sobota, 24 lipca 2021

Potrzebna profesjonalna kompleksowa pomoc prawna i merytoryczna

Prawnicy przyznani z urzędu - oni są zazwyczaj strasznie bierni, mało robią. Słabo współpracują. Ponad tydzień temu prawniczka z urzędu wysłała w moim imieniu dwie apelacje do dwóch spraw i do dzisiaj ja tych apelacji nie widzę, a ona nie odbiera telefonu i nie odpowiada na moje emaile. Jaki to problem wysłać kopię apelacji mi e-mailem?

Będą dwa posiedzenia sądu w Sądzie Okręgowym w Suwałkach i ja się do nich muszę przygotować, a ona mi nie dostarcza tych apelacji swoich i nie wiem co ona napisała i czy to co napisała jest wystarczające, bo jej udział w sprawach w Olecku postrzegam jako nie dość przygotowany, nie skonsultowany ze mną i nie dość zaangażowany w obronę mojego interesu prawnego.

Poza tym do tej pory nie ustaliła ze mną linii obrony, a gdy ja próbowałam z nią tę linię ustalić - no to ona nigdy nie ma czasu.

No i odmówiła mi napisania kasacji do tych wyroków, które zapadły, a wcześniej odmówiła reprezentowania mnie w sprawach administracyjnych dotyczących zwierząt, więc jej nie ufam, bo mając taki dostęp do tylu informacji i dowodów w aktach ona nie chce tego wykorzystać z pożytkiem dla mnie. 😳

Sprawy karne i administracyjne o zwierzęta zazębiają się i ona będąc wyznaczona z urzędu do reprezentowania mnie w sprawach karnych ma dostęp do akt i ma możliwość wyciągnięcia z tych akt to co jest jej potrzebne, aby należycie reprezentować mnie w sprawach administracyjnych.

Tymczasem odmówiła reprezentowania mnie w sprawach administracyjnych dotyczących zwierząt i też odmówiła napisania kasacji do tych trzech szkodliwych wyroków, które zostały wydane z pominięciem prawidłowego procedowania spraw.

Z takim prawnikiem jakiego mi przydzielono ja nie wygram żadnej sprawy.

Po prostu sędzia Janeczek i sędzia Koronkiewicz nie dali mi możliwości obrony i wydali szkodliwe dla mnie wyroki, a prawniczka, która mnie reprezentuje z urzędu w moim odczuciu nie dość dobrze mnie broni.

Moim zdaniem ma za mało argumentów prawnych i proceduralnych. Ona skupiła się tylko na tym, że ten sam skład biegłych psychiatrów wydał taką samą opinię w trzech różnych sprawach.

Widzę, że po prostu brakuje mi fachowej, kompleksowej obsługi prawnej.

W związku z kradzieżą zwierząt lokalne organy odmówiły mi możliwości rozpatrzenia moich zawiadomień o kradzieży podczas posiedzenia sądu, podczas procesu, a jednocześnie wszczęły przeciwko mnie z fałszywego lub niesłusznego oskarżenia sprawy karne - w sumie 4.

Założyli przeciwko mnie dwie sprawy o rzekome zaniedbywanie zwierząt oraz dwie sprawy o obrazę tych osób, które są zamieszane w kradzież mojego mienia oraz w nękanie mojego gospodarstwa i mnie.

Sytuacja wygląda w ten sposób, że jestem sama ja kontra zorganizowana urzędniczo-policyjna grupa przestępcza, która para się okradaniem mojego gospodarstwa i prześladowaniem mnie, a ta grupa ma poparcie sędziów.

Nie dość, że okradli moje gospodarstwo i wymordowali moje zwierzęta to jeszcze założyli mi sprawę psychiatryczną, która co prawda została umorzona, ale opinia psychiatryczna psychiatry Doroty Drewnickiej niezgodna z prawdą pozyskana w trakcie tej sprawy przez sędziego Borowskiego zaszkodziła mi w sprawach karnych w ten sposób, że te sprawy karne zostały zakończone zanim miałam możliwość wykazać, że jestem niewinna, albo że zostałam sprowokowana do takich zachowań, a nie innych.

Jeżeli osoba obraża policjanta albo pracownika socjalnego z powodu przestępstwa jakie ci funkcjonariusze publiczni popełnili na jej szkodę to nie powinna być skazywana.

Okradli moje gospodarstwo, prześladują mnie kretyńskimi sprawami psychiatrycznymi, a gdy ja w końcu wyszłam z siebie i napisałam co myślę no to wtedy zakładają mi sprawy o to co ja napisałam i nie dają możliwości wytłumaczenia i wykazania w sądzie, że zostałam sprowokowana i wydają szkodliwe, zaoczne, upokarzające wyroki przymuszające mnie do łykania psychotropów.

Przymuszanie do łykania psychotropów za to, że obraziłam socjalne - to jest chamstwo, to jest brutalna przemoc sądowa, to jest zamach na moją wolność, na moje zdrowie, na moje życie. To jest PRL bis. To jest wyrok bez procesu. Nie było dwóch procesów, a oni mnie skazali na psychotropy nie dając możliwości obrony w sądzie.

To znaczy dokładnie jednego procesu w sprawie obrazy socjalnych nie było w sądzie, a wydali wyrok przymuszający do psychotropów, a w sprawie obrazy policjantów był proces, ale został przerwany bez przesłuchania zawnioskowanych przeze mnie świadków i bez dopuszczenia wnioskowanych przeze mnie dowodów.

Podobnie w sprawie o owce i kozy - sędzia Janeczek nie przesłuchała wszystkich wnioskowanych przeze mnie świadków, nie dopuściła moich dowodów i proces przerwała na moją szkodę oraz wydała szkodliwy, skrajnie krzywdzący wyrok pomijając moje zeznania i dowody w sprawie.

Generalnie to wygląda w ten sposób, że fałszywie lub niesłusznie mnie oskarżyli oraz nie dali mi możliwości obrony i wydali szkodliwe dla mnie wyroki. To lincz sądowy, a nie uczciwe procesy.

Dlatego jest mi potrzebna kompleksowa profesjonalna pomoc prawna i merytoryczna. Potrzebne są alternatywne badania psychiatryczne i opinie biegłych do spraw zwierząt w sprawie owiec i kóz i tych dwóch spraw powiązanych, a dotyczących obrazy przestępców, którzy są zamieszani w prześladowanie mnie, moich zwierząt i mojego gospodarstwa.

Sędziowie nie zgodzili się, aby powołani przez nich biegli psychiatrzy nie byli powiązani ze środowiskiem, które mnie okradło - więc muszę zapłacić za badania i opinie biegłych spoza województwa Warmińsko-Mazurskiego, którzy uczciwie napiszą prawdę, bez lokalnych nacisków.

Nigdy nie chorowałam psychicznie, nigdy nie byłam leczona psychiatrycznie, a oni chcą mnie zmusić żebym łykała psychotropy!!! 😳 zamiast uczciwie przesłuchać świadków i rozpatrzeć dowody w sprawie.

Reasumując walka o zwierzęta oznacza walkę z całą tą machiną mafijną, która mnie niszczy, która zniszczyła mi życie.

Do tego nie wystarczy prawnik z urzędu, który jest uzależniony od tej machiny.

Przeciwko sobie mam nie tylko fundację, ale i też lokalne organy, które nie są uczciwe wobec mnie.

Przeniesienie spraw do innych powiatów też nic nie daje. To koledzy tych z Olecka.

Natomiast moje wnioski o przeniesienie spraw do innego województwa zostały odrzucone.

Trudnością dla mnie jest też dostęp do akt, ponieważ oni blokują dostęp do akt - to znaczy trzeba wcześniej, co najmniej 3 dni wcześniej złożyć wniosek o dostęp do akt i nie ma się gwarancji, że on będzie i jak się przyjeżdża to jest dostęp tylko na 45 minut, który jest niewystarczający, żeby te akta przejrzeć, (jest ich dużo), a zwłaszcza sfotografować.

Problemem też jest dotarcie do miasta, do sądu, aby do czytelni akt się dostać.

Mieszkam na wsi i jest problem z komunikacją z miastem. Do miasta mam 20 km i jeśli nie jeżdżą autobusy, to ja nie jestem w stanie na rowerze dojechać, bo się często źle czuję, lub bo są zbyt duże upały i po prostu nie daję rady.

Gdy jestem chora i osłabiona lub po prostu nie ma możliwości żeby dojechać i przejrzeć akta - nie mogę się skutecznie bronić w sądzie.

Bywa też i tak, że nie jestem w stanie na rozprawę dotrzeć. Zauważyłam, że najbardziej psychopatyczne pomysły biegli i sędziowie mają wtedy, kiedy mnie nie ma na posiedzeniach sądu.
Wymyślili mi chorobę, której nie mam i chcą mnie zmusić do łykania psychotropów.

Gdy mi się uda czasem dojechać do sądu to okazuje się, że nie mogę akt przeglądać, bo ich nie ma.

Do tego potrzebny jest prawnik, który to zrobi za mnie. Pójdzie do sądu i przejrzy te akta i napisze adekwatne pisma, podejmie odpowiednie decyzję, udzieli mi porady prawnej zmierzającej do skutecznej obrony mojego interesu prawnego.

Izabella INDIANKA Redlarska

Izabella INDIANKA Redlarska

18 komentarzy:

  1. Jak ci w sądach mają psychopatuczne pomysły to chyba w tych sądach pracują psychopaci.Ostro . Aż nie do uwiwrzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydanie wyroku zmuszającego normalną, zdrową psychicznie osobę do łykania psychotropów tylko dlatego że wyzwała socjalne, które prześladują ją na jej gospodarstwie i w sądzie oraz doprowadziły do okradzenia gospodarstwa - to jest po prostu debilizm graniczący z psychopatią i zbrodnią sądową rodem z PRLu.

      Usuń
  2. Czekam z wpłata na publikację dokumentu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomogę ale czekam na opinię i dokumenty potwierdzające Twoją wersję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok. Będą. Pewnie dziś.
      Dopiero wróciłam z ogrodu i chcę się zdrzemnąć, bo mnie sen morzy.

      Usuń
    2. Takie obiecanki pomocy, na tym blogu czytałam już nie raz. Puste obiecanki, żeby tylko osiągnąć swój chory cel. Czyli uzyskać wiadomość i wykorzystać przeciwko Indiance.

      Usuń
  4. Ktoś do mnie dziś dzwonił.
    To ktoś z was?
    Dwa różne telefony były.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słabo mi idzie znajdowanie dokumentów w katalogach. Jakiś program do uporządkowania dokumentów by się przydał.

    OdpowiedzUsuń
  6. Izabela powinnaś się wyspać odpocząć A potem bierz się za dokumenty . Odpoczynek należy ci się chyba po twojej ciężkiej pracy co nie ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobra już nie szukaj po co masz się męczyć. Idż pospać lepuej odpocząć też musisz zbyt ciężko pracujesz zdecydowanie

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak pokaże dokumenty to zbiórka wreszcie ruszy i udowodni że ma rację, a tak każdy myśli że wymyśliła sobie tą opinię. Szkodzicie jej tylko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie za dużo myślicie. Wiecie dobrze, że od myślenia to jestem tutaj Ja. 😎

      Usuń
  9. Też czekam z wpłata na dowód że masz tą opinie. Mogę dziś wrzucić na zbiórkę jak opublikujesz

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteście niewiarygodni. Chcecie wyłudzić ode mnie opinie, a wpłat nie będzie 🙄

    OdpowiedzUsuń
  11. Kozłowska wrzucała fejkowe zdjęcia zretuszowane i jej wpłaciliście 30 000 zł w ciemno, a znacie mnie od lat i z tego, że jestem wielką miłośniczką natury i zwierząt i nigdy żadnemu zwierzęciu bym krzywdy nie zrobiła.

    Przyjechała interesowna cwaniara na moje Ranczo mnie okraść z mojego inwentarza, bo sobie ładne konie wygooglała, a wyście jej uwierzyli jak ostatnie durnie, że tutaj jakieś znęcanie było i pognaliście pompować jej konto, aby na prawnika miała przeciwko mnie, skoro on jej potrzebny jak piąte koło u wozu, bo tutaj cała mafia urzędniczo-policyjna wrabia mnie i ten jej prawnik absolutnie zbędny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Moi drodzy, jest wreszcie wyrok uniewinniający mnie z fałszywych zarzutów prokuratury oleckiej wniesionych na podstawie oszczerstw fundacji Molosy Adopcje:

    https://kreatywnaromantyczka.blogspot.com/2021/12/wyrok-uniewinniajacy-w-sprawie-koni.html

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!