sobota, 14 lipca 2018

Hejterów nie zapraszam

Rollnicku, nie czuj się zaproszony. Nie zapraszam hejterów obrażających mnie publicznie i szeroko po internecie. Jest tyle wypasionych agroturystyk w okolicy, choćby u pani Wszawicy w Zawadach Oleckich, że możesz spokojnie znaleźć odpowiedni standard pokoi i stan umysłu właścicieli bliski twojemu.

Rollnick:
No trochę mnie nie było a tu taka niespodzianka ! Uśmiałem się jak nie powiem co uśmiech
Izo, masz rację, nie widziałem dotąd Ciebie; nie widzę jednak powodu , żeby ciebie oglądać, bom nieciekawy twojej urody.
Natomiast powiem, że właśnie wróciłem z delegacji do Giżycka, za jakiś miesiąc szykuje mi się następna. Jeśli dojdzie do skutku, to spróbuję wykroić chwilę i nadłożyć te parę kilometrów, żeby zobaczyć owo sławetne rancho na własne oczy uśmiech
Ach ! Jeszcze jedno: niedawno na delegacji za 55zł na dobę miałem czysty pokój z łazienką, telewizor, wifi, parking i bardzo smaczne śniadanie typu "szwedzki stół" bez żadnych ograniczeń ilościowych. To sobie, droga Izo, przemyśl zanim zaproponujesz komuś nocleg na surowym poddaszu stajni z osobno płatnym dostępem do warzyw i płatnym "strzeżonym" parkingiem uśmiech



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!