wtorek, 29 czerwca 2021

Zadrzewione, zielone pastwisko na Rancho Romantica Rebelle

Zadrzewione, zielone pastwisko. Szpaler drzew nad rzeką Struga Cichy.
Drzewa dają schronienie przed Słońcem, wiatrem i deszczem.
Konie moje przed deszczem się nie chowają - lubią deszcz. Deszcz je chłodzi i myje. Moje konie lubią wodę. Chętnie wchodzą do wody, do moich stawów i oczek wodnych, które im zapewniam. Moje konie lubią się taplać w wodzie, a ja lubię patrzeć jak są szczęśliwe.

#pastwisko🏇 #NaturalnePastwisko #NaturalnaŁąka #RanchoDeRebelle #RanchoNaMazurachGarbatych #RanchoIndianki

Izabella INDIANKA Redlarska

14 komentarzy:

  1. To czemu nie widać na tych zdjęciach tych zwierząt i koni. Pokaż je.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje zwierzęta zostały zrabowane przez zorganizowaną grupę przestępczą udającą ratowaczy zwierząt. Moje zwierzęta są w ich rękach, a oni wystawiają mi rachunki za ich wypas na 7000 złotych miesięcznie, podczas, gdy ja sama dysponuję lepszymi pastwiskami niż oni mają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a powiedz mi jedna rzecz - Jak bedzie z tymi rachunkami za te zwierzeta jak juz wygrasz te sprawy? Bedziesz im winna te 7tys x ilosc miesiecy co byly ukradzione?

      Usuń
  3. Nie wiem. Jeśli będę uniewinniona to raczej nie. Muszę być uniewinniona, inaczej stracę gospodarstwo bo takie gigantyczne długi na moje konto wygenerował Locman i Kozłowska. Przy czym należy pamiętać, że to nie jest surowy koszt utrzymania zwierząt wywiezionych, ale w tym jest gruba marża i zarobek tych cwaniaków. No i oni korzystają z moich zwierząt, a nie ja. Nie mam ani wełny, ani mleka, ani możliwości jazdy konnej. Oni używają moje zwierzęta dla swoich celów i chcą bym jeszcze za to zapłaciła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a czy te fundacje biora doplaty z armiru i ewentualnie jakies dofinansowania do twoich zwierzat z gminy?
      tak sie zastanawialem bo nawet jesli zabrali zwierzeta bezpodstawnie ale dzialajac w "wyimaginowanej dobrej wierze" czy nie maja (glupiego) prawa domagac sie zadoscuczynienia finansowego za poniesione koszty w celu utrzymania i leczenia twoich zwierzat. Bubel prawny bylby jak cholera - bo kazdego mozna by zruinowac. Masz plan w razie czego co zrobisz jak by chcieli Cie wsadzic do psychiatryka albo i zlicytowac twoje gospodarstwo?
      Powiem Ci ze nie wiem co bym zrobil ...
      Ktorys z twoich sasiadow nie ma chrapki na twoja ziemie?

      Usuń
    2. Jakiej jazdy? Przecież nie jeździłaś na swoich koniach.

      Usuń
    3. Ustawa o ochronie zwierząt to jest bubel prawny - gorzej, to jest bandycka ustawa rujnująca porządnych hodowców i rolników na podstawie upiornych oszczerstw fundacji pro zwierzęcych.

      Cwaniary z fundacji łżą jak psy, że zwierzęta wymagały ratowania i wywożą je po to by mataczyć i manipulować materiałem dowodowym. Wywożą zwierzęta bez wyroku sądu, a potem robią WSZYSTKO, by ich nie oddać. Posuwają się do celowego głodzenia i kaleczenia zwierząt, aby sfabrykować fałszywe dowodowy przeciwko hodowcy lub rolnikowi. Korumpują weterynarzy i biegłych. Urządzają gigantyczny hejt zastraszający właściciela zwierząt. To są potwory, a nie ludzie. Żerują na naiwności darczyńców i bogacą się kosztem oszukanych darczyńców, oraz okradzionych hodowców. To jest mega patologia trudna do wyobrażenia sobie.

      Wójt będzie musiał zapłacić fundacji za hotelowanie koni jeśli wygram sprawę, więc robi wszystko, abym ją przegrała. On chce mnie zrujnować, zlicytować moje gospodarstwo. W tym celu przetrzymuje moje owce i kozy aż 3 lata i nalicza co miesiąc po 7000 zł za ich hotelowanie. Także psa mi wywiózł i trzyma od 8 kwietnia 2019 w schronisku w Bystrym. Za psa płaci gmina z budżetu na zwierzęta, ale on będzie chciał ze mnie te pieniądze ściągnąć - dlatego wydał decyzję odbierającą mi konie i psa. Chociaż muszę sprawdzić jak się ma sprawa z psem, albowiem w sprawie karnej nie ma psa ani owiec i kóz, które ukradli 8 kwietnia 2019 roku tylko przedmiotem postępowania są wyłącznie konie.

      Usuń
  4. A po co ci jazda konna ? Ktoś przyjechał do ciebie by praktykować jazdę konną to były afery że niby zdradza żonę czy coś takiego.A czemu nie możesz mieć kóz- kiedyś miałaś ich sporo . Miałabyś mleko i nie byłabyś głodna i mogłabyś sprzedawać mleko kozie bo jest w cenie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co Ciebie to obchodzi po co jej jazda konna? jej wlasnosc i moze ja dysponowac jak chce nawet sprzedac konie na konine do wloch badz hodowac je by nacieszyc oko. Ch.j wam do prywatnej wlasnosci!

      Usuń
  5. Po to kupiłam, rozmnożyłam i wychowałam konie oraz przyuczyłam je do kantarów, linki, uwiązów, lonżowania, siodła oraz do jazdy - aby z nich korzystać, a nie po to, by złodzieje się napaśli na mojej krzywdzie i z nich mieli użytek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Osoby, które hotelują moje zwierzęta wbrew mojej woli, mają płacone przez Urząd Gminy Kowale Oleckie z budżetu gminy. Zamiar Locmana jest taki, aby wygenerować jak największe koszty, aby doprowadzić do zlicytowania mojego gospodarstwa, albowiem w przypadku przegrania spraw, ja będę obciążona za te ich hotelowanie przymusowe. Tak jest napisana ustawa, że człowiek nie zamawia usługi, a jej za nią obciążany. Niszczą w ten sposób ludziom życie i psychikę.

    Ten kto napisał taką ustawę, to skończony skurwiel, który powinien wisieć za krzywdy wyrządzone bezbronnym, niewinnym ludziom, bo w ten sposób jak mnie zaatakowano i rujnują - zaatakowano i zrujnowano też wielu niewinnych ludzi w Polsce.

    Fundacje bazują na oszczerstwach, kłamstwach, fałszerstwach, manipulacjach oraz przekupstwie. W ten sposób fabrykują fałszywą dokumentację dla celów procesowych i doprowadzają do trwałego przejęcia cudzej własności. To bandyci, oszuści, naciągacze, hieny.

    Ja się dziwię, że Sejm do takiej ustawy dopuścił. Przecież nie wszyscy posłowie są debilami i skurwysynami nastawionymi na okradanie ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lobby fundacji pseudo pro zwierzęcych jest w Polsce bardzo silne. Wywiera ogromne naciski na Sejm. Doprowadziło do takiej ustawy, która umożliwia fundacjom bezkarne okradanie i rujnowanie ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  8. A nie uwazasz że jak sama się chwaliłaś że jesz z Brunhildą koninę to nie zachęciłaś tych fundacji do siebie ? W ogóle jak smakowała ta konina? Podaj jakiś przepis .

    OdpowiedzUsuń
  9. Czyli czeka cię licytacja ziemi. No nieciekawie!. Ty masz w ogóle gdzie się podziać? Może wrócisz do Szczecina.?
    Takiego długu to raczej nie dasz rady spłacić.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!