czwartek, 12 kwietnia 2018

Moi ulubieńcy


Pierwszy najazd PIW Olecko wraz z policją olecką w roku 2018 pod wpływem facebookowej kurwy podpisującej się: "Ada Fidurska". Kurwa skłamała, że na moim rancho od marca zalegają padłe owce. Bladzisko napisało donos do Sanepidu. Inspektorzy PIW Olecko szukali zwłok. Żadnych zwłok tutaj nie ma, bo zostały zutylizowane dawno temu, krótko po zagryzieniu. Nie było też sztuk "padłych" z głodu czy epidemii, lecz same zagryzione przez wiejskie psy owce. 

Indianka



 

II W 1701/17 proces o uniemożliwienie kontroli

SSR Mariusz Justyn Mazur
Sąd Rejonowy w Olecku
lI Wydział Karny
ul. Osiedle Siejnik I 18
19-400 Olecko
tel. 87 523 06 40
fax 87 523 06 95
karny@olecko.sr.gov.pl


II W 1701/17 Wniosek dowodowy na okoliczność, że można u mnie przeprowadzić kontrolę i ja niczego nie utrudniam.

Jak widać na załączonym zdjęciu, inspektorzy PIW byli w stanie przybyć na moje gospodarstwo, pod moją bramę i przeprowadzić kontrolę gospodarstwa.
Było to w CZWARTEK, 12 KWIETNIA 2018.

Przyjechali nie umawiając się, bez ostrzeżenia, z policją. Policja była pierwsza.
Dzień wcześniej czyli 11.04.2018 roku przyjechało dwoje urzędników z UG Kowale Oleckie. Zwłok nie zastali.
Urząd Gminy Kowale Oleckie jest w stałym kontakcie z policją i PIW Olecko i poinformowali te służby, że żadnych zwłok u mnie nie ma, a mimo to policja z PIW Olecko zrobiła najazd.

Powodem ich wizyty, jak twierdzili, tak samo jak poprzednio, był donos emailowy, od internautki, która urąga mi i hejtuje moje gospodarstwo i mnie na Facebooku.

Tu przed bramą inspektor Dariusz Salamon pokazuje powód wizyty - donos stalkerki z Rancho Romantica de Syf na Facebooku, przedstawiającej się jako Ada Fidurska.Na moje oko to fake profil, a prawdziwe nazwisko przestępczyni jest inne.
Nie znam takiej osoby, o takim nazwisku. Żadna taka nie była u mnie na gospodarstwie.

Inspektorzy Dariusz Salamon i Kornel Laskowski są na zdjęciu przy bramie.
Jeden z nich wszedł na teren gospodarstwa i bez mojej zgody robił zdjęcia. Był to Kornel Laskowski.

Pretekstem kontroli było oszczerstwo ww Ady Fidurskiej, mówiące o tym, iż na moim gospodarstwie leżą zwłoki owiec. Nie leżą. Kobieta skłamała z premedytacją.

Policja nie wszczęła wobec niej żadnej procedury, bo im pasuje, że są takie donosy na mnie składane. Policja prosi o donosy na mnie na internetowej stronie stalkerek Marty Piotrkowskiej i Izki Urbaniak. One taki wpis zamieściły 5 lat temu na swoim blogu założonym celem szkalowania mnie. Zamieściły tam informację, że policja olecka prosi o donosy na mnie. Zamieściły adres pod który donosy na mnie składać. Te donosy są składane na mnie od 5 lat.

Dla policji i PIW Olecko, te oszczercze donosy są bardzo wygodną wymówką i pretekstem do wielokrotnego nachodzenia mnie i nękania na moim gospodarstwie.
Lokalne służby współpracują ze stalkerami przeciwko mnie. To zmowa.

Niemniej jednak, mimo tego chamstwa i nękania mnie przez tych ludzi, umożliwiłam namolnym inspektorom kontrolę. Podobnie mogli skontrolować moje gospodarstwo w listopadzie 2017 roku. Nie ponoszę żadnej winy za to, że nie przyszli wtedy pod bramę i nie przeprowadzili kontroli.

Pragnę zauważyć, że tym razem nawet wjechali w środek gospodarstwa aż trzema samochodami, mimo zakazu wjazdu na teren gospodarstwa. Auta powinni byli zaparkować przed moim gospodarstwem.

Nie ma mojej zgody na ich wjazd na moje gospodarstwo. Znów nadużyli swoich uprawnień.

Ich najazdy pod pretekstem byle pomówień od byle kogo, nachodzenie mnie z policją i nękanie stanowi urzędniczy stalking. Po co znowu ta policja? Nikt inspektorom nie uniemożliwia kontroli, mimo, że są strasznie chamscy i kłamią w ten sposób, by mi zaszkodzić.


Izabella Redlarska
Czukty 1, 19-420 Kowale Oleckie
511945226
 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!