sobota, 26 czerwca 2021

Telepatia

Telepatia


Termin „telepatia", czyli zdalne uczestnictwo uczucia, został ukuty w 1882 roku przez FWH Myersa w celu wskazania na zjawisko powszechnie znane jako „transmisja myśli", czyli możliwość odbioru lub przekazania słowa, obrazu , myśl, bez użycia zmysłów fizycznych.

Jest to jedno z najbardziej znanych i najbardziej rozpowszechnionych zjawisk paranormalnych.
O „spontanicznej telepatii" mówimy wtedy, gdy sprawca, czyli ten, który wysyła komunikat, i odbiorca, ten, który go otrzymuje, nie są świadomi zjawiska.
Z drugiej strony, „telepatia eksperymentalna" występuje, gdy agent i odbiorca pełnią swoją funkcję w celu zbadania zjawiska.
Wykazano, że im większa więź emocjonalna między dwojgiem ludzi, tym większa możliwość spontanicznych zjawisk telepatycznych.
Typowy przykład Telepatii w naszym codziennym życiu dotyczy nagłego spotkania z osobą, której od jakiegoś czasu nie widzieliśmy, o której dokładnie w tym momencie myśleliśmy; przypadki te, określane przez sceptyków jako zwykła przypadkowość, są natomiast, zdaniem ekspertów, małymi przykładami łagodnych zjawisk telepatycznych, które występują częściej w kontekście afektów i silnych więzów rodzinnych, klasycznym przykładem są przypadki rejestrowane między bliźniakami.

Ta szczególna forma telepatii nazywana jest „rezonansem interpersonalnym" i jest zdolna do przekazywania silnych emocji, zwłaszcza niepokoju i bólu; wiele z tych wrażeń pojawia się w chwilach największego zagrożenia lub w momencie śmierci.
Według niektórych badaczy, aby rozbudzić tę szczególną zdolność, wystarczy wykonać określone ćwiczenia koncentracji.
Eksperymenty telepatyczne zostały przeprowadzone w 1969 roku przez Pentagon z dość szczególnym testem; astronaucie Edgarowi Mitchellowi (na orbicie wokół Księżyca podczas misji Apollo 14) powierzono szczególną sekwencję, którą „nadawał" przez cztery dni podczas podróży w obie strony. Ta sama częstotliwość została „odebrana" i zgłoszona przez zespół wróżbitów specjalnie wezwanych do bazy armii amerykańskiej na Ziemi 

https://www.exoterica.it/telepatia/

Mam zdolności telepatyczne.

Izabella INDIANKA Redlarska

2 komentarze:

  1. Co za zdolności telepatyczne masz ? Możesz napisać więcej na ten temat - czym to się objawia?

    OdpowiedzUsuń
  2. Na przykład zanim dostałam (a raczej otworzyłam) tę opinię od biegłego lekarza weterynarii, słyszałam głosy omawiające jej zawartość i skupiające się na opinii mojego świadka, którą wziął pod uwagę biegły.

    Padło nazwisko mojego świadka, jego imię, oraz słowo opinia, oraz info, że ta opinia świadka bardzo pomogła. Ktoś to omawiał. Ja to słyszałam mentalnie. Ktoś się nad tym skupiał. Nie wiem kto - czy fundacja czy sędzia czy moja prawniczka.

    A potem dostałam tę opinię i czytam, czytam i doszłam do momentu, gdzie biegły opiera się na opinii mojego świadka. Nie wiedziałam, że ją dostał. Byłam zaskoczona, ale też przypomniały mi się te telepatyczne myśli. To nie były moje myśli - ja je tylko odebrałam. Potrafię odczuć, które myśli są obce. Z reguły pojawiają się znikąd i nieoczekiwanie. Tak jakby napływają.

    Dawniej też miałam myśli telepatyczne. Przed laty, gdy mieszkałam w Szczecinie wiedziałam, kiedy list do mnie przyszedł zza granicy. Wiedziałam to w momencie, gdy dotknęłam klamkę drzwi wejściowych na klatkę. To taki impuls był. To była kolejna taka sytuacja. Byłam pewna że list jest. Sprawdziłam skrzynkę - nie ma. Wbiegłam na piętro i pytam Babcię, czy przyszedł do mnie list - skłamała, że nie. Nie uwierzyłam jej. Coś mi kazało podnieść serwetę na stole w kuchni. Podniosłam... i on tam był! :))) Dlatego ufam swojej intuicji i wierzę w telepatię.

    Były też inne sytuacje telepatyczne. Wiedziałam, kiedy będzie telefon zza granicy. On zawsze był tego dnia, kiedy miałam wcześniej takie poczucie, że przyjaciel zadzwoni. Zawsze się sprawdzało.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!