wtorek, 8 czerwca 2021

Było maglowane

Tradycyjnie tuż przed rozprawą wysłałam kilka pism procesowych na posiedzenie sądu, aby sędzia się nie nudził, gdybym się spóźniła, albo nie dotarła.

Następnie wszczęłam małą rebelię polegającą na usiłowaniu wyegzekwowania mojego konstytucyjnego prawa do oddychania tlenem.

Sędzia okazał się nieugięty. Stwierdził, że w tym sądzie obowiązuje regulamin sądu, a nie Konstytucja.

Jednakowoż zauważyłam, że pani psycholog Beata Andruczyk siedziała na posiedzeniu sądu bez maski - jako jedyna.

Gdy zapytałam o to sędziego, powiedział że pani biegła ma schorzenie i okazała zaświadczenie lekarskie o tymże schorzeniu.

Następnie przystąpiliśmy do posiedzenia sądu. Świadkowie złożyli przysięgę i zostali przesłuchani.

Przesłuchiwałam kolejno:
weterynarza Piotra Chlebusa, inspektor PIW Olecko Ewę Szymczak oraz inspektora PIW Olecko Kornela Laskowskiego.

Posiedzenie sądu nagrałam dyktafonem.

INDIANKA

6 komentarzy:

  1. Wstaw te nagrania na you tube albo tutaj . Wiele osób chce pewnie posłuchać jak zaginasz prawników.

    OdpowiedzUsuń
  2. Po wczorajszym przesłuchaniu nabrałam pewności że to PIW Olecko mnie wrobił, bo PIW najbardziej mataczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oni zeznają teraz pod przysięgą i za składanie fałszywych zeznań na moją szkodę - pójdą siedzieć - dopilnuję tego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę powiedzieć co mówili, bo będą przesłuchiwane kolejne osoby.

    OdpowiedzUsuń
  5. To nie Kozlowska Cię wrobiła tylko PIW? a wójt też niewinny?

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!