poniedziałek, 28 sierpnia 2017

Kolejny donos


Za sprawą kolejnego donosu syfiarzy, Indiankę odwiedziła ekipa opieki społecznej z obstawą policyjną.

Indiance pokazano donos od niejakiego Adama Biały z internetu. Pewnie to fikcyjne nazwisko. Ten donos był podstawą interwencji pracowników opieki społecznej i policji na gospodarstwie. Ale po co policja?? Indianka czuje się osaczana.

A może ten przyjazd policji to była prowokacja, próba wyprowadzenia Indianki z równowagi? Pokaz irytującej, policyjnej buty.

17 komentarzy:

  1. Co od Ciebie chciała opieka społeczna?

    OdpowiedzUsuń
  2. A to nie koniec , będą następne do sanepidu , tonz, skarbówki , krus . Na wiosnę cię zlicytują umieszczą w psychiatryku . Prawdziwa Polko . Wkurzyłaś wielu ludzi i bekniesz za to

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty potrzebujesz pomocy. skądkolwiek. bo sama sobie nie radzisz. taka jest prawda.

    OdpowiedzUsuń
  4. co się stało? co oni chcieli od Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem co chcieli tak na prawdę. Zgaduję, że skrzywdzić mnie pod pretekstem rzekomej "pomocy".
      Chcieli obejrzeć dom w środku. Przeprowadzić ze mną wywiad. Pytali o różne rzeczy. Gdy powiedziałam, że "Dusiewicz" mnie pobił, a policja odmówiła pomocy, pracownica opieki społecznej przerobiła ten news na to, że według niej jestem "konfliktowa" i tak mnie oczerniła przed matką. Próbowała przekonać moją Mamę, że jest coś ze mną nie tak, bo mi policja zakłada dużo spraw o rzekome wykroczenia (niby wypas, niby niepotrzebne wezwanie).

      Usuń
  5. A po co obstawa policji do opieki społecznej?
    Nie masz tam spokojnego życia ,trudno jest się bronić samotnej kobiecie.
    Pozdrawiam Cię i życzę siły i wytrwałości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma żadnego uzasadnienia dla obecności policji podczas wizyty opieki społecznej. Nie rozumiem tego.
      Pytałam młodej pracownicy "po co ta policja?".
      Ona na to, że to ona poprosiła policję o "pomoc".
      Jaką "pomoc"? "Pomoc" w czym?
      W końcu ta starsza wybuchła, że nie miały auta i dlatego z policją przyjechały. Nawet w to uwierzyłam.
      Ale po namyśle - jak to? To policja robi za taksówkę?
      Przecież UG ma samochód służbowy! I jak to wygląda wobec sąsiadów, że znów policja do mnie wali? Pewnie pomysleli że jakieś wykroczenie popełniłam. Robią ze mnie niebezpiecznego furiata, do którego normalnie nie można przyjść. No i policjant bardzo chciał wejść do środka mojego domu. Bez nakazu?

      Usuń
  6. Powinnaś w tej sprawie pisać do MSWiA albo nawet do samego ministra Błaszczaka, niech wreszcie ktoś zrobi porządek w tej stajni Augiasza, czyli oleckiej policji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No będę musiała. Atakują mnie z każdej strony nadużywając swoich stanowisk i uprawnień. Zatruwają życie.
      Większość ludzi będąc na moim miejscu psychicznie by się załamała.

      Usuń
  7. Iza, musisz sprawę nagłośnić. Nikomu nie robisz krzywdy, nikt nie ma prawa Cię w ten sposób traktować. Walcz o swoje gospodarstwo. Ja jak wiesz też mieszkam na wsi i wiem jak jest... taki rodzinny układ niestety może Cię załatwić. Sama nie dasz rady, nie obronisz się. Nie masz narzędzi a nade wszystko, nikt za Tobą nie stoi. Chętnie się Ciebie pozbędą .... i zrobią to w majestacie prawa, masz tego świadomość? :( Napisz w swojej sprawie nie wiem... to Uwagi? interwencji czy jakiegos podobnego programu, ratuj się dziewczyno! Taka klika rodzinna to prawdziwa sitwa i zwyczajnie na zadupiach takich jak Twoje, ma wielkie pole do działania. Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam krótko ścięte włosy, nie mam żadnych kołtunów, nawet nie mogę mieć, bo za krótkie włosy na to, jestem czysta, myję się codziennie, a kobieta z opieki dzwoni do mojej Mamy i okłamuje ją, że jestem brudna i mam kołtuny, a czyste, wygrabione, zadbane podwórko wg niej jest straszne... To jest takie nakręcanie spirali rzekomego mego obłędu 😐
    Bardzo chcą się mnie z mojej ziemi pozbyć. 😕

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiem, rozumiem. Jesteś elokwentna, dasz radę się obronić, ale nie sama. Proszę Cię byś poszukała pomocy w mediach. sylwia

    OdpowiedzUsuń
  10. Tylko media .Uwaga ,Jaworowicz ,Sprawa dla reportera.
    Media działają szybko i skutecznie.
    Bardzo dobry pomysł umieszczania zdjęć osób na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  11. No i policjant bardzo chciał wejść do środka mojego domu.
    - WSZEDL DO DOMU czy NIE? WPUSCILAS tego policjanta?

    OdpowiedzUsuń
  12. Własnie, jak policjant może chciec wejść do czyjegoś domu?! Tak bez nakazu, bez jakiejkolwiek przyczyny?

    OdpowiedzUsuń
  13. Koniecznie interwencja telewizji !!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ty popularna , jak to jest , że blogunia wyhaczyło 80 osób a ich strone 215 ? Przypadek ?

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!