sobota, 10 lipca 2021

Ogławianie bobu

https://sklep.niepodlewam.pl/bob-piccola

6 komentarzy:

  1. indii, tak ostatnio przegladalem rozwiazania taniwgo transportu na odlegloaci 35km w jedna strone, Na taki dystans i zwykly rower niestety jestem za cienki, elektryczne rowery ... wg mnie ladowanie ich i pozniejszy serwis akumulatorow jest za drogi i wcale nie ekologiczny. Skutera nie chcialem bo przeglady, prawko, OC ... i wpadly mi w oko na alledrogo silniki spalinowe do rowerow - tajwanskie ale takie przesadne troche bo 70km/h na rowerze to duzo za duzo - hamulce itd itp no i w koncu wpadly mi w oko holenderskie rowerki z silnikiem spalinowym sachs - koszt za przyzwoity uzywany to 1800-2200 - benzyny spali 2l na 100km a i z tego co po forach czytam to silniki malo awaryjne sa - tak sobie pomyslalem o Tobie - chyba bylo by to dobre rozqiazanie i dla Ciebie? Jak bys byla zaciekawiona to przegoogluj "saxonitte sachs". Co o tym myslisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawy pomysł. Gdybym planowała gdzieś regularnie dojeżdżać, gdybym musiała gdzieś regularnie dojeżdżać to taki pojazd miałby sens, ale nie jest tani. Swoje kosztuje, a ja nie mam oszczędności.

      Usuń
  2. Cisza na blogu, wygaszają Cię lekami ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Iza kiedyś obiecałaś że na blogu tutaj będą się działy rzeczy że hej i gdzie jest to hej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie już jest. Zerknij na moją "antysemicką" apelację. Sama prawda.

      Usuń
  4. Ja wyhodowałam konie, aby nimi podróżować. Źli ludzie mnie okradli. Muszę je odzyskać.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!