czwartek, 31 sierpnia 2017

Pracownica socjalna przyprowadziła psychiatrę

Dziś wieczorkiem pracownica socjalna przyprowadziła psychiatrę! Nie przedstawił się kim jest. Zapytałam "Kto to?".
Wykręcali się oboje od odpowiedzi. W końcu pracownica opieki społecznej z Kowal Oleckich, przyznała, że doktor.
A jakiej specjalizacji? - zapytałam.
Nastąpiła konsternacja.
Powtórzyłam pytanie: Jakiej specjalizacji?
Trochę trwało, zanim przełamali się.
Doktor wreszcie przyznał się, że jest psychiatrą z Ełku, którego policja poprosiła o odwiedziny mnie na farmie, ponieważ napisałam skargę na policjantów z Komendy Powiatowej Policji w Olecku.

Tak się zastanawiam, czy napisanie skargi na nadużycia uprawnień przez policjantów na służbie, uzasadnia napuszczenie z ukradka na osobę skarżącą psychiatrę i przeprowadzanie badania bez zgody osoby inwigilowanej i nachodzonej?

Jak sądzicie drodzy mili?

Izabella Redlarska
511945226
Czukty 1
19-420 Kowale Oleckie
Woj. Warmińsko-Mazurskie

24 komentarze:

  1. Nie dlatego przyjechali.Kompletują dokumenty by móc umieścić cię w szpitalu psychiatrycznym na przymusową obserwację .Po to były z opieki wczesniej, ustaliły co trzeba i teraz potrzebna jest opinia lekarza psychiatry.Dobierają ci się do dupy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niemożliwe, by urzędasy z opieki społecznej miały taką władzę, by osobę zdrową, nie zagrażającą nikomu, mogły bezprawnie uwięzić w szpitalu psychiatrycznym!

      Usuń
  2. Mam nadzieję ,ze nie wpuściłaś do domu tych "gości" ?
    Żadnych badań psychiatrycznych bez Twojej zgody nie może robić żaden psychiatra.Chyba ,ze jesteś ubezwłasnowolniona ,a to nie jest prawda.
    Badania na podwórku ?Pod stajnią?
    A gdzie gabinet ,pielęgniarka i biały fartuch?
    To wszystko jakaś ściema totalna.
    Nie wpuszczaj takich gości do domu.
    A pracownica socjalna w jakiej sprawie przyszła?
    Nie rozmawiaj z nimi bo chcą zrobić z Ciebie osobę z zaburzeniami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do domu nie wpuściłam, a bardzo na to nalegali.
      Rozmawialiśmy na ganku. Pracownica przyniosła torbę z chlebem i konserwami. Mówiła, że znaleźli mi miejsce na zimę, ale aż za Kętrzynem, w Barcianach, w ośrodku Mar-kot.To ponad 100 km od mojej farmy i moich zwierząt. Cholernie ciężko byłoby dojeżdżać do karmienia zwierząt zimą 😟

      Usuń
    2. Poza tym niepokoi mnie nazwa "Mar-Kot".
      To skrót od "Marek Kotański" - nazwiska słynnego ongiś założyciela MONARU, ośrodka dla narkomanów, a ja jestem normalna, nawet papierosów nie palę. Może tam jest rygor specjalny, ograniczenie wolności? W MONARZE tak było. Nie chcę być więźniem.

      Usuń
  3. Brawo, debilka liiviia poinstruowala. Prawda jest nieco inna. Zgodnie z prawem przybyl lekarz i jeslibys nie pozwolila na badanie, zmusiliby. Sa w necie informacje co i dlaczego, kompedium wiedzy, twoja niezbyt lotna kumpela, nie potrafi obslugiwac google.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ubliżaj Livii! Nie ma takiego prawa, które umożliwia rodzinie Maciejewskich nękania mnie wszystkimi dostępnymi środkami. To przestępstwo. Zmowa.

      Nie ma prawa, które by uzasadniało przymusowe badanie psychiatryczne wolnej, zdrowej, nikomu nie zagrażającej osoby.

      Usuń
  4. Doktor przyjechal na prosbe policjantow. No popatrz, jaki to przypadek, bo anonimowy donosiciel tez wzywal, by zajal sie Toba psychiatra.
    Intryga szyta gruba nicia, ktora moim zdaniem wiaze te cala nagonke na ciebie ze srodowiskiem policyjnym.

    OdpowiedzUsuń
  5. kobito, te ośrodki Mar-Kot są dla ludzi, którzy nie mają gdzie mieszkać, nie trzeba od razu być narkomanem - wielka szkoda, że Marek Kotański i to co po sobie zostawił, tylko tak się kojarzy ludziom:(((( - masz marne szanse na przezimowanie w swoim domu, więc może realnie zastanów się, co zrobisz ze sobą zimą

    OdpowiedzUsuń
  6. http://www.mar-kot.org/index.php poczytaj tutaj czym się zajmują te ośrodki - pomocą ludziom potrzebującym

    OdpowiedzUsuń
  7. a poza tym, może procedury przyjęcia kogoś tam do ośrodka wymagają jakiejś specjalistycznej opinii? w końcu trafiają tam ludzie po przejściach, z bardzo różnych sytuacji, pewne osoby mogą wymagać po prostu szpitala - te ośrodki to nie szpitale, tam trzeba poradzić sobie z funkcjonowaniem z innymi mieszkańcami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widziałam zapowiedź tego, co mi zrobią na RRdeSyf.
      Następnie wpływa donos z sugestią uwięzienia mnie w psychiatryku. Tego samego dnia pracownice opieki społecznej z Kowal Oleckich w te pędy jadą radiowozem pod obstawa dwóch policjantów na moje gospodarstwo. Pierwsze pytanie, to czy jestem chora psychicznie. To było w poniedziałek.

      W czwartek dzwoni główny inspektor weterynarii w Olecku, pan Salamon, że dostał pismo od Opieki Społecznej w Kowalach, aby przeprowadzić u mnie kontrolę i wydać opinię.

      Tego samego dnia, w czwartek, pracownica opieki społecznej (ta młoda) przyjeżdża do mnie z psychiatrą! Przecież to atak na mnie i przemoc! 😡

      Usuń
  8. Rola pracownika socjalnego w kierowaniu klienta na przymusowe leczenie psychiatryczne-poszukaj sobie.I nie wypisuj tych bzdur, oni to też czytają,twój blog stał się poniekąd przyczyna twojej zguby.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ośrodek pomocy społecznej może złożyć wniosek do sądu o umieszczenie osoby, która wymaga umieszczenia w DPS, a nie wyraża ona zgody ze względu na swój stan psychiczny. Może wystosować też wniosek o przymusową obserwację psychiatryczną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ośrodek pomocy społecznej powinien wziąć pod uwagę moje zwierzęta i majątek, których nie mogę porzucić i powinien dać mi skierowanie bliżej, np. do Ełku, abym była w stanie dojeżdżać na gospodarstwo i doglądać mojego dobytku, nadto w mieście takim jak Ełk będę miała szansę znaleźć pracę i zarobić na remont sufitu i dachu domu.

      Usuń
    2. W Olecku nie chcą mnie zatrudnić z uwagi na nagonkę internetową na mnie.

      Usuń
    3. Podstawowym zadaniem ośrodka pomocy społecznej jest pomaganie, a nie szkodzenie.
      Oni nigdy mi w niczym nie pomogli, a są pierwsi, by mnie skrzywdzić. Powinni mi pomóc finansowo i fizycznie by dom doprowadzić do użytku, a nie składać wnioski o uwięzienie mnie w psychiatryku i zabór moich zwierząt.
      Robią mi wielką krzywdę! 😩😩😩😧😧😧

      Usuń
  10. Jestem normalną, porządną i zdrową na umyśle i psychice osobą i żadna opinia tego nie zmieni.
    Tego typu procedury powinny być stosowane w stosunku do osób faktycznie chorych psychicznie, zagrażających otoczeniu, a nie wobec normalnych osób. Naciągają fakty i swoje opinie, by mnie sklasyfikować jako osobę chorą psychicznie. Celowo i z premedytacją działają na moją szkodę. To źli, podli ludzie. Łachudry nadużywające swoich uprawnień.

    OdpowiedzUsuń
  11. Potrzebuję pomocy! Chcą mi zrobić wielką krzywdę! 😧😧😧

    OdpowiedzUsuń
  12. Za komuny lewackie bydło mordowało ludzi bezkarnie.
    Teraz posługuje się urzędami, by niszczyć psychicznie, materialnie i finansowo człowieka.
    To skurwysyny bez sumienia :((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izka przypominam ci ,że teraz żyjemy w kraju dobrej zmiany , którego rząd popierasz bez krytycznie . Ci źli według ciebie już nie rządzą , więc prześladuję cie państwo które tak wychwalasz .

      Usuń
    2. Anonimowy, przypominam ci, ze rząd jest Prawy i Sprawiedliwy, ale gminy są nadal w rękach skorumpowanych lewaków. Pora wybrać do samorządów ludzi Prawicy.

      Usuń
    3. To lewackie samorządy opóźniały wypłatę 500+ gdy PiS przelał kasę dla polskich rodzin. To są antyspołeczne trolle, które należy usunąć z przestrzeni politycznej i społecznej raz na zawsze.

      Usuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!