Wnoszę o uchylenie decyzji i wypłatę dotacji w całości. 

Hodowca Izabella Redlarska, Rancho Romantica Rebelle,
Czukty 1, 19-420 Kowale Oleckie, Woj.Warmińsko-Mazurskie, +48506200135
https://zwierzetaindianki.blogspot.com/ https://www.instagram.com/izabella_redlarska/ www.garnek.pl/indianka/a https://www.youtube.com/user/IndiankaCreative/videos?view=0&sort=da&flow=grid
 
PODPISANE ELEKTRONICZNIE i WYSŁANE przez ePUAP

16 komentarzy:

  1. Pisałaś kilkakrotnie że nie masz dotacji, że Ci zabrali; to o co chodzi w tym piśmie? Nie mogę się już połapać.

    OdpowiedzUsuń
  2. ARiMR nie wypłaca mi od kilku lat dotacji natomiast nakłada sankcje karne czyli nie dość, że nie wypłacili żadnych dotacji to jeszcze chcą żeby im zapłacić kary w wysokości wielu tysięcy złotych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to nie wypłaca. Przecież widniejesz na liście.

      Usuń
  3. Nie składaj wniosku o dotację, nie nałożą wtedy żadnej kary.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiele tysięcy to ile dokładnie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś niezależna i masz wiele talentów, inteligentna i pracowita. Po co się wikłasz w dotacje? Stań na własnych nogach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kary finansowe za brak wypasu zwierząt, a brak wypasu zwierząt, bo wójt twierdzi, że u mnie trawa nie rośnie i zwierząt na wypas nie chce oddać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dotacje są dla rolników rekompensatą za chujową legislację, za ograniczenie swobody działalności rolnej. Jeśli nie będę starała się o dotacje, to nie tylko ich nie dostanę i nie będę miała za co kupić paszę na zimę dla zwierząt, ale także nie przestanie mnie obowiązywać chujowe prawo.

    Na mocy chujowego prawa np. nie można zabić na mięso własnej świni, bo w tym chujowym systemie prawnym idzie się za to do pudła. Rolnik ma tyrać i oddawać zwierzęta za pół darmo pośrednikom, którzy zarabiają na zwierzętach rolnika 1000 procent.

    OdpowiedzUsuń
  8. A dlaczego jesteś na liście beneficjentów w Internecie skoro tych dopłat nie dostajesz ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem, dlaczego jestem na liście beneficjentów, skoro dotacji nie wypłacają.

    OdpowiedzUsuń
  10. Z czego żyjesz- odp brzmi "nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Żyję z ogrodu i kur. Kury i ogród mnie karmią, a dodatkowo od czasu do czasu kontener z odpadami pod marketem, gdy mi jeszcze na ogrodzie nie urosło lub za mało, lub gdy mam ochotę na coś innego, czego u mnie nie ma na ogrodzie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lista beneficjentów to nie jest lista przelewów.

    OdpowiedzUsuń
  13. To bardzo popularna forma. Pomyśleć ile jedzenia marnuje się i jest ono pełnowartościowe. Tylu ludzi na świecie głoduje, a żywność kończy w kontenerach. I tak cud jakiś, że możesz tam się dostać. W dużych miastach te kontenery są ogrodzone, nawet od góry i zamknięte na klucz. Korzystanie i zapobieganie marnowaniu się ogromnych ilości jedzenia jest grzechem. Gdzieś czytałam, że pracownica którejś z sieci ukarała swoją pracownicę, która coś uszczknęła z towarów przeznaczonych do kontenera. To już woła o pomstę do nieba.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!