niedziela, 18 lipca 2021

SAŁATKA Z CUKINII NA ZIMĘ. Cukinia przepisy na zimę. Przetwory na zimę.

11 komentarzy:

  1. Ważą się twoje losy czy trafisz do psychistryka a ty wstawiasz jakieś pierdoły o sałatkach i innych mało ważnych rzeczach. Jest to nie poważne z twojej strony. Powinnaś coś robić by zmienić swą sytuację .

    OdpowiedzUsuń
  2. To może pomóż mi coś zrobić, zamiast gderać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mam ci pomóc? Prawnika opłacić? Przecież miałaś ich już kilku. Co z tą ostatnią babką? Tak chwaliłaś i co? Wyrok zapadł.

      Usuń
  3. Zostałam w tę sytuację wpędzona przez te kurwy z revolty i Rancho de Syf. Szczuły, szczuły latami. Napuszczały na mnie organy i instytucje. Doprowadziły do tego, bo trafiły na podatny, patologiczny grunt lokalnych burków. Burki bardzo zadowolone, że szmaciary mnie hejtują non stop.
    Te inspektory gdy robiły mi naloty na farmę powoływały się na pomówienia z internetu i w swoich pismach i zeznaniach też te pomówienia powtarzają. Dobrały się internetowe kurwy z lokalnymi jak w korcu maku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepisy sobie wkleiłam, bo będę robić przetwory.

    A co do spraw - to bym żadnej nie przegrała, gdybym miała do czynienia z uczciwymi sędziami.

    OdpowiedzUsuń
  5. A co do tych spraw to czemu te sprawy wszystkie przegrywasz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Przegrywam wyłącznie dlatego, bo tutaj jest mafia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tutaj czyli gdzie umiesz dokładnie pisać ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Powinnaś coś zrobić żeby mózg lepiej pracował co może ci pomóc i pomaga w takich sytuacjach ?

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!