wtorek, 17 lipca 2018

Popracowane w ogrodzie i w domu

Dzisiaj popracowane w ogrodzie, a potem w domu.
Dopóki nie lało jak z cebra, pracowało się w ogrodzie.
Gdy fest wlało, nastąpiła ewakuacja do domu.

Indianka musiała rozsadzić mieczyki, bo wyglądało, że ciasno im w doniczkach. Przesadziła je do dużych donic i wiader.

Przygotowała w koszykach do sadzenia cebule kwiatów wiosennych, których nie zdążyła posadzić wiosną.

Posiała dużo wiśni, choć nie były przemrożone.
Ciekawe, czy wykiełkują? Jak nie teraz, to za rok.

Podczas deszczu w domu w piwnicy generalne porządki. Wywalanie klamotów na zewnątrz do spalenia, układanie drewna opałowego na zimę, bielenie ścian wapnem.


7 komentarzy:

  1. A dlaczego nie bezpośrednio do gruntu te mieczyki? Lubią najbardziej i w takich warunkach mnożą się cebule, których za rok możesz mieć dwu, trzykrotnie więcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja dzisiaj jadąc nad Hańczę,to właśnie w czasie tej ulewy przejeżdżałem przez Cichy-Sokółki-Kowale Oleckie,chciałem zajechać do Was,ale kto by mnie oprowadził po ranchu w czasie tej ulewy :-/ Teraz wypoczywam w Błaskowiznie i jutro nurkujemy na bezdechu do 100 metrów :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za oprowadzanie po Ranczu w deszczu, podwójna stawka, 50 zł :) Dzwoń!

      Usuń
  3. Piękna ulewa wczoraj była. Lało jak z cebra :)

    Posadziłam mieczyki do donic by potem łatwiej cebule znaleźć i wykopać na jesieni.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bez umówienia się telefonicznego proszę mnie nie nachodzić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Listonosz ma prawo dostarczać do mnie listy.
    Ma moją zgodę na wjazd na gospodarstwo.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!