środa, 30 sierpnia 2017

Statystyka rośnie gwałtownie

Zaglądam sobie na statystykę, a tu taaaki skok wejść wczoraj:



Liczba wyświetleń wczoraj
4 671
Liczba wyświetleń w ostatnim miesiącu
77 044
Łączna liczba wyświetleń
2 329 199

Och ta popularność najbardziej wnerwia lesby :)
Wczoraj Piotrowska pod fałszywym profilem pt.
"Olka Jakimowicz" zaatakowała mnie na kolejnym facebookowym forum, tym razem jest to "Z mniasta do wsi bez cenzury".
Bladziara nie może przeżyć, aby internauci ze mną mogli normalnie rozmawiać, musi osrywać mnie wszędzie gdzie się pojawiam.
Beznadziejna dewiantka!

Bladziara atakuje, prowokuje, denerwuje i donosi do Facebooka.
Za sprawą jej donosu znów zostałam zablokowana na Facebooku, 
znowu na miesiąc. Tak działa Facebook. Za ubliżanie mi, nie ma żadnych konsekwencji, ale jak dowalę pedałowi, to od razu blokada 😀

Fałszywy profil pedalicy







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!