czwartek, 31 sierpnia 2017

Nie jestem typem samobójcy

Jestem twarda, choć wrażliwa. Wiele w życiu przeszłam, zahartowało to mnie i nigdy nie dam się nikomu złamać i doprowadzić do samobójstwa.
Jeśli powiedzą wam, że popełniłam samobójstwo, będzie to oznaczało, że zamordowano mnie i upozorowano samobójstwo, a nawet, że wyraźne zabójstwo, błędnie sklasyfikowano, jako samobójstwo.
Tak jak u Leppera, gdzie lewacka prokuratura odwaliła lipę, kryjąc morderców.

Izabella Redlarska
511945226
Czukty 1
19-420 Kowale Oleckie
Woj. Warmińsko-Mazurskie

1 komentarz:

  1. A nie mógłby ktoś z Twojej rodziny przyjechać na zimę?Może brat ,albo jakiś kuzyn.
    I szybko trzeba naprawić dach ,bo opieka społeczna nie pozwoli na mieszkanie w stajni.
    Ale najlepsza telewizja.NAPISZ DO NICH.Albo zadzwoń.
    Wczoraj oglądałam Jaworowicz.Zajmuje się bardzo trudnymi sprawami.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!