piątek, 25 sierpnia 2017

German Death Camps

W czasie Powstania Warszawskiego Niemcy zabili 160 000 ludzi,
 tysiące z nich były dziećmi. 😩😩😩
Niemcy to mordercy i złodzieje.😡😡😡
Zaprojektowali i zbudowali w Polsce niemieckie obozy śmierci, 
po to by wymordować cały naród polski. 😬😬😬
Zdążyli wymordować 6 milionów Polaków. 😧😧😧
Okradli nasz kraj z zabytków i dzieł sztuki oraz wszystkiego co cenne.
Zniszczyli nasz kraj. Stolicę zrównali nalotami z ziemią. 😢😢😢
Od 70 lat migają się od zapłacenia nam reparacji wojennych. 😬😬😬

15 komentarzy:

  1. A ty mieszkasz w czyim domu ? ? ? Poniemieckim! Oddaj kasę prawowitym właścicielom,złodzieju i przeproś za zniszczenie pięknego niegdyś gospodartwa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dom i gospodarstwo kupiłam za moje pieniądze, więc nikomu nic nie jestem winna i tym bardziej nie jestem złodziejem.
      Jedynym prawowitym właścicielem mego gospodarstwa i domu jestem Ja, więc padaj na pysk przed panią i pucuj jej buciki, folksdojczu!

      Usuń
  2. A ja mieszkam w MOIM polskim domu, legalnie kupionym za gotówkę od poprzednich właścicieli, w domu zbudowanym rękami Polaków, przymusowych robotników wojennych, więzionych i zmuszanych do pracy ponad siły przez zaborców niemieckich, którzy wpierw wymordowali doszczętnie rdzenną ludność Prusów i zagarnęli ich ziemię, a potem zaatakowali Polskę. Kilkaset lat temu Niemcy urządzili na Mazurach holokaust rdzennej ludności tych terenów, a 70 lat temu przeprowadzili holokaust na Polakach. Niemcy to krwawi mordercy z wielowiekowym parciem na wschód. Wymordowali całkowicie wiele słowiańskich plemion. Wymordowali aż 6 milionów Polaków ledwo 70 lat temu.
    Niemcom nic się nie należy. Są agresorami odpowiedzialnymi za zło wyrządzone wielu narodom. Kto sieje wiatr ten zbiera burzę. Niemcy zawsze sieją wiatr.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziękuj mi folksdojczu, za to, że łaskawie zechciałam kupić upadłe, rozszabrowane gospodarstwo i tchnęłam w nie życie.
    Budynki zniszczyła silna wichura kilka lat temu, a nie ja, pajacu niedorobiony. Było to za rządów PO i PSL, więc żadnego wsparcia nie dostałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tam gdzie trafisz, bedziesz miala o czym opowiadac. Tam wielu opowie tobie swoje historie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdzie nie trafię, brudny burku.
    Jestem porządną, zdrową na umyśle i psychice osobą.
    Nawet mam papier na to. A ty masz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz papier orzekajacy o poczytalnosci w momencie popelnienia wykroczenia. Dobrze wiesz,ze to nie to samo. Zegar tyka, czas ci sie konczy. Zamkna cie, ty to wiesz

    OdpowiedzUsuń
  7. Głupia pindo, mam kilka papierów podbitych przez psychiatrę i psychologa, że jestem zdrowa psychicznie i umysłowo.
    A ty masz chociaż jeden?
    Pewnie nie, bo permanentne nękanie innych, to cecha charakterystyczna dla psychopatów.

    OdpowiedzUsuń
  8. No tak niektórzy potrzebują papieru na to ,że są zdrowi psychicznie bo na oko tego nie widać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać, widać. Jak ktoś kieruje się złą wolą to szuka dziury w całym. Poza tym określone środowiska lubują się w przypisywaniu osobom psychicznie i umysłowo zdrowym, cech i dysfunkcji, których te osoby nie mają.

      Usuń
  9. Lesby, gdy jechały do mnie wyłudzić dwutygodniowy pobyt z wyżywieniem na mój koszt, uważały mnie za zdrową. Gdy im się to
    nie udało, nagle zrobiłam się wg nich niezdrowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez uzgodnienia ze mną, że mam je karmić przez dwa tygodnie za free, przyjechały z kilkutygodniowym opóźnieniem na farmę.
      Zamiast rozbić sobie namiot na łące, wpakowały mi się na chatę, gdzie łaskawie pozwoliły się obsługiwać. Nakarmiłam je i zmyłam po nich. Pani doktor stażystka z wyrazem łaski na twarzy, raczyła brudne talerze włożyć do zlewu dla pani właścicielki domu do umycia.
      Następnego dnia sytuacja się powtórzyła.

      Usuń
    2. Dewiantki ani myślały by partycypować w kosztach swojego wyżywienia. Przyjechały spłukane, po wycieczce do Berlina. Do pomocy na gospodarstwie też się nie paliły.
      Zaproponowały mi ledwo 2 godziny pomocy dziennie, co jest śmieszne w przypadku nieefektywnych mieszczuchów. Nie zgodziłam się.

      Usuń
  10. Wiesz Indianko,nie tłumacz niczego swoim wrogom,marnujesz tylko czas i zdrowie a oni tylko na to liczą żebyś miała gorzej a nie lepiej.Obiecałaś że już tutaj nie będziesz prowadziła takich niezdrowych rozmów :-/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiesz Indianko,nie tłumacz niczego swoim wrogom,marnujesz tylko czas i zdrowie a oni tylko na to liczą żebyś miała gorzej a nie lepiej.Obiecałaś że już tutaj nie będziesz prowadziła takich niezdrowych rozmów :-/

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!