niedziela, 15 lipca 2018

Kolebce trza wyjaśnić

Kolebko, ten blog po którym się ślizgasz swoimi oczyma, nie powstał po to, by karmić trolli takich jak ty, ale by dokumentować mój wiejski żywot oraz zainteresowania, a także między innymi służy mi jako moja ściąga. I tak mam zamiar wykorzystać podane przepisy przy przerobie moich warzyw, więc sobie je tutaj kolekcjonuję.

Sposoby uprawy warzyw też warto sobie przypominać w odniesieniu do każdego warzywa. Termin późny, jest połowa lipca, muszę sprawdzać, które warzywa jeszcze mogę siać i gdzie najlepiej, by dobrze plonowały.

Nie, żebym bez tych ściąg nie dała rady, ale lubię robić to co robię perfekcyjnie, więc dodatkowa wiedza mi nie zaszkodzi, a pomoże. Endywii i cykorii jeszcze wcześniej nie uprawiałam, więc sobie patrzę co i jak robić.

Mam też miejsce pomiędzy ogórkami i sprawdzałam, czy jakieś warzywa mogą rosnąć w zacienieniu. Przypomniało mi się bielenie warzyw typu cykoria i endywia i sprawdzam, czy między ogórki mogę jeszcze je wcisnąć.

kolebka:
Ja się zawsze zastanawiam co mają na celu posty, które wrzuca na zasadzie kopiuj-wklej z internetu, te dotyczące warzyw i sposobu ich uprawiania... Skoro taka z niej naturalna ogrodniczka, to czemu nie napisze czegoś od siebie ? kto tam w ogóle endywię na oczy widział  wysmiewa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!