sobota, 3 lipca 2021

Mój pies Bandzior wiedzie sielskie życie na moim Rancho

Mój pies Bandzior pilnuje podwórka, ogrodu i kur przed lisami, wilkami, cudzymi psami sarnami, jeleniami i łosiami. Generalnie nie przeszkadza mi, że sarny, jelenie i łosie pasą się na moich pastwiskach, ale nie chcę, żeby wchodziły mi na podwórko i do ogrodu, bo rosną tu moje warzywa. Uwielbiam, gdy łoś wpatruje się we mnie :D Stoi spokojnie, jak mój koń. Chyba jednego łosia myśliwi zabili, bo ostatnio było dużo strzelania w pobliżu i teraz tylko jeden łoś chodzi, a wcześniej chodziły dwa. Szkoda, tego drugiego. 

Bandziora dostałam jako dorosłego psa i przyjechał do mnie jako bardzo agresywny i nadal jest, ale trochę się wyciszył ostatnio i nieco złagodniał, mimo, że nadal rzuca się na przelatujące bociany. Z moimi pieskami się zaprzyjaźnił, zaś koty uważają na niego i go omijają szerokim łukiem. 

O, właśnie przeleciał nad Bandziorem bocian i Bandzior nie podskoczył w powietrze, by go dorwać :D To nowum :D
Jednak powoli oswaja się z tutejszymi zwierzętami. Do kotów też się już tak gwałtownie nie rwie, jak na początku. 
Ogólnie sprawia wrażenie zrelaksowanego i wyluzowanego. Zależy mi na tym, by zaakceptował moje zwierzęta. Proces oswajania idzie bardzo powoli. Łatwiej byłoby wychować psa od szczenięcia, niż wychowywać psa dorosłego, który już ma swoje ustalone nawyki. Z moją suczką Amarii nie było takich problemów, jakie są z Bandziorem. Tymczasem moja biedna suczka nadal w więzieniu w Bystrym. Sprawa karna nie dotyczy jej, tylko administracyjna chyba. Muszę sprawdzić, czy sprawa administracyjna dotyczy jej. Pies został wywieziony bezprawnie i jest więziony od dwóch lat w schronisku w Bystrym. To podłe, co zrobił mnie i mojej suczce Locman i Kozłowska. To są podli ludzie. 
 
Indianka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!