wtorek, 29 sierpnia 2017

Moje 馃槉









Izabella Redlarska
511945226

7 komentarzy:

  1. Zamiast sprzedawa膰 lepiej por贸b sobie jakie艣 przetwory w s艂oiczkach. Dzi臋ki temu nawet i zim膮 b臋dziesz mia艂a warzywa.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. W艂a艣nie si臋 przymierzam do tego 馃榾
      Woda zagotowana. Zmywam naczynia i sprz膮tam kuchni臋 i sypialni臋. Robi臋 miejsce na remont sufitu.
      No i b臋d臋 wyparza膰 s艂oiki. Mam sporo botwiny. Chc臋 j膮 zapakowa膰 do s艂oik贸w w pierwszej kolejno艣ci.
      Indyk czeka na ub贸j i skubanie. Masa roboty.

      Usu艅
  2. A ja Ciebie podziwiam! Nie masz lekko, a potrafisz si臋 zdystansowa膰 i mie膰 wyr膮bane. 呕ycz臋 Ci, by u艂o偶y艂o si臋 jak najlepiej. Nie wiem, czy masz tam jakie艣 lasy, ale u nas (zach贸d Polski) bardzo du偶o grzyb贸w ju偶 jest. Polecam pozbiera膰, posuszy膰, pozaprawia膰. Do barszczu, o kt贸rym piszesz jak znalaz艂. Pozdrowienia dla Ciebie i zwierz臋cej ferajny.
    PS. Konie je艣li nie chodz膮 pod siod艂em, a chodz膮 ca艂y czas na dworze nie potrzebuj膮 kowala- ich kopyta same si臋 werkuj膮. Wiata te偶 im na nic, moje nawet w najwi臋kszy mr贸z do niej nie wchodz膮. Przydaje si臋 tylko latem jak jest du偶o robali- wtedy wchodz膮. Ale jak masz krzaki na 艂膮ce, to im do op臋dzania wystarcz膮.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Witaj! :)
      Dzi臋ki za dobre s艂owo ☺馃挐
      S膮 tu lasy. U mnie te偶 rosn膮 grzyby. Zbieram te, kt贸re znam. Dzi臋ki za pozdrowienia ☺馃挐

      Moje konie chodz膮 non stop i kopyta maj膮 zdrowe, mocne, prawid艂owe, a u konia to przecie偶 podstawa.

      Ja mam dwie stajnie. Jedn膮 do u偶ytku, a drug膮 do rozbi贸rki. Raczej tej drugiej nie ocal臋.

      Mam na 艂膮kach zadrzewienia. Konie i inne zwierz臋ta korzystaj膮 z nich.☺

      Usu艅
  3. Jak mi艂o popatrze膰. Kosztowa艂o to wiele pracy, ale jaka satysfakcja,a ile jedzenia i to jakiej jako艣ci.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. 馃榾
      No w艂a艣nie o to chodzi, by mie膰 swoj膮 偶ywno艣膰 dobrej jako艣ci i zdrowo je艣膰 oraz by膰 niezale偶nym od market贸w z chemiczn膮 偶ywno艣ci膮...
      Dopiero si臋 rozkr臋cam w temacie :)

      Usu艅
  4. Pi臋kne warzywa... A偶 si臋 chce chrupa膰 :)
    Wida膰 偶e Twa ziemia Ci臋 kocha, skoro Ci urodzi艂a takie pi臋kne plony :)

    OdpowiedzUsu艅

Witajcie na moim blogu armio czytelnik贸w 馃槉

Zanim napiszesz co艣 g艂upiego, ODROBACZ SI臉!!!

馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗

Do wrog贸w Indianki i Polski:
Tre艣ci wulgarne, k艂amliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie b臋d膮 usuni臋te.
Na posty obra藕liwe obmierz艂ych gadzin nie mam zamiaru odpowiada膰, a je艣li odpowiem - to wdepcz臋 gada w b艂oto, tak, 偶e tylko o艣lizg艂y ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 馃槇

Do spammer贸w:
Prosz臋 nie wkleja膰 na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuj臋 i nie puszcz臋.

Please no spam! I will not publish your spam!