środa, 2 czerwca 2021

Jest szansa na wygranie sprawy o konie i psa w Olsztynie

Jestem po konsultacjach z moim radcą prawnym. Jest szansa na wygranie sprawy o konie i psa w Olsztynie. Bardzo to cieszy. Pani radca uświadomiła mi, że sąd administracyjny to jest sąd prawa, a nie faktów i dowodów. Trudno mi to przyswoić było, ale w końcu zrozumiałam o co chodzi. Wójt, fundacja i PIW Olecko złamali wszystkie możliwe procedury. Decyzja wójta i SKO są wadliwe i podlegają uchyleniu. Oby zostały uchylone.

19 komentarzy:

  1. To super! Ale chyba to drogo będzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy SKO to skrót od Szkolne Kasy Oszczędności? Kiedyś tak się mówiło na to.

    OdpowiedzUsuń
  3. A prawo to co jak nie fakty i dowody?

    OdpowiedzUsuń
  4. Chodzi o to, że Sąd Administracyjny nie ocenia faktów i dowodów tylko sprawdza czy zostały zachowane procedury administracyjne, a ja wiem że nie. Jeśli sąd stwierdzi, że procedury administracyjne nie zostały zachowane to uchyli decyzję wójta i konie będą musiały do mnie wrócić. Pastwiska czekają!

    OdpowiedzUsuń
  5. SKO to samorządowe kolegium odwoławcze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że dostałam tego radcę prawnego do pomocy, bo ja się skupiałam na niewłaściwych aspektach podczas moich odwołań.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejny adwokat? A co z tą kobitką?

      Usuń
    2. Mam dwie panie prawniczki do pomocy - jedną do spraw karnych, a drugą do spraw administracyjnych. Prawo administracyjne to dla mnie czysta abstrakcja i nie znam go po prostu.

      Usuń
  7. To trzeba się skupiać na procedurze, na przepisach administracyjnych, a nie na przedstawianiu dowodów i faktów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam dwie panie prawniczki do pomocy. Co prawda są bardzo zabiegane i zajęte, ale to profesjonalistki i są w stanie wyłapać rzeczy, których ja nie dostrzegam z racji braku odpowiedniej wiedzy prawniczej. Cieszę się, że je mam. Jedna jest od spraw karnych, a druga od administracyjnych. Bóg mi je zesłał! Sama bym nie dała rady z tym wszystkim się męczyć. To mnie przerasta. Najgorsza jest depresja - paraliżuje mnie. Szkoda, że nie miałam prawniczki do spraw administracyjnych od razu, w roku 2018. Uwierzcie mi, walka z zakłamanymi bandytami w pojedynkę to straszne obciążenie psychiczne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Panią radcę mam z Nieba :) Niebo zesłało pomoc dla mej udręczonej duszy.

    OdpowiedzUsuń
  10. W sprawie owiec też była na jakiś czas uchylona decyzja i po uzupelnieniu danych wydana ponowna, też niekorzystna dla Ciebie. Oznacza to, że uchylenie decyzji nie równa się zwrot zwierząt.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dane nie zostały uzupełnione, a od kolejnej decyzji też się odwołałam tylko moje odwołanie nie zostało przyjęte i nie było rozpatrzone.

    OdpowiedzUsuń
  12. SKO zrobił mi numer, bo nie przyjął mojego odwołania.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam się na prawie administracyjnym na ich procedurach, ale prawidłowo złożyłam odwołanie a oni mi go nie przyjęli.

    OdpowiedzUsuń
  14. Teraz jestem zalogowana na ePUAP i nie mogą odrzucać odwołań wysłanych elektronicznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. A co ze sprawą o owce? Jest już wyrok?

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!