niedziela, 1 kwietnia 2018

Wyrachowane socjalne na usługach wójta pomówiły o chorobę psychiczną

Socjalne Ewelina Giedrojć i Joanna Kowalewska nie troszczyły się nigdy o mnie, nie utrzymywały kontaktu przez 16 lat, nie odwiedzały, nie dzwoniły, nie pomagały w niczym, w przeciwieństwie do mojej Mamy, która jest ze mną w stałym kontakcie telefonicznym, listowym, skype'owym. Mama, która zawsze o mnie pamięta, troszczy się i martwi oraz pomaga jak może. Na każde święta przysyła piękne, kolorowe, bogate i praktyczne paczki. 

Socjalne Ewelina Giedrojć i Joanna Kowalewska miały mnie zawsze w dupie przez 16 lat i mają nadal czego wyrazem jest chamski wniosek o pozbawienie mnie wolności.

Większość mojego życia spędziłam w mieście. Miałam kontakt z setkami ludzi. Ludzie mnie szanowali i lubili. Nikt mi nigdy nie ubliżał od psychicznie chorych. Nikt mnie nie pomawiał o coś tak idiotycznego. Oczywiście nigdy nie byłam leczona psychiatrycznie, gdyż jestem zdrowa.

O chorobę psychiczną pomówiły mnie na Mazurach dwie bezczelne, nie mające ze mną żadnego kontaktu, biurwy z wsiowego GOPSu. Za moimi plecami, w głębokiej tajemnicy, okłamując mnie - dokonały zamachu na moją wolność, poprzez założenie mi sprawy sądowej o przemocowe leczenie wbrew mojej woli i wbrew woli mojej kochającej rodziny, w zakładzie psychiatrycznym. Z czego? Z czego te dwie idiotki chcą mnie leczyć?

Niech one leczą swoje przeżarte nienawiścią zakute czerepy!
To skandal, by tak z gruntu złe, podłe urzędnicze cyborgi, sługusy skonfliktowanego ze mną wójta, miały możliwość niszczenia bezbronnych ludzi, rujnowania życia i gospodarstwa samotnej, bezbronnej kobiety.

Mam nadzieję, że odpowiednie służby krajowe dobiorą się im do dupy, a te wyrachowane, działające w złej wierze, pozbawione empatii i życzliwości urzędaski stracą swoje stołki i zostaną dożywotnio pozbawione możliwości szkodzenia ludziom.

Indianka

6 komentarzy:

  1. Czy twoja mama wie, w jakich warunkach mieszkasz? Pokazywałaś przez Skype? Mama była w ogóle u ciebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był u mnie ojciec i brat oraz kuzynka, a mamie zdaję relacje na bieżąco i jest doskonale zorientowana.
      Brat pomógł mi wyremontować dwie łazienki i gdyby biurwy z GOPSu nie wmieszały się, wyremontowałby cały dom.
      Zraziły go strasząc go sprawą sądową o alimenty dla mnie.
      Zrobiły to za moimi plecami po podstępnym wyłudzeniu adresu do mojej rodziny w Szczecinie.

      Usuń
  2. Żadne warunki mieszkalne nie są powodem by osobę gnoić, poniżać i pozbawiać ją wolności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli mama nie była u ciebie i nie widziałyście się tyle lat, to nie może świadczyć na twoją korzyść. Kontakt przez tel. czy Skype dla sądu się nie liczy.iej tego świadomość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama ze mną często rozmawia przez telefon i wie w jakich warunkach żyję, bo jej to dokładnie opisuję, zamieszczam zdjęcia na moim blogu, a ponadto na miejscu był dwukrotnie mój ojciec i mój brat, mieszkali ze mną tygodniami. Była też kuzynka na wakacjach, także moja mama wie jak tu jest.
      Moja mama się mną interesuje i pomaga jak może, a biurwy z GOPSu w Kowalach Oleckich zawsze miały mnie w dupie i żadnego wsparcia na remont nie udzieliły, tylko podstępnie działając w zmowie przeciwko mnie założyły mi sprawę o pozbawienie wolności.

      Poza tym ciężkie warunki mieszkalne to nie powód by człowieka zamykać w psychiatryku.
      Nie mieszkam w melinie, nie jestem alkoholiczką.

      Usuń
    2. Mama mnie urodziła i wychowała, zna mnie najlepiej, gdybym wykazywała chorobę psychiczną, zauważyła by to rozmawiając ze mną, tymczasem rozmawiamy tak jak w Szczecinie.

      Biurwy z GOPSu nazywają chorobą psychiczną to, że wytykam policji oleckiej jej błędy.
      W ich małych czaszkach nie mieści się, że policjanci nadużywają swoich uprawnień.
      Giedrojć widziała na własne oczy jak mi drzwi wejściowe uszkodzili i pali głupa, że to nic takiego i nie zasługuje na skargę. Mam nadzieję, że jej też ktoś drzwi zniszczy.

      Usuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!