niedziela, 20 sierpnia 2017

Warzywna przekąska



Nie ma czasu obiadu dziś gotować. Choć niedziela i dzień pochmurny, Indianka nabrała chęci do pielenia. Po deszczu chwasty lekko wychodzą z ziemi. Odchwaściła jedną grządkę i zabrała się za dwie kolejne.

Ogarnęła też kozy, owce i kury oraz sadzonki rozsady jesiennej. W tym tygodniu posadzi.
Już wstępnie wytyczyła dogodne miejsce.

Na foto indiański ogórek, dyńka i rukola.

Indianka ogrodowa

Piękna muzyka:

Ashram - "Il Mostro"


Muzyka z filmu "Rob Roy":

OSTATNI MOHIKANIN: 
Last of Mohicans final scene: 
http://youtu.be/ks_QDC78dJE

Clannad, "I will find you.":
https://www.youtube.com/watch?v=mITjPj7JMH0

13 komentarzy:

  1. Uważaj na surowe warzywa,części z nich nie warto zjadać w tej postaci.Brązowy ryż jest świetnym dodatkiem do warzyw i jaja na twardo.Dobrze,że zaczynasz doceniać warzywa ale zadbaj też o higienę głowy-czyli muzyka,zapach i przyjemne otoczenie.Uzdrawiająca moc muzyki 432 Hz. Muzyka ma wpływ na nasze życie. Do sedna:Iza to bardzo proste,stań na łące zamknij oczy i zapytaj na głos;czego chcę? Pomyśl,nie śpiesząc się nad odpowiedzią.Wypowiedz to.A teraz zastanów się dlaczego tego nie możesz osiągnąć? Zmień to. Jeśli niczego w swym życiu nie zmienisz,nie zmieni się też samo życie.Nie jestem wrogiem ,nie jestem przyjacielem,stoję obok,obserwuję i wiem.Ty jeszcze nie ale może kiedyś ..
    -Prawdziwy facet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja warzywa zawsze lubiłam. To nie novum, że je lubię.
      Po prostu teraz je wyhodowałam po długiej przerwie związanej z rozrostem zwierzyny warzywożernej i braku odpowiedniego ogrodzenia.

      Od tego roku będę jeść coraz więcej warzyw z mojego ogrodu. Ten rok jest przełomowy.
      Założyłam wspaniały ogród warzywny. Późno, z uwagi na mozolne grodzenie, które zajęło cały kwiecień. W sumie 5 siatek po 50 metrów zużyłam, czyli ogrodzenie długie, kosztowne i pracochłonne. Około 250 metrów.

      W przyszłym roku zaczne sezon ogrodowy wcześniej i z większym rozmachem. Mam ku temu potrzebne akcesoria i sprzęty ogrodowe kupione w tym roku, oraz teren dostosowany do sprawnego nawadniania.
      Jest naturalne zasilanie ogrodu w wodę z rzeki.
      Zrobiłam 5 dogodnych zejść do miejsc poboru wody.

      Na razie wodę bierzemy konewkami i wiadrami, ale myślę jak to maksymalnie usprawnić. Przydałyby się na wodę ze dwa lub trzy duże zbiorniki z kranami i sprawna pompa.

      Usuń
    2. Co do muzyki, to śpiewają mi ptaki i beczą owce, meczą kozy i rżą konie, mruczą i miałczą koty, warczą i szczekają psy, pieje kogut, bulgocze indor, szumią drzewa i rzeka. Innej muzyki mi nie trzeba.

      Usuń
    3. Co do zapachów, lubię naturalne zapachy łąki, kwiatów, krzewów, drzew i ziół. Kupiłam też sadzonki i cebule pachnących roślin na przyszły rok. W tym roku pachnie mi czeremcha, maciejka, białe mieczyki, zioła.

      Lubię też zapach moich koni i innych zwierząt, a nawet akceptuję ostrą, odkażającą woń kozłów.

      Usuń
    4. Przyjemne otoczenie urządzam sobie na strychu stajni oraz w ogrodzie.

      Usuń
    5. Ja wiem, czego ja chcę. Miłości.
      Tu nie ma kogo kochać, więc wyjadę za granicę by poznać nowych ludzi i być może spotkam tam odpowiedniego mężczyznę godnego mnie. Tu nie mam szans na spotkanie fajnego mężczyzny dla mnie.

      Usuń
  2. Zapomniałem dodać do komentarza,na wieczór,smutek,złość ----czyste piękno,posłuchaj https://www.youtube.com/watch?v=TkazpcEB6qI -Prawdziwy facet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne. Podoba mi się.
      Ja słuchałam takiej muzyki jeszcze w czasach miejskiego żywota. Miałam magiczne utwory brzmiące niesamowicie w nocy. Gdzieś mam taśmy z muzyką ezoteryczną, całą skrzynkę, o ile strażacy mi ich nie zalali wodą lub nie zadeptali. Ciekawe, czy mój stary magnetofon jeszcze działa :) Tak czy inaczej teraz jadę na 12 Voltach, więc muza z netu tylko wchodzi w grę. Dzięki za link!

      Usuń
  3. No i masz,nie wiem czy wysłałem poprzednią wiadomość,najwyżej się powtórzę :) Dawno temu zauroczyła mnie melodia sącząca się w tle filmu Rob Roy,oszalałem,musiałem ja odszukać/a co wcale nie było takie oczywiste,ze względu na jakoś netu i ilość informacji tam umieszczonych/.Odnalazłem. Ailein Duinn and Morag's Lament Stara ballada,o tęsknocie,stracie,pustce,prawdziwej miłości,tego przecież chcemy :D Mnie powala,wpuszczę Cię do mojego świata na chwilę ; https://www.youtube.com/watch?v=3qkSNZ3agmI&index=54&list=FL-er8s9PXkjiA6d8SJm3ojQ -Prawdziwy facet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładne. Lubię ścieżki dźwiękowe filmów historycznych.
      Są porywające, wzruszające.
      Mnie powala ścieżka dźwiękowa z Ostatni Mohikanin, scena, gdzie dziewczyna porwana przez krwawego dzikusa, rzuca się w przepaść, by nie być przez niego zgwałcona i zrobiona niewolnicą...

      Usuń
  4. OSTATNI MOHIKANIN: http://youtu.be/tqCO0fEUS28

    OdpowiedzUsuń
  5. A widzisz,błędnie się mówi,ze melodię napisał Vangelis,bo muzykę do tego filmu /a jest 16 utworów/ napisał Trevor Jones w większości.Utwór o którym piszesz / z tej sceny/ ma tytuł The Kiss-Trevora,rzecz jasna :) https://www.youtube.com/watch?v=f_GawzCk55c Mnie się podoba ten,zespołu Clannad https://www.youtube.com/watch?v=mITjPj7JMH0 Miłego odpływania -Prawdziwy facet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Clannad zawsze lubiłam i lubię nadal.
      To wykonanie Clannad'u też mi się podoba.

      Usuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!