sobota, 5 czerwca 2021

Posadziłam cukinię

Posadziłam dzisiaj cukinie w ogrodzie i dobrze je podlałam wodą z rzeki, bo jest bardzo sucho i raczej nie popada. Cukinia dostała suche, kamieniste miejsce przy rzece, na glebie jałowej.

W związku z tym, zanim posadziłam cukinię, wykopałam dołki, do których wsypałam żyzną ziemię przywiezioną zza drewutni. Wysiłek wart zachodu, bo miejsce przy rzece dobre jest o tyle, że jest słoneczne i zaciszne oraz blisko do rzecznej, ciepłej, zielonej, ustanej wody, a cukinia potrzebuje dużo wody.

Wybaczcie, że nie zrobiłam zdjęć sadzonkom przed wkopaniem, ale nie miałam czasu, a teraz siły by schodzić na sam dół ogrodu.

Jest już 17.30, a ja dopiero skończyłam pracę i jestem zmęczona.

Na sam koniec ogrodowego dnia namoczyłam jeszcze nasiona do skiełkowania, bo znalazłam inne odmiany cukinii i dyni, których jeszcze nie siałam.

Zanim weszłam do domu przykryłam nasiona, bo okazuje się, że ptak czarno-szary przylatuje i kradnie różne rzeczy z podwórka i z ogrodu i tym razem zginęło sitko do konewki. Ptak był widziany dokładnie w tym miejscu, gdzie sitko leżało i sitka nie ma. To ten sam ptak co mi ukradł mydło.

INDIANKA

9 komentarzy:

  1. Ptak czarno szary to prawdopodobnie wrona szara.

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się wydaje że mógł to być kruk szary .

    OdpowiedzUsuń
  3. To byłapewnie wrona siwa z rodziny krukowatych . Ona posty prawidłowe . https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Wrona_siwa

    OdpowiedzUsuń
  4. I co indianko wygrałaś ta sprawę, wyrok jakiś jest, coś Ci potrzeba?

    OdpowiedzUsuń
  5. Indianko jaki był wyrok ? Dlaczego nic o tym nie piszesz ?Jak wygrałaś to pochwal się wszystkim .

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba lubiłam kiedy miałaś bana na fb, bo przynajmniej byłaś aktywna na blogu. Nie korzystam z fb więc pozbawiłaś mnie czytania. Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  7. Co się z Tobą dzieje że nic nie piszesz. Dach się zawalił czy inne nieszczęście się stało?

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie smućcie się kochani zaraz będzie pościk

    OdpowiedzUsuń
  9. co to za sprytne urządzenie na te kwadratowe miski i do czego to służy?

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!