wtorek, 22 czerwca 2021

Gorący strych nad stajnią

Przenoszę się do stajni na okres lata, bo chcę więcej tlenu i przestrzeni wokół siebie mieć. Mam ze stajni fantastyczny widok na zachodnie pastwiska. Już stół, ława i komoda umyte, jutro jeszcze szafki i półki pozmywam i można się przeprowadzić ze swoim majdanem. Wejścia do stajni pilnuje Bandzior, także nikt tutaj nie wejdzie. Wykąpałam się w kaście gorącej wody nagrzanej Słońcem. Bosko. A wcześniej było pływanie na kole na moim stawie, który wykopałam zwierzętom do pojenia ich. Zwierząt nie ma - ale staw nadal jest i zarósł od zachodu gęstym parawanem drzewek, więc jest i cień, w który można wpłynąć by się schować przed żarem. A nogi i pośladki i ręce chłodzi woda stawowa. Na wierzchu jest ciepła, ale głębiej chłodna, bo płynie tam struga podziemna, która wypycha ciepłą wodę do rzeki i oczyszcza staw na bieżąco. Cudnie. Jakże się cieszę, że ten staw wykopałam :) Brunhildzie też się staw i koło pływackie podoba. Dzisiaj wyrzutów Niemce nie robiłam, bo Niemka wróciła z wypoczynku w Czerwonym Dworze i Dybowie i była cały dzień grzeczna, także mnie nie zdenerwowała. Dzisiaj spokój. Nawet zgodziłam się, by korzystała z mojego relaksacyjnego koła. Dopóki jest grzeczna, mogę ją tolerować na moim Rancho. Lato krótkie jest, trzeba korzystać póki ciepło, pięknie i radośnie. Mieszczuchy tego nie mają na codzień, co my tutaj mamy cały czas. Trzeba to doceniać i wykorzystywać. Ładować akumulatory psychiczne i fizyczne na kolejny rok.

2 komentarze:

  1. Przecież mówiłaś ze jej nie lubisz to po co si ona na ranczo. Darmozjad i pasożyt

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokaż te widoki które na pewno zawierają dech w piersiach. Na co interesującego masz widok że swojej stajni?

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!