poniedziałek, 9 kwietnia 2018

Wniosek o zabranie psa atakującego i zagryzającego moje owce


Urząd Gminy Kowale Oleckie
Gmina Kowale Oleckie
Kościuszki 44
19 - 420 Kowale Oleckie
Tel.: 87 523 82 79
Tel.: 87 523 82 74
Tel.: 87 523 82 09
Fax: 87 523 82 09
gmina@kowale.fr.pl


Wniosek o zabranie psa atakującego i zagryzającego moje owce

Psy sąsiadów zagryzają moje owce. Ostatnio było wiele ataków dokonanych na mojej posesji przez wałęsające się psy sąsiadów.

Obecnie od kilku dni wraca tu czarny podpalany nieduży pies, który rzuca się na i gryzie moje owce. Wczoraj na moich oczach dopadł i zagryzał owcę. Psa odgoniłam. Owca poraniona. Utyka. Pies ten wrócił dziś i znów zaatakował.

Pies ten nie daje się złapać. Nie mam broni, aby go zastrzelić.
Nie mam też dużego psa, który byłby w stanie go skutecznie przegonić.

Zgłaszałam na policji ataki tych wiejskich psów, ale policja tego problemu nie umie rozwiązać. Nie ukarali żadnego z właścicieli.

Izabella Redlarska
Czukty 1, 19-420 Kowale Oleckie
511945226

1 komentarz:

  1. Iza to kpiny . Nigdy nie komentowałam twoich postów , ale brak reakcji służb mundurowych na tą sytuację daje wiele do myslenia .

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!