poniedziałek, 21 czerwca 2021

Napisałam jebitne pismo

Oto jego fragment: Wystarczy złożyć fałszywe zeznania, jak to robi PIW Olecko i inne podstawione przez wójta i fundację osoby, aby przejąć cudze gospodarstwo za darmo. Dlatego tak pośpiesznie i bez badania owiec i kóz oraz koni (w roku 2018 odmówili badania koni, a w 2019 było badanie i weterynarz nie stwierdził zagrożenia zdrowia i życia koni uprawniającego do ich zaboru przez fundację, a mimo to Kozłowska konie moje wywiozła czym złamała prawo – po prostu okradła mnie) na moim gospodarstwie mnie okradli i wrobili w rzekome zaniedbywanie zwierząt, bo chcą w ten sposób wyłudzić moje gospodarstwo. Jednak w roku 2019 na moim gospodarstwie w dniu rabunku koni dnia 8 kwietnia 2019 roku był weterynarz Józef Szemis, ale nie zgodził się napisać, że konie i pies były zagłodzone, więc go spławiono i mu nie zapłacono za przyjazd na moje gospodarstwo. Zeznał on jednak w Sądzie Rejonowym w Olecku, że konie nie wymagały ratowania. Czyli zostały wywiezione bezprawnie, tak samo jak pies. Józef Szemis oraz Niemka Anja Weidner oraz inne osoby zeznały, że nie było pożaru na moim gospodarstwie w dniu 8 kwietnia 2019, czyli włamanie do mojego domu pod pretekstem rzekomo zagrożonego pożarem psa to zwykła ściema oszustów i włamywaczy, do których należy fundacja Molosy Adopcje i nadużywający uprawnień policjant Rafał Wasilewski z KPP Olecko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!