wtorek, 22 sierpnia 2017

Podejmę pracę w Polsce lub za granicą!


Umiejętności i doświadczenie:
Pisanie tekstów, bloga, ofert, ogłoszeń.
Biegła obsługa komputerów i sprzętu biurowego.
Znajomość dziesiątków aplikacji.
Tłumaczenia językowe z j.angielskiego na polski.
Prowadzenie sekretariatu.
Projektowanie stron internetowych.
Obsługa sprzedaży na Allegro.
Fotografia artystyczna i reklamowa.
Częściowa znajomość prawa i procedur.
Znajomość historii i polityki.
Hodowla zwierząt (koni, owiec, kóz, drobiu).
Ogrodnictwo.
Rolnictwo.
Permakultura.
Projektowanie i zakładanie ogrodów.
Układanie wiązanek ślubnych i wieńców pogrzebowych.
Nauczanie języka angielskiego.
Projektowanie, modelowanie i szycie odzieży damskiej i męskiej.
Gotowanie, pieczenie.
Wyrób sera.
Niektóre prace remontowe (malowanie, szpachlowanie, tynkowanie, murowanie, szlifowanie).
Obsługa piły spalinowej, kosiarki, flexa, wiertarki, struga.
Strzyżenie owiec.
Ręczne dojenie krów i kóz.
Przyjmowanie porodów od klaczy, krów, kóz.
Podawanie leków zwierzętom.
Karmienie, ścielenie, sprzątanie.

Znajomość języków:
Płynny angielski.
Średni rosyjski.
Podstawowy niemiecki.
Rozumiem inne języki słowiańskie.

Doświadczenie zawodowe jako:
krawcowa, krojcza, modelarka,
protokolantka, asystentka sędziny i referendarza w sądzie cywilnym i gospodarczym (KRS),
ekspedientka (sprzedaż artykułów dla niemowląt)
pomoc księgowej w wielobranżowy markecie handlowym (samochody, farby, ciuszki i butelki dla dzieci),
logistyk w firmie transportowej
florystka (w kwiaciarni układanie i sprzedaż wiązanek ślubnych)
sekretarka,
kadrowa
asystentka prezesa,
stewardesa na norweskich statkach,
nauczycielka języka angielskiego,
wychowawczyni klasy gimnazjalnej,
tłumaczka j.angielskiego
lektor j. angielskiego,
webdesigner,
hodowca koni, owiec, kóz, drobiu,
sadownik,
ogrodnik,
rolnik.

Poprzednie miejsca pracy:
Zakłady odzieżowe
Sąd
Wielobranżowy market handlowy
Firma transportowa
Kwiaciarnia
Agencja rekrutująca oficerów floty morskiej na Zachodnie statki.
Statki norweskie, sejsmiczne
Szkoły podstawowe i gimnazja w Szczecinie
Własna działalność gospodarcza (m.in. tłumaczenia, nauczanie j. ang., projektowanie stron, pośrednictwo w handlu nieruchomościami, rekrutowanie opiekunek, pomocy domowych i hostess).
Własne gospodarstwo rolne na Mazurach (rolnictwo, hodowla, sadownictwo, ogrodnictwo)

Preferowane prace:
W stadninach koni, ośrodkach agroturystycznych, turystycznych, hotelach, rolnictwie, budownictwie, gazetach, biurze, sklepie, sekretariacie, bibliotece, kawiarence internetowej, restauracji, kuchni, piekarni, na statkach, w prokuraturze, sądzie, policji, biurze prawnym, jako kurator sądowy, jako celnik, w biurze poselskim PiS lub innej partii narodowej.

Jestem kobieta pracująca i żadnej pracy się nie boję :)

Izabella Redlarska
511945226
Czukty 1
Kowale Oleckie

26 komentarzy:

  1. Indianko, jako ubezpieczona w KRUS, najlepiej tam sie dowiedz na jak dlugo mozesz podjac prace (w Polsce czy zagranica), by nie stracic tego ubezpieczenia.
    Nie informuj o swoich akcjach zawodowych na blogu, bo "zyczliwi" doniosa na Ciebie do KRUSu i moga byc problemy.

    OdpowiedzUsuń
  2. A co pani może zaoferować , jaka praca i w jakim wymiarze godzin by panią interesowała . Szukam instruktorów , jeździectwa , wspinaczki , wychowawców , administratora kierownika gospodarstwa agroturystycznego , zootechnika do koni i krów oraz drobnego inwentarza , Znajomość języków , prawo jazdy kat C E mile widziana .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako administrator/kierownik gospodarstwa agroturystyczne go sobie poradzę, także jako wychowawca, zootechnik do koni i krów i drobnego inwentarza. Znam płynnie angielski, trochę rosyjski i niemiecki. Przy pracy z końmi mogę pomóc instruktorowi jako asystentka.

      Usuń
  3. Imponujące umiejętności i doświadczenie . Od kiedy by Pani mogła podjąć prace?

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam.
    Od września mogę podjąć pracę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozumiem , Mam jeszcze pytanie jak wyobraża sobie Pani pracę asystenta instruktora jeździectwa ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łapanie koni na pastwisku (nie każdy instruktor sobie z tym radzi), przyprowadzanie na maneż lub lonżownik, lonżowanie, czyszczenie, czesanie, siodłanie, konserwacja sprzętu, karmienie, pojenie itp.

      Usuń
  6. Bez urazy, ale na prowadzeniu stron internetowych to Ty sie nie znasz. Owszem, piszesz niekiedy ciekawe notki, nawet bardzo ciekawe, ale Twoja strona internetowa to jeden wielki balagan. Aby cos w niej znalezc, wrocic do jakiegos tematu, trzeba poswiecic zbyt duzo czasu, a przy tym ze wzgledu na nadmiar wcisnietych tresci, laduje sie strasznie dlugo.
    Chaotyczne wymieszanie krotkich wiadomosci z kopiami artykulow z prasy, ktore juz dawno gdzies sie przeczytalo, prawy margines niechlujnie zawalony jakimis dziwnymi nieaktualnymi tresciami, przewijanie trwa cala wiecznosc. Nie, przy takiej antyreklamie swoich internetowych umiejetnosci, na pewno nie znajdziesz pracy jako webowiec.
    Wystarcza spojrzec na setki/tysiace amatorskich, ale eleganckich blogow prowadzonych przez dziewczyny na blogspocie. Przemysl to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głupi jesteś jak but 😀
      Znam się na prowadzeniu stron internetowych.
      Zawodowo prowadzę gospodarstwo rolne, które pochłania wszystkie moje siły i czas, zaś bloga prowadzę hobbystycznie, z doskoku. Wrzucam sobie tu na prędce różne artykuły do poczytania i podzielenia się z innymi, gdy uważam, że coś ciekawego lub istotnego. Bywa, że dany artykuł jest odzwierciedleniem mojej opinii, której nie mam czasu wyartykułować.

      Nikt mi nie płaci za porządkowanie bloga, a ja na to nie mam czasu. Mam bardzo słabe łącze internetowe, które nie ułatwia nanoszenia poprawek czy porządkowanie.

      Niemniej jednak dość często poprawiam i edytuję to i owo.
      Blogi na blogspocie są różne. I stylistycznie wysmakowane i wtórne. Osoby nie są styrane pracą w polu ani problemami z lokalną mafią, więc się mogą bawić i dopieszczać swoje blożki.

      Ciekawostka: mojego bloga czytają wszyscy - i ci, co się ze mną, moim stylem życia i poglądami identyfikują i ci co mnie nienawidzą i zwalczają. Ludziska czytają od lat i są ewidentnie uzależnieni. Średnio 50 wejść przez półtorej godziny to sporo. Bywa, że mam po 2500 wejść dziennie, więc mój blog z pewnością nie jest nudny, skoro wciągnął tyle osób, a nawet powstał zawzięty antyfunclub na Facebooku, analizujący każdy mój wpis :)

      Usuń
  7. Skoro mój wg ciebie "bałaganiarski blog" generuje takie zainteresowanie:

    Liczba wyświetleń dzisiaj
    1 290 (jeszcze dojdą kolejne wejścia)
    Liczba wyświetleń wczoraj
    2 674
    Liczba wyświetleń w ostatnim miesiącu
    66 093
    Łączna liczba wyświetleń
    2 308 673

    to oznacza to ni mniej ni więcej, że znam się na prowadzeniu bloga, więc nie kituj, człeku i nie próbuj umniejszać wartości mego bloga i mego bloggowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wielka Twa radość z tylu wejść wirtualnych ale w trudnej sytuacji nikt Ci nie pomaga realnie. Nie masz rzeczywistych przyjaciół - jaka to nędza!

      Usuń
    2. Popularność mojego bloga, to nie jest moja radość. Co prawda to duży sukces, ale to tylko statystyka. Większość tych ludzi to zimni egoiści nie czuli na los drugiego człowieka. To często źle życzący zawistnicy. Widać to po ich chamskich, nienawistnych komentarzach jakie dostaję pod postami (większości nie publikuję bo są zbyt ordynarne i dyszące nienawiścią).

      Usuń
    3. Zdaję sobie sprawę, że ta fala nienawiści jest generowana przez lewicowy element prowadzący przeciwko mnie pernamenty stalking i hejt. Wielu neutralnych, czy nawet pozytywnych ludzi dało się tym kanaliom zmanipulować i nastawić przeciwko mnie.

      Usuń
  8. Pod tym postem 622 wyświetleń i ani jednej poważnej oferty pracy. Sądzę, że jest to efekt uporczywego szkalowania mnie przez lewicowy element. Do tego stanu przyczynia się lokalna policja, prokuratura i sąd, które ignorują przestępstwo kryminalne stalkingu jakiego jestem ofiarą. Nie reagując na przestępstwo przez 5 lat, stają się współwinni temu stalkingowi.

    Wpis Liczba wyświetleń
    Podejmę pracę w Polsce lub za granicą!
    22 sie 2017, Komentarze: 14
    622
    Odświeżone
    22 sie 2017, Komentarze: 9
    509
    Kolejny fragment sufitu wybielony
    23 sie 2017, Komentarze: 4
    459
    Słowianie i ukryta historia Polski - Filistyni
    21 sie 2017, Komentarze: 7
    355
    Odchudzanie warzywami
    20 sie 2017, Komentarze: 11
    313

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog to nie jest miejsce gdzie pracodawcy szukają pracowników. Normalny człowiek szuka pracy sam, przegladając oferty na stronach typu "dam pracę" albo się ogłasza na nich. Skoro już wiesz , że jesteś szkalowana w internecie to dlaczego nie szukasz jako anonim pracy tam gdzie powinnaś? Coś kręcisz dziewczyno

      Usuń
    2. Popularny blog wiejski to miejsce dobre do szukania pracy. Czytają go miejscowi i zagraniczni pracodawcy.
      Szukam otwarcie, bo jako osoba prawa i szczera lubię zawsze występować z otwartą przyłbicą.
      Ponadto mój blog udowadnia 15 letnie doświadczenie w prowadzeniu gospodarstwa rolnego i hodowli różnych gatunków zwierząt, a także umiejętność pisania, robienia pięknych zdjęć, a także biegłą znajomość języka angielskiego i internetu. Mój blog uwiarygadnia mnie.

      Usuń
  9. Lokalna policja zajmuje się wyszukiwaniem haczyków na mnie zamiast procedowaniem postępowań przeciwko przestępstwom wymierzonym we mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiele osób bloguje w Polsce i na świecie, ale tylko mój blog doczekał się mega niszczącego wizerunek antybloga, gdzie jestem opluwana notorycznie od 5 lat, gdzie lewicowe kurwy z wyrachowaną premedytacją szczują na mnie zwykłych ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chodzi o moje radykalne prawicowe poglądy, których lewicowy element nie może zablokować na moim blogu.
    Zatem blokuje moje konta na Facebooku, na grupach, gdzie się udzielam. Nie tylko na grupach politycznych, ale i wiejskich, końskich i wszędzie tam gdzie się odezwę. Jestem nienawistnie śledzona i zwalczana.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta nagonka jest obliczona na totalne zaszczucie zwykłej, porządnej osoby o śmiałych, niezależnych poglądach.
    Uderzają w moje prywatne i zawodowe sprawy, w mój inwentarz i majątek, by się mścić za moje klarowne, patriotyczne poglądy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niemieckie wpływy w Polsce są silne, ale nie mogą mi zrobić tego co zrobili swojemu prawicowemu bloggerowi:

    http://prawicowyinternet.pl/niemiecka-demokracja-szesc-miesiecy-wiezienia-za-krytyke-islamu-bloger-skazany-przez-niemiecki-sad/

    W związku z tym uciekają się do organizowania niszczycielskiej nagonki. Mam silne wrażenie, że trzon osób permanentnie mnie atakujących na Facebooku, to etatowe trolle opłacane przez...
    Właśnie kogo? Przez Mosad, Stasi czy polskie WSI?

    OdpowiedzUsuń
  14. Zostałam zniesławiona przez anonimowe, lewackie kanalie i w Polsce pracy nie znajdę. Muszę emigrować za granicę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Szykuje się grubsze działanie,mające na celu wymuszenie na rodzinie zabezpieczenia minimum socjalnego w tym mieszkaniowego.Całkiem możliwe,że będziesz wywieziona a nawet umieszczona w szpitalu psychiatrycznym.Masz tego świadomość,czy nadal nie dociera do ciebie to?
    *Pracownik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, jakie pogróżki dostaję od lewicowych bandytów.
      Takimi właśnie metodami lewacka hołota zastrasza i niszczy porządnych ludzi.

      Usuń
  16. Wieszczę twój koniec,psycholu.Szykuj szczoteczkę do zębów i rolkę srajtaśmy,bo może nie być.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O takie właśnie pogróżki i wyzwiska dostaję praktycznie codziennie.
      Są też liczne wyjątkowo wulgarne i odrażające wyzwiska.
      To Ubekistan się produkuje. Ci co żądają dla siebie większych emerytur, a Polaków za odmowę tyrania na nich najchętniej by umieścili w pudle lub psychiatryku, bo tak nas nienawidzą te lewackie pasożyty. Dla nich jesteśmy polskimi niewolnikami do utrzymywania ich nienażartych mord.
      Niszczą nas Polaków od 1945 roku. Ostatni ich bastion to sądy i wojsko, dlatego tak stawiają się reformom i napierdalają girami w barierki. To psychole i oszołomy zdolne do każdej podłości byle tylko utrzymać się przy korycie i władzy. Sprzedadzą nas nawet Lucyferowi by zaspokoić swoją krwawą chciwość zdegenerowanych bolszewików.

      Usuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!