wtorek, 17 lipca 2018

Dzięki Julie!

Dziękuję uprzejmie, Julie, sprawdzę te tropy.
Co do obecności Elki Kozłowskiej na waszym portalu i forum, to się mylisz.
Ona tam u was jest i to od dawna, jako desire oraz pod co najmniej dwoma dodatkowymi fejkowymi kontami, które rozpracowałam z łatwością. Ten sam styl pisania, narracji, zaangażowania w moje gospodarstwo i zwierzęta oraz oczywiście planowe oczernianie i zwalczanie mnie, z taką wielką butą, którą pokazała też na mojej farmie podczas napadu na mnie.

Ona będąc u mnie na farmie i kradnąc moje owce, kozy, łapiąc konie - na bieżąco śledziła mojego bloga i robił to też policjant Krystian Ulanowski. Sądzisz, że to przypadek? Jesteś naiwna albo udajesz głupią.


Izabelo,
Mylisz się. Żadna z nich nie jest Elą Kozłowską, jej nie ma na tym forum.
I nie jest możliwe posiadanie podwójnego konta, ani tym bardziej potrójnego, za to natychmiast dostaje się bana,  sama tego doświadczyłaś nie raz.
Moderatorów forum jest kilku, właścicielki forum tu (w dziale towarzyskie) raczej nie spotkasz, ale łatwo poszperać i się domyślić kto to jest, jeśli się czytuje dział koński.
A kto jest administratorem, łatwo znaleźć w dziale technicznym.
Powodzenia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!