poniedziałek, 28 czerwca 2021

Biegły lekarz weterynarz sądowy stwierdził, że nie znęcałam się nad zwierzętami

Dzisiaj otworzyłam kopertę z opinią biegłego lekarza weterynarii, który wystawił swoją fachową opinię na zlecenie sędziego Mariusza Mazura.
 
Bardzo się martwiłam, co dostanie do rąk pan biegły, bo nie wiem jakie dokumenty są w aktach, w sensie - czy wszystkie moje dotarły tam, oraz jeszcze nie byli przesłuchani moi świadkowie, którzy potwierdzą, że zawsze dbałam o zwierzęta i nigdy się nad nimi nie znęcałam, jak to fałszywie opisuje na internecie oszustka Elżbieta Kozłowska, która moje cenne konie ukradła z mojego gospodarstwa, by następnie celowo je głodzić dla celów procesowych w tym w celu uzyskania fałszywej opinii weterynaryjnej.
 
No i wreszcie zabrałam się za korespondencję dzisiaj i otworzyłam koperty, w tym jedną bardzo grubą, zawierającą rzeczoną opinię. Czytam, czytam... i twarz mi się rozjaśnia :) Nareszcie ktoś, kto mnie nie szkaluje tępo.
Pan biegły napisał, że nie było znęcania z mojej strony. Konie, owce i kozy zrabowane z mojego gospodarstwa w dniu 8 kwietnia 2019 roku nie były brudne, chore, zaniedbane, ani zagłodzone. 
 
Odniósł się też do tych dwóch padłych koni na przełomie marca i kwietnia 2019. Napisał, że padły z przyczyn naturalnych, a nie z powodu zagłodzenia. Klacz miała posocznicę. Płód był w pełni uformowany i gotowy do narodzin, a to znaczy, że nie mogła być głodzona, bo inaczej najpierw by poroniła dużo wcześniej. Posocznica zaś jest w stanie wyniszczyć organizm zwierzęcia.
 
Napisał też, że zaopatrywałam gospodarstwo w paszę objętościową i treściwą, dbałam o zwierzęta oraz wzywałam weterynarzy, wtedy, gdy było to konieczne. To ustalił na podstawie dowodów znajdujących się w aktach. 
 
Nie dał wiary inspektorom PIW i podległym im oraz fundacji weterynarzom w kwestii rzekomego głodzenia przeze mnie koni i innych zwierząt. Zresztą, nie wszyscy weterynarze podlegli PIWowi Olecko kłamali w każdej sprawie. Nawet PIW Olecko czasem powiedział prawdę. Uczciwie przyznali, że nigdy nie widzieli, abym źle traktowała moje konie czy inne zwierzęta na moim gospodarstwie - wszyscy inspektorzy i weterynarze podlegli PIW Olecko z racji zlecanych zadań typu badanie mięsa.
 
Weterynarz Józef Szemis zapamiętał najbardziej z dnia grabieży moich koni, że był tam PIĘKNY OGIEREK ruszający się lekko z gracją, noszący dumnie i wysoko głowę. Piękny ogierek to z pewnością nie słaniająca się na nogach zdychająca chabeta, jak opisuje moje konie Kozłowska z fundacji Molosy Adopcje. 
 
Weterynarz Józef Szemis nie wspomniał ani słowem, aby jakiekolwiek konie w dniu 8 kwietnia 2019 były zagłodzone lub chore i wymagały ratowania. Wyraźnie zaprzeczył, aby konie wymagały ratowania. Powiedział, że został wezwany do udzielenia pomocy koniom, ale konie pomocy nie wymagały, więc opuścił moje Rancho.
 
Fundacja Molosy Adopcje ukradła konie właścicielskie i to zadbane. Elżbieta Kozłowska to kryminalistka i pójdzie siedzieć, jak mi koni nie odda.
 
Pan biegły uwierzył MNIE, hodowcy. Cześć mu i chwała za to. Nie zraziła go durnowata opinia psychiatryczna klubu z Węgorzewa.
 
Nie ujawnię na razie nazwiska biegłego, bo nie chcę by był hejtowany przez terrorystkę z fundacji i jej klakierki oraz psychopatycznych syfiarzy z Facebooka.
 
Powiem tylko, że to dobry, poczciwy człowiek wart zaufania hodowcy. Polecam wszystkim hodowcom tego pana. Pan biegły lekarz weterynarii nie traktuje hodowcy jak bandyci z fundacji, którzy w każdym hodowcy widzą sadystę i wampira, odbierając normalnym ludziom godność i szacunek oraz godziwe traktowanie.
 
W razie problemów z fundacjami, polecam tego pana biegłego każdemu hodowcy. To nie krwiopijca żądny krwi hodowcy, to nie harpie fundacyjne tylko to jest normalny lekarz weterynarii, któremu hodowca może zaufać. 
 
Szacun dla niego! Jak dobrze, że taki biegły mi się trafił. Bóg czuwa.
 
Indianka

21 komentarzy:

  1. No jakoś nie wierzę. Pokaż pismo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja ci jakoś nie wierzę, że masz dobre intencję i że potrafisz się przyznać do błędu i szkalowania niewinnej osoby.

      Usuń
    2. No, bez dowodów nie bardzo, a jakos nie chcesz pokazac:)

      Usuń
  2. wytnij malutkie kawalki papieru, zakryj nimi nazwiska i zrob zdjecia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie pokaż pismo w oryginale tak jak to robią na rrds, to twardy dowód i dopiero zzielenieją ale tym razem ze złości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanowię się :)
      Nie chcę zaszkodzić biegłemu i moim świadkom, w sensie, nie chcę, by syfiarze ich hejtowali i wyzywali oraz nękali, jak mają to w zwyczaju robić z ludźmi, którzy okazują mi serce lub życzliwość, czy chociażby uczciwą neutralność.

      Usuń
    2. Indii, oni Cie podpuszczaja zebys lamala prawo a pozniej Cie podpierdzielają, nie sluchaj ich.

      Usuń
    3. No i znowu . Indianka ma nieprzeciętny rozum i nie rozumiem dlaczego musisz takie rzeczy pisać. Indianka wie co gdzie i kiedy i w jakim dzwoni kościele. Nie traktuj jej jak osoby niespełna rozumu że musi korzystać z twoich rad . Mam nadzieję że rozumiesz o co mi chodzi .

      Usuń
  4. Czyli sprawa nie jest przegrana? Wstaw pismo bez nazwiska, będziesz wiarygodna i może więcej osób będzie chętna do pomocy

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobre wiadomości Indianko! Jak nie wiesz jak zamazać nazwiska w programie graficznym to zakryj je paskiem papieru. Powodzenia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Po prostu zrób to jakimś programem graficznym . Dlaczego pogrubiasz tekst np. Przyznał rację MNIE ? Myślę że mała litera w zupełności by wystarczyła . A tak z ręką na sercu dałabyś pod opiekę zwierzęta które ktoś potem je - bo tu z Brunhildą jadłyście koninę. Smaczne to chociaż było?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MNIE to nie pogrubienie, tylko duża czcionka. Zrobiłam to, aby podkreślić, że biegły uwierzył MNIE. To wiele dla mnie znaczy po tych wszystkich bredniach wypisywanych na mój temat przez podstawionych psychiatrów z klubu Węgorzowo. Ci pseudo lekarze z Węgorzewa wpędzają mnie w chorobę psychiczną wmawiając mi ją. To bardzo szkodliwi ludzie - krzywdzą i szkodzą, a przecież podstawowa zasada obowiązująca wszystkich lekarzy to jest nie szkodzić. A oni szkodzą i chyba celowo. Nie wierzę, aby byli aż tak głupi, by uwierzyć, że ja mam jakiekolwiek urojenia. Wymyślili to, by zadowolić niektórych sędziów i prokuratorów. Tak na prawdę, strasznie mnie wkurwia, że takie beznadziejne lekarzyny nadużywają swoich uprawnień by niszczyć człowieka. To jest po prostu mega skurwysyństwo. Nie wiem, czy wzięli łapówki od oskarżycieli, nie widziałam, ale mam wrażenie, że tak. Nie wierzę, że w łapę nie wzięli, bo nie można być wykształconym psychiatrom czy psychologiem i pisać takich bezpodstawnych pierdół jak oni o mnie piszą. Bardzo mi zaszkodzili tymi swoimi bredniami. Przez nich przegrywam sprawy i dostaję chujowe wyroki. Przyłożyli do tego swoje brudne łapska.

      Usuń
    2. Napisz skargi na tych lekarzy, zażądaj badania szpitalnego gdzie będą mieli mozlir rzet oceny Twojego zdrowia psychicznego. Dadz radę, to tylko tydzień. Masz wyroki i piszesz, za brzydkie, ale do odsiedzenia czy w zawiasach? Za co taka mądra kobieta została skazana, to niewiarygodne.

      Usuń
    3. Nie chcę aby się mną te konowały zajmowały. Absolutnie.
      Dostali zlecenie aby mnie udupić i zrobili to. Wymyślili mi choroby, których nie mam, aby zadowolić sędzię Janeczek, która miała dylemat jak wykluczyć z przesłuchania moich świadków, a dzięki tym kretyńskim opiniom pseudo psychiatrów sędzia umorzyła sprawy nie przesłuchując zawnioskowanych przeze mnie świadków i wydała chujowe wyroki, od których się teraz muszę odwoływać.

      Usuń
    4. Nie mam żadnych wyroków do odsiedzenia, ale przez fałszywe opinie psychiatryczne nie są brane moje zeznania pod uwagę co pozbawia mnie możliwości obrony przed oszczerstwami zorganizowanej grupy przestępczej, która mnie okradła ze zwierząt.

      Usuń
  7. Jeśli nie umiesz obsługiwać najprostszych programóœ graficznych, to użyj wyobraźni: nazwiska i inne dane można zasłonić kawałkiem papieru lub czymkolwiek, i dopiero wtedy zrobić zdjęcie dokumentu. No naprawdę, to nie jest fizyka jądrowa. I oczywiste, że ludzie chcieliby w końcu zobaczyć jakiś dowód, a nie tylko czytać o tym, że te rzekome dowody istnieją.

    OdpowiedzUsuń
  8. ktoś mi powie jak to jest? czekam na oficjalne informacje o tym leku: https://konopiafarmacja.pl/blog/badania-nad-konopiami-w-zapobieganiu-covid-19-prawda-czy-fake-news-b100.html na razie moge powiedzieć na sobie,że działa na chłoniaka. Miałem problemy 6 miesiecy temu dzisiaj jest czyściutko, covida nie miałem,albo przeszedłem bezobjawowo, co jest dziwne bo cała moja rodzina to przechorowała. Czy to przypadek czy cbd mnie ochroniło?

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z postem co napisała osoba powyżej. Ludzie chcą zobaczyć dowody A nie że niby jakieś są bo to duża różnica!

    OdpowiedzUsuń
  10. Tę samą opinię dostała fundacja Molosy Adopcje. Zapytajcie Kozłowską o tę opinię. Niech ona wam ją pokaże. Tak chętnie mnie szkaluje, to ciekawa jestem, czy coś co działa na moją korzyść pokaże. Zapewne nie. Ale ci z was, którzy jej wpłacili łącznie 30.000 złotych na jej konto by mi dokopała w sądzie, niech ją teraz zapyta o tę opinię.

    Zainwestowaliście w Kozłowską i jej prywatne rancho grubą kasę. Ona musiała łącznie dostać więcej darowizn niż tylko te ze zbiórek publicznych, bo stać ją teraz na budowę nowej stajni, a wcześniej na papierosy nie miała, zanim mnie okradła. Wzbogaciła się na mnie i na waszych darowiznach. Niech się wam teraz wyspowiada na co poszły pieniądze ze zbiórek i na jakiej podstawie wywiozła moje zadbane konie i inne zwierzęta. Zasponsorowaliście oszustkę i złodziejkę. Część was z naiwności, a część was z nienawiści do mnie.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!