środa, 16 czerwca 2021

II K 358/19 Informacja o złym samopoczuciu

II K 358/19 konie i pies

Sąd Rejonowy w Olecku


Informacja o złym samopoczuciu

W związku z fatalnym samopoczuciem spowodowanym wyczerpującym 40 km dojazdem w poniedziałek do sądu celem skorzystania z limitowanego przez sąd do 45 minut przeglądania akt, dzisiaj nie będę w stanie dojechać do sądu na kolejne, realnie pół godziny przeglądania akt.

Jednocześnie wnoszę o zwiększenie limitu dostępności do akt podczas jednorazowej bytności aby można było spokojnie sobie przejrzeć całe akta.

Robienie 40 km maratonów na rowerze żeby przeglądać akta ledwo przez maksymalnie 45 minut jest niezadawalające, niepraktyczne i męczące i bardzo utrudnia zapoznanie się z aktami.

Limit przeglądania akt do 45 minut jednorazowo w ciągu jednego dnia jest to utrudnianie dostępu do akt, zwłaszcza w kontekście braku komunikacji podmiejskiej.

16 komentarzy:

  1. A nie możesz jakoś paru złotych zarobić na bilet? Potrzebują do zbioru truskawek na przykład. Co mamy zatrudniać Ukraińców to lepiej może by było taką patriotkę jak ty . Co ty na to ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Musisz jechać inaczej niż rowerem, może autem ze znajomym.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja i zbiór truskawek? Przecież ja ledwo chodzę po swoim siedlisku. Zbiór truskawek to dla mnie masakra ze względu na kręgosłup, który mnie boli i napływ krwi do mózgu - gdy się pochylam. Muszę uważać na siebie.

    Po prostu nie będę jeździć do tego sądu - tylko na rozprawy. Muszę się skoncentrować na dowodach i reakcji na to co widzę w protokołach, bo jest tam dużo do prostowania.

    OdpowiedzUsuń
  4. A może jakaś praca zdalna przez Internet skoro masz problemy z kręgosłupem ? Jeżeli sądzisz warzywa podlewać to jesteś trochę sprawna. Ale fajnie jakbyś znalazła pracę zdalną przez Internet. Co ty na to ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Iza ale ty jesteś nieobrotna. Sprzedaj parę jajek dla jakiegoś znajomego. Na pewno by cię zawiózł do Olecka. Albo ile kosztuje bilet od ciebie do tego Olecka? Zgłoś się do jakiejś pracy . Popilnuj komuś dziecko na przykład A w zamian niech cię ktoś zawiezie do Olecka. Na pewno nie masz wszystkich złych sąsiadów. Masz jakiś znajomych w okolicy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mylisz się - akurat jestem obrotna, ale jestem też honorowa. Jak ktoś mi odmawia, to nie wpraszam się ponownie.
      Komunikacja podmiejska nie działa - nie ma autobusu do Olecka, którym bym mogła dojechać, a jazda rowerem robi się dla mnie zbyt wyczerpująca. Nie mówię, że wszystkich sąsiadów mam złych, po prostu każdy patrzy siebie i ma w dupie innych w potrzebie.
      Mam znajomych, ale to nie są tacy znajomi, którzy by mnie zawieźli do sądu na przeglądanie akt, ani nawet na rozprawę czy do lekarza. Tutaj większość ludzi ma samochody i zupełnie ich nie obchodzi, że ktoś nie ma. Niektórzy mnie podwożą przy okazji, gdy mnie mijają, ale nie mam takich znajomych, aby specjalnie mnie zawieźli gdy jest taka potrzeba.

      Usuń
  6. To jak uprawiasz ogród, skoro nie możesz się schylać?

    OdpowiedzUsuń
  7. Na Olecko dzieje się co chwilę są ogłoszenia o pracy, zdalnej lub wykonywanej w domu

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałam zablokowana na tej grupie, poza tym na Facebooku.
    Za słowa prawdy o zorganizowanej grupie przestępczej, która mnie okradła i wymordowała moje zwierzęta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale czytać chyba możesz? Nie wszyscy kontaktują się z potencjalnymi pracownikami przez FB, niektórzy podają nr tel.

      Usuń
    2. Nie mogę czytać grupy "Olecko dzieje się", bo jestem tam zablokowana i usunięta z tej grupy.
      Po prostu administratorzy tej grupy popierają przestępców okradających rolników.

      Usuń
    3. Nie żartuj. Przecież moderator jak twierdziłaś jest twoim przyjacielem. To już nie jest czy jak?

      Usuń
    4. Moderator nie jest przyjacielem, lecz niezależnym dziennikarzem, natomiast pozostali administratorzy forum - któryś z nich kasuje moje posty, a pozwala, by paszkwile na mój temat tam wisiały.
      W dodatku usunęli mnie z tej grupy i zablokowali, a oszustki z fundacji nadal tam nadają na mnie. To nie jest w porządku.

      Usuń
  9. Istnieje świat poza fejsbukiem i oferty pracy są w wielu innych miejscach. Pracownicy są bardzo poszukiwani.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!