środa, 30 czerwca 2021

Po co ziemniakom redliny?

Dzisiaj znów upał. Jest za 20 minut 13.00. Szczyt żaru. Podczas przeprowadzki z domu do stajni coś zostało uszkodzone. Teraz muszę to naprawić najpierw, aby móc naładować sprzęt do pracy umysłowej. Nie chce mi się, ale muszę, bo dużo pisania przede mną. 
 
Rano byłam w ogrodzie i ohakałam ziemniaki. Ładnie rosną. Utworzyłam im zgrabne, profesjonalne kopczyki. 
Brunhilda pyta: "Po co to?" W sumie nie wiem dokładnie. Wydaje mi się, że po to, by bulwy ziemniaczane miały gdzie rosnąć - w sensie potrzebują taki kopczyk.
 
A wam jak się wydaje? Po co robi się redliny między ziemniakami?
 
Indianka

7 komentarzy:

  1. A temat pokazania pisma z opinią weterynarza umrze śmiercią naturalną?

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem . Moze mieć pani rację . Proszę wyjaśnić dlaczego też nie publikuje pani wszystkich postów. Moim zdaniem powinna być pani otwarta na dyskusję . Proszę napisać jeszcze co pani się zepsuło. Moze my czytelnicy pomożemy w naprawie i udzielimy wskazówek co powinna pani robić?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie umrze. Opublikuję, ale bez nazwisk. Może fundacja zrobi to szybciej niż ja? :D Ona zawsze się tak śpieszy z upublicznianiem dokumentów przeciwko mnie, ale takie które działają na moją korzyść skrzętnie ukrywa, ale wy jako darczyńcy zasilający jej prywatne konto macie prawo wymagać okazania tej opinii :) Domagajcie się opinii od Kozłowskiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego Ty Indianko nie spieszysz się z ujawnianiem dokumentów na Twoją korzyść?

      Usuń
  4. Po to redliny, żebys nie musiała kopać wgłąb ziemi w poszukiwaniu bulw. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to jak sie kurwie a malo brakuje to zglosze Twoja sprawe do TVN , do Jaworowicz , do Ikonowicza. Ilez to mozna tak dokuczac czlowiekowi? Trzymaj sie. Naglosnimy Twoja sprawe w mediach !!! Moze ktos w koncu przejrzy na oczy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Indin z tymi skanami... po co to komu? Osoby ktore dobrze Ci zycza wierza Ci na slowo i ciesza sie wraz z Toba ta pozytywna opinia, judasze potrzebuja dowodow bo az przebolec nue moga. Zamiescisz tutaj dokumenty to syfiarnia bedzie analizowac kazde slowo,

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!