poniedziałek, 16 lipca 2018

Wawszczyk Julian

Odkryłam, że osoba na której dane zamawiane są nasiona marihuany w internecie i sprowadzane do Gminy Kowale Oleckie, to dawny internowany ze Śląska:

Akta internowanego dot. Wawszczyk Julian, imię ojca: Stanisław, ur. 19-03-1949 r.

To ciekawe. Kto mógł wpaść na to, by podawać jako handlarza marychą dane człowieka internowanego za czasów komuny?

Tak sobie dumam kto i sądzę, że to mógł być jakiś UBek lub inny komuch ze służb specjalnych.

Zastanawia też odmowa policji oleckiej, aby ścigać osobę, która na mój adres, na dane dawnego internowanego Juliana Wawszczyka, zamawia paczkę nasion marihuany wartości 1500 zł o ile dobrze pamiętam.
Czyżby ten komuch ze służb specjalnych PRLu siedział na komendzie w Olecku?

Sądzę, że to była nieudolna próba policji oleckiej wrobienia mnie w handel narkotykami. Nie wyszło im z tym, to teraz próbują mnie wrabiać w znęcanie się nad zwierzętami. Wywieźli mi zwierzęta, nie dopuszczają do nich, manipulują materiałem dowodowym, mataczą od 3 miesięcy.

Może powinnam to zgłosić do IPN? Coś tutaj się dziwnego odpierdala.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!