sobota, 21 lipca 2018

Wniosek o delegalizację korporacji weterynaryjnej

Adresat:

Minister Rolnictwa
Pan Ardanowski

W związku z niszczącą rolą PIW Olecko + WIW Olsztyn, która działa jak agresywna, mafijna korporacja i popleczniczka interesów zachodnich grup nacisku dążących do wyparcia z rynku europejskiego polskiego rolnika, polskiego rolnictwa, polskich produktów spożywczych,
wnoszę o delegalizację tej struktury, jako wrogiej polskiemu rolnikowi
korporacji weterynaryjnej godzącej w polską rację stanu, w polski interes narodowy, pasożytującej na polskim społeczeństwie.

Weterynarze powinni pracować dla rolników, leczyć ich zwierzęta, a nie plądrować gospodarstwa rolników i obciążać budżet państwa swoim utrzymaniem na lukratywnych, uprzywilejowanych stanowiskach dających im uprawnienia sprzeczne z Konstytucją, uprawnienia do zarządzania cudzą własnością, cudzym inwentarzem.

Ile kosztuje społeczeństwo utrzymanie PIW Olecko, WIW Olsztyn?

UZASADNIENIE

Od około 10 lat PIW Olecko kierowany przez inspektora Dariusza Salamona, na zlecenie wójta Gminy Kowale Oleckie sabotuje moje gospodarstwo.
Przeprowadza liczne, uporczywe kontrole i najścia w asyście policji jako straszaka. Robi najścia w święta Bożego Narodzenia, w Święto Konstytucji 3 Maja. Zakłóca mir mojego gospodarstwa. Niepokoi, denerwuje, dręczy. Wyczuwa się złą wolę i widzi służalczość wobec wójta.

Wiele z tych kontroli i najść jest nielegalnych. Nie są sporządzane wymagane procedurami protokoły weterynaryjne, a te, które są sporządzane, manipulują faktami, są co najmniej jednostronne, stronnicze, przedstawiają moje gospodarstwo w krzywym świetle.

Na przestrzeni 10 lat PIW Olecko wraz z wójtem Kowali Oleckich podejmowali sekretne jak i otwarte działania zmierzające do okradzenia mnie z mojego inwentarza.

2 i 3 maja 2018 roku, PIW Olecko wprowadził złodziejską fundację na moje gospodarstwo i wziął udział w okradzeniu mnie z mojego inwentarza. Przemocą, po bandycku, w środku nocy, wywieziono mi stado zwierząt.

Od 3 miesięcy ta mafijna struktura, w tajemnicy przede mną, przetrzymuje moje zwierzęta na cudzej farmie wybranej przez wójta Kowali Oleckich, Krzysztofa Locmana. Klika nie dopuszcza mnie do oględzin moich własnych zwierząt. Moje zwierzęta są tam głodzone, umierają. W ciągu 2 miesięcy doprowadzili do zgonu 7 moich owiec. Knują, jak zabić całe stado, a mnie obciążyć kosztami utylizacji.

Wywieziono z mojego gospodarstwa zdrowe, dobrze odżywione owce i kozy. Przed wyjazdem, ani jedno moje zwierzę nie padło mi z zagłodzenia czy choroby. Szczęśliwie przezimowałam wszystkie moje stada owiec, koni i kóz.

Na wiosnę zaś, gdy zaczęła się darmowa, bo moja trawa i skończyły się zimowe koszty utrzymania (na zimę wykosztowałam się na zakup zwierzętom ponad 60 bel siana i sianokiszonki) - zostałam obrabowana przy czynnym współudziale PIW Olecko, a w tym Kornela Laskowskiego i Dariusza Salamona.

Złożyłam skargę na działania tych funkcjonariuszy publicznych do WIW Olsztyn.
Niestety, WIW Olsztyn solidaryzuje się z działaniami tych funkcjonariuszy jak typowa korporacja. Brakuje obiektywizmu i uczciwości w ocenie przedstawionego materiału dowodowego. Żaden z ich podwładnych nie został ukarany dyscyplinarnie. Dalej ci szkodnicy hulają po moim gospodarstwie generując gigantyczne straty, doprowadzając swoimi działaniami do zniszczenia mojej hodowli i bankructwa gospodarstwa.

Naturalistyczna hodowczyni koni: Izabella Redlarska, Rancho de Rebelle, Czukty 1, 19-420 Kowale Oleckie, Woj.Warmińsko-Mazurskie, tel. 511945226, http://ranchoderebelle.blogspot.com/





1 komentarz:

  1. To jak to w końcu jest z tym WIW Olsztyn, przecież dopiero co u Ciebie byli i stwierdzili w protokole, że nie ma uchybień. Zmienili zdanie?

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!