sobota, 26 sierpnia 2017

Statystyka bloga Indianki


No proszę, jaki ruch na blogu 😈


Liczba wyświetleń dzisiaj
2 866
Liczba wyświetleń wczoraj
2 169
Liczba wyświetleń w ostatnim miesiącu
68 651
Łączna liczba wyświetleń
2 312 418
Obserwatorzy

Nudny blog?
Jak tak, to po co tu wchodzicie? 😝
Ja wam powiem: bo mój blog jest autentyczny.
Nie ma takiego drugiego.
Nie ma takiej drugiej Indianki 😇
Jestem autentyczna i nowatorska.
Inspiruję setki ludzi.
Czerpią z moich pomysłów i doświadczeń pełnymi garściami.
Nie na darmo jestem osobą mega kreatywną.
Osoby o mniejszej kreatywności i fantazji, zapożyczają z mojej strony pomysły.

2 komentarze:

  1. Ja to jeszcze zaglądam na Twojego bloga,ale nie tak często jak kiedyś,bo jedno to bardzo się zmniejszyła ilość wpisów o życiu na Mazurach a doszły ogromne ilości wpisów o polityce tak rozciągnięte że nie ma końca i końca,więc ciężko dokopać się do przydatnych wiadomości o życiu na Mazurach Garbatych,a TYLKO takie wiadomości mnie interesują...a nie że już nie lubisz Naszego Prezydenta a przecież dopiero co go wychwalałaś,gdy MY się z niego nabijaliśmy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko w jednym się zgadzam z lewicą: faktycznie Duda wygląda jak prostaczek Maliniak z "Czterdziestolatka".
      Wkurza mnie jego gęba odkąd zablokował reformę sądownictwa 😡

      Usuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!