czwartek, 10 czerwca 2021

Dzisiaj analizuję protokół z ostatniego posiedzenia sądu

Długie to jak cholera, ale przebrnęłam, wyodrębniłam z zeznań i zaznaczyłam na czerwono kłamstwa świadków i trzeba będzie się do tego odpowiednio odnieść w moich kolejnych pismach procesowych. Powinnam na bieżąco, na sali prostować - próbowałam, ale nie zawsze się da, po za tym musiałabym łgarzom co chwila przerywać, a chciałam aby się wygadali, bo niekiedy grube bzdety leciały takie, że aż mnie zatykało. Innym razem zdziwiona byłam, że ten czy tamten odważył się powiedzieć prawdę, zamiast tradycyjnie mataczyć. Poza tym napisałam kilka drobnych pisemek organizacyjnych.

6 komentarzy:

  1. Powinnaś opublikować wtedy można będzie Ci pomóc z tym do czego się musisz odnieść a piśmie

    OdpowiedzUsuń
  2. Kto tym razem skłamał ? Jak oceniasz zespół prawniczy który ci pomaga ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zespół prawniczy jest super. Piszą kobiety świetne pisma procesowe, podparte paragrafami, artykułami i bardzo przemyślnymi sformułowaniami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Generalnie inspektorzy PIW Olecko mataczą, także kłamią, ale częściowo mówią prawdę.
    Inspektorka PIW Olecko, przyznała się, że robiła na moim gospodarstwie bardzo dużo kontroli na podstawie donosów z internetu oraz, że nigdy moje konie na mojej farmie nie były zagłodzone - a kontrolowała mnie przez kilkanaście lat.

    OdpowiedzUsuń
  5. Inspektor Kornel Laskowski zeznał, że konie były pokrojone jako martwe, a nie jako żywe.

    OdpowiedzUsuń
  6. No bez przesady jak można twierdzić że kinie były krojone na żywca. Musiały być martwe czy ja czegoś nie rozumiem 🤔

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!