poniedziałek, 16 lipca 2018

Jaki jest adres właściciela portalu re volta?

Kto jest właścicielem re volty i jaki jest adres właściciela portalu re volta?
Ten portal pomawia mnie o różne rzeczy i powoduje okradanie i pozbawianie wolności.

Ten portal pomawia mnie o alkoholizm i dąży do zamknięcia mnie na odwyku.

Osoby tam piszące pomawiają mnie o różne nieprawdziwe rzeczy.
Prowokują i zachęcają do nękania. Portal re volta te wszystkie przestępcze działania wspiera od lat.

Teraz jestem tam pomawiana o alkoholizm, wcześniej i nadal pomawia się mnie o oszustwa i znęcanie nad zwierzętami.

Osoby tam się udzielające ubliżają mi, poniżają i wysyłają donosy na mnie.
Skutkami tych donosów jest sprawa w sądzie o przymusowe leczenie psychiatryczne, oraz kradzież moich zwierząt.

Osoby te fałszywie mnie pomawiają, ślą donosy, a lokalna klika nagina rzeczywistość by dopasować ją do tychże donosów.

Teraz portal re volta wpaja wszystkim, że jestem alkoholiczką i muszę być zamknięta na odwyku. Zaraz pewnie przyjedzie do mnie GOPS Kowale Oleckie zamknąć mnie w psychiatryku na odwyku. GOPS z policją olecką przywiezie psychiatrę Obarę, a ten wystawi świstek, że jestem alkoholiczką, bo tak jest napisane na internecie (na internecie na Facebooku było napisane na RRdeSyf, że jestem chora psychicznie i mam lamy i on to napisał w swojej wcześniejszej opinii na mój temat i mojego gospodarstwa).




http://re-volta.pl/forum/index.php/topic,80308.2700.html


Arwilla (Kozłowska)
A to nie działa w obie strony?
Czy tylko wybrani mogą pisać co chcą w tym temacie?
Odwracając - przecież jeśli kogoś drażni czytanie to chyba przymusu czytania nie ma?  wink

Też jestem "nowa". Choć długo sie nie odzywałam, temat Redlarskiej skłonił mnie do aktywności
I nie jestem, jak zapewne podejrzewa Redlarska, jej sąsiadką, czy piatym wcieleniem Eli Kozłowskiej. 

A jeśli chodzi o chorobę, to właśnie caly problem w tym, że ona chora nie jest...
Zaburzona i pewnie alkoholiczka... inteligencja też niska... leniwa i pozbawiona empatii...
Ale niestety nie chora w dosłownym tego słowa znaczeniu.

Tak... znowu rozkładam na atomy postać Izabeli R.  wink

Trusia:
« #2678 : Lipiec 13, 2018, 10:17:22 »
Odpowiedz cytując
MoniMoni, jak widzę Twoimi jedynymi aktywnościami na tym forum jest właśnie ten i tylko ten wątek
No i? Czy w regulaminie jest zakaz udzielania się tylko w jednym wątku?

Teraz rozbiję g**** na atomy.

Normalna ona nie jest. W sensie że np. normalna osoba nie głodzi zwierząt i nie cieszy się, że koty jedzą grzyby, nie mówi o sobie, że jest święta. Ale jest normalna w sensie, że to co robi, robi całkowicie świadomie. Zmienianie i usuwanie postów, żeby brzmiało lepiej, żeby przykryć, co niechcący zdradzila, nie świadczy o bezradności i niezaradności życiowej, a o działaniu z premedytacją. Gdyby nie była świadoma, że nie zapewnia zwierzętom właściwej opieki, że przez jej niedopatrzenia, obojętność, samolubstweo i lenistwo dzieje im się krzywda, nie byłoby kłamliwych wpisów o odrobaczaniu czy upozowanego faceta przy kopycie. Takie zachowania należy piętnować.  

A jeśli ktoś chce pokazać swoją szlachetność piętnując piętnujących Kreatywną Dzidzię, nic przecież nie stoi na przeszkodzie – zwlaszcza że kosztuje to zaledwie kilka uderzeń w klawiaturę. Ale nie odmawiajcie innym prawa do wytykania jej postępków i nie przymykania oczu na to, co się dzieje na tym cmentarzysku zwierząt. Milczenie to przyzwolenie.  



http://re-volta.pl/forum/index.php/topic,80308.2670.html

Jestem na tym portalu, przez kilka/kilkanaście osób uporczywie oczerniana, zniesławiana, nękana. Pora ten portal i te osoby pociągnąć do odpowiedzialności za ich przestępczy proceder.

Osoba ukrywającą się pod pseudonimem Trusia pomawia mnie m.in. o:
głodzenie zwierząt 😵😵😵

Indianka

12 komentarzy:

  1. A gdzie jest napisane, że musisz być zamknięta na odwyku?

    OdpowiedzUsuń
  2. Żeby pozwać ludzi, którzy o Tobie piszą na forum, powinnaś sama być nienaganna. A te wszystkie bluzgi, które tu wypisujesz nie świadczą o Tobie najlepiej, podobnie jak to, że toczy się przeciwko Tobie postępowania w sprawie znęcania nad zwierzętami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chamstwo łajdaczek z re volty wobec mnie, zwalnia mnie z nienagannych manier.

    A to rzekome postępowanie jakoś toczy się toczy i nie może dotoczyć się do mnie, bo jakoś ani razu nie byłam przesłuchana w takiej sprawie i nikt mi żadnych zarzutów nie postawił, zaś wszystkie wasze oszczerstwa są do obalenia w prosty sposób.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są obalane póki co tylko przez ciebie i twoją bujną wyobraźnie. Materiały w sprawie są i choć trzeba czekać na terminy to już nie możemy się doczekać, aby dopiec w końcu tobie za te wieloletnie zaniedbania.

      Usuń
  4. Póki co faktem jest grube mataczenie organów, które mnie okradły, bo tym jest niedopuszczanie właścicielki do owiec i ich oględzin oraz czynności przy nich robionych.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty chcesz kogos po sądach ciągnąć za obrażanie itd a sama jezdzisz po ludziach jak kombajn po polu. Zastanow się kobieto co robisz, boś głupia jak but

    OdpowiedzUsuń
  6. Puszczam ten komć, bo podoba mi się to malownicze sformułowanie:
    "Jeździć po kimś jak kombajn po polu" 😀
    Urocze 🙋

    Co do drugiego porównania jest banalne.
    Ale jeśli przyrównujesz mnie do buta, to do kozaka proszę 😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Dajcie spokój, jest tak pięknie. Długi dzień, spadł deszcz, wszystko rośnie, pachnie. A te kozakowe metafory na zimę.

    OdpowiedzUsuń
  8. wlasciciel revolty to uzytkownik quantanamera. moze pozwala na takie zachowanie wzgledem ciebie bo ma ochote na twoje gospodarstwo? to wlasciciel sklepu jezdzieckiego Animalia.pl, moze chce atrakcyjnego gruntu na magazyny dlatego wspiera niszczenie ciebie?

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za trop! 🙋
    To ten?:

    Kontakt
    Biuro Obsługi Klienta
    Na ten adres wysyłaj zwroty i reklamacje:

    Animalia.pl
    ul. Lotnicza 3
    05-816 Michałowice

    Nasze biuro jest czynne
    od poniedziałku do piątku
    w godzinach 8:00 - 19:00

    Infolinia: (0) 801 011 006
    *opłata jak z połączenie lokalne. Infolinia niedostępna z niektórych sieci komórkowych.
    A także: 22 841 36 07 lub: 512 479 680

    Adres e-mail: animalia@animalia.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgodnie z prawem administrator strony internetowej, zobowiązany jest usunąć treść naruszającą prawo, po otrzymaniu wiarygodnego zgłoszenia. Czy do administratora (nie moderatorów, którzy jak rozumiem są zwykłymi użytkownikami) zostało wysłane zgłoszenie o treściach naruszających prawo?

    http://www.siectolerancji.pl/jak-reagowac/jak-reagowac-na-mowe-nienawisci-w-sieci

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!