czwartek, 22 lipca 2021

Najważniejsza jest walka o konie

Najważniejsza jest dla mnie walka o konie i oczywiście o owce, kozy, psa - o wszystkie moje ukochane zwierzęta, które zorganizowana grupa przestępcza ukradła. 
 
Na tym należy się skupić - nie dać się wkręcać w pyskówki z osobami, niewartymi nawet splunięcia. Każda minuta mojego dnia jest mi bardzo potrzebna, aby skoncentrować wysiłki na odzyskaniu zrabowanych zwierząt. 
 
Grabież moich zwierząt pokazała, kto ile jest wart i z kim warto się przyjaźnić, a kogo lepiej unikać i odsunąć od siebie jak najdalej. 
 
Indianka waleczna
 
 

3 komentarze:

  1. A masz dokumenty lub odtworzyłaś pełne rodowody Twoich koni? Może być łatwiej jak wykażesz, że pamiętasz takie detale - tylko prawdziwy Miłośnik Hodowca wykaże się taką pamięcią po latach trudów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam. Znam rodowody. Są na bazie koni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie? Nie znalazłem żadnego, możesz któryś podlinkować?

      Usuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!