niedziela, 18 lipca 2021

Odpowiedź na pismo z dnia 14 lipca 2021 (WIW-WL1410.2.2021)

Wasz znak: WIW-WL1410.2.2021
 
Inspekcja Weterynaryjna
Warmińsko-Mazurski Wojewódzki Lekarz Weterynarii w Olsztynie
lek.wet. Jerzy Zbigniew Koronowski
tel. 89 524 14 50
 
 
Odpowiedź na pismo z dnia 14 lipca 2021 (WIW-WL1410.2.2021)
 
Co z tego, że rozpatrzyliście moje skargi, skoro źle, oraz skoro w oparciu o fałszywą opinię wydaną przez waszego inspektora PIW Olecko, Dariusza Salamona wydano na mnie 4 szkodliwe, poniżające wyroki urągające ludzkiej godności w czterech różnych sprawach? Domagam się dyscyplinarnego ukarania inspektorów w związku z wyrządzonymi mi i moim zwierzętom krzywdami.
 
Proszę mi tutaj nie pisać, że sąd w Olecku oceni, bo sąd ocenia wadliwie z naruszeniem zasad uczciwego procedowania spraw. Sędziowie w Rejonowym Sądzie w Olecku są tendencyjni, stronniczy, tak procedują sprawy, aby uzyskać wyroki korzystne dla napastników, którzy splądrowali moje gospodarstwo i doprowadzili moje zwierzęta do śmierci. Nie rozpatrują dowodów rzetelnie, nie dopuszczają do ich ujawnienia czy okazania.
 
Ja będę wnosiła o kasację tych wszystkich wątpliwych wyroków, bo stanowią dla mnie koszmarne zagrożenie. Ja jestem psychicznie zdrowa, a oni chcą mnie umieścić w zakładzie psychiatrycznym i przejąć moje gospodarstwo na podstawie uzyskanych wyroków. Legalnie mnie okraść z dorobku mojego życia. Ukradli zwierzęta, a teraz szykują się do przejęcia mojego gospodarstwa. Na to są ukierunkowane ich wyroki. Do tych działań przyłożyli swoje brudne palce wasi trzej inspektorzy z PIW Olecko. To kłamcy i krętacze, prześladowcy nękający mnie licznymi kontrolami w asyście policji po każdym złośliwym, fałszywym donosie z internetu. 
 
Krzywdzące mnie wyroki zostały wydane w oparciu o opinię inspektora Dariusza Salamona, który w niej skłamał na moją szkodę. Oczernił mnie i moje gospodarstwo oraz hodowle.
 
Biegli psychiatrzy nie badali wszystkich dowodów w sprawach, nie czytali akt, ograniczyli się tylko do tego, co im sędziowie podesłali, a sędziowie podesłali tendencyjne wyrywki ukierunkowane na wrobienie mnie w rzekome zaniedbywanie zwierzat. Zataili istotne treści zawarte w aktach, które wskazują na rozbieżności zeznań świadków ataku jak i obrony oraz wskazujące na zmowę  policyjno-urzędniczą przeciwko mnie. Biegli psychiatrzy wynajęci przez sędziów i prokuratora wydali swoje opinie po łebkach. Ich opinie opisują mnie w sposób fałszywy, zasugerowany przez ukierunkowane wycinki z akt. 
 
Biegły psychiatra Artur Leszek wydał opinię, że mam urojenia, bo wg niego to niemożliwe, aby wójt z premedytacją zagłodził mojej zwierzęta na śmierć. Jest możliwe i to zrobił. Wywieźli mi stado 50 owiec i kóz w nocy 3 maja 2018 roku i doprowadzili je do zagłady.
 
Większość zwierząt, które wyjechały z mojego gospodarstwa jako zdrowe, zadbane, prawidłowo odżywione i przede wszystkim żywe - nie żyje za sprawą wójta, fundacji, policji i PIW Olecko. Oni są winni gehenny moich zwierząt i mojego osobistego dramatu. Ponieważ są powiązani znajomościami z lokalną prokuraturą oraz sądem - nie mogę liczyć na uczciwe procedowanie spraw w tutejszej prokuraturze i sądzie. Dlatego sędzia Prawda-Janeczek i Koronkiewicz wydali takie wyroki, jakie wydali. Do tychże wyroków przyczynili się wasi zakłamani krętacze z PIW Olecko. Ich opinie i zeznania zawierające fałszywe treści przyczyniły się do tego, że zostałam w sądzie skazana na dotkliwe i upokarzające kary. To oni powinni być sądzeni za składanie fałszywych zeznań na moją szkodę i to oni powinni być ukarani dyscyplinarnie za wyrządzone mi szkody i krzywdy. 
 
Wasz urząd jako kierownictwo jednej korporacji inspekcji weterynaryjnej w skład której wchodzą powiatowe inspektoraty weterynarii w województwie warmińsko-mazurskim nie jest obiektywny, ponieważ mataczy w kierunku ochrony waszych podwładnych. Powinniście się od tej trójki odciąć, jak od zgniłych jaj, bo skorumpowany urzędas nadużywający swoich państwowych uprawnień do celowego szkodzenia osobom prywatnym to najgorsze co może być. Oni doprowadzili do zniszczenia moich wieloletnich hodowli - wszystkich moich hodowli. Przez 18 lat wyhodowałam wiele wspaniałych zwierząt: kozy, konie, krowy, owce - a oni to wszystko zniszczyli w imię kolaboracji z nękającym mnie od lat wójtem Kowal Oleckich przy zmasowanym ataku internetowych hejterów. 
 
Ci psychiatrzy sądowi wydają takie wyroki, jakie im sugerują sędziowie, a nie zgodnie ze stanem faktycznym. Psychiatrzy wynajęci przez sędziów i prokuratora bardzo mi zaszkodzili swoimi fałszywymi opiniami, ale nie byłoby to możliwe, gdyby inspektor Dariusz Salamon i socjalne nie napisali swoich fałszywych opinii na mój temat w 2017 roku. Od tego się zaczęło wrabianie mnie w sprawę psychiatryczną i rzekome zaniedbywanie zwierząt.
 
To niemożliwe, aby tyle osób mataczyło? Możliwe. Mieli motywy. Takie wieloosobowe matactwa nie są możliwe? Są. Proszę popatrzeć na wybory w USA - wygrał Trump, a rządzi Biden - na podstawie fałszerstw wyborczych na ogromną skalę. Trump się nie poddaje - i ja też się nie poddam. Będę walczyć o moje zwierzęta do skutku, aż mi je wszystkie odwiozą i przeproszą za wyrządzoną krzywdę. 
 
Nie przypominam sobie odniesienia się do sprawy wysyłania donosów na mnie do fundacji pro zwierzęcej Centaurus przez drugiego waszego inspektora PIW Olecko, Kornela Laskowskiego. Są kopie jego donosów na mnie. Zaprzeczacie?
 
Jeden i drugi inspektor przekroczyli swoje uprawnienia w stosunku do mnie i doprowadzili do kradzieży i zagłady moich zwierząt. Brali w tej zagładzie czynny udział - bez mojej wiedzy i zgody poddali moje zwierzęta truciu w wyniku czego większość z nich padła. 
 
Inspektorzy PIW Olecko robili też sugestie i naciski na weterynarzy wolnej praktyki w wyniku czego ci im podlegli (weterynarze z VETOLu i weterynarz Jerzy Słowik) odmówili usług na moim gospodarstwie, a nawet sprzedaży środków na odrobaczenie. 
 
Lekarz weterynarii Piotr Chlebus zeznał, że odmówił mi sprzedaży środka na odrobaczenie koni, bo była informacja z PIW Olecko, że wszystkie moje zwierzęta mają być zagarnięte i dobra opinia o stanie zabieranych zwierząt przeszkodziłaby grabieży - uniemożliwiłaby ją.
 
Oni działali tak, aby sprawić wrażenie, że ja nie dbam o zwierzęta, że nie wzywam weterynarzy, że nie kupuję medykamentów, że nie odrobaczam zwierząt. Utrudniali mi skorzystanie z usług weterynaryjnych.
 
VETOL się pod to podpiął na zlecenie PIW Olecko. VETOL odmówił mi przyjazdu na oględziny zagryzionych owiec i do ogierka z biegunką, oraz odmówił sprzedaży pasty do odrobaczenia koni wiosną 2018 roku.
 
To była ustawka tego obrzydliwie skorumpowanego środowiska. Weterynarze wolnej praktyki działali pod wpływem PIW Olecko, który im zapowiedział konfiskatę zwierząt z mojej farmy. Oni zostali wynagrodzeni za czynności przy moich zwierzętach robionych po wywiezieniu zwierząt z mojej farmy. U mnie nie chcieli robić usług dla moich zwierząt, a u wójta zrobili. Wmówiono im, że moje zwierzęta nie są moje. Nikt ze mną nie konsultował się, czy zwierzęta były odrobaczane. Odrobaczyli zestresowane, spanikowane zwierzęta co grozi zgonem - bez mojej wiedzy i zgody, a może podali arszenik lub inną truciznę? Mnie nie dopuścili do tych czynności i ja nie wiem co oni zwierzętom podali, ale zwierzęta po tym zdechły. 
 
Ci wyżej wymienieni weterynarze wolnej praktyki na polecenie inspektorów PIW Olecko brali udział przy czynnościach przy moich owcach i kozach w wyniku czego zwierzęta padły, gdyż na polecenie PIW Olecko podali moim owcom i kozom truciznę, po zażyciu której zwierzęta zachorowały i poniosły śmierć.
 
To pokazuje chamstwo i bandytyzm oraz krętactwa tych ludzi. Ten przekręt był zaplanowany przez PIW Olecko, wójta Kowal Oleckich, fundację Molosy Adopcje oraz policję olecką. Oni się wszyscy bardzo dobrze znają i trzymają sztamę przeciwko mnie od lat. Składanie fałszywych zeznań w moich sprawach to dla nich chleb powszedni. 
 
Przypominam, że wasi inspektorzy nie konsultowali się w sprawie moich owiec i kóz, w sprawie zadawania im różnych środków i poddawania ich różnym zabiegom. Są odpowiedzialni za śmierć moich zwierząt. To oni je do śmierci doprowadzili. Są winni znęcania się nad moim stadem ze szczególnym okrucieństwem. Trzymacie na posadach sadystów na miarę doktora Mengele. 
 
Dlaczego moje owce i kozy umieszczone wbrew mojej woli w Rogówku, gdzie także były padnięcia moich owiec i kóz z winy osób, które moje zwierzęta wywiozły i ,przetrzymują były kontrolowane dopiero 11 kwietnia 2019 roku? Przecież tam były kolejne padnięcia już w roku 2018.
 
Dlaczego PIW Olecko, który wyłudził z mojego gospodarstwa wraz z fundacją i wójtem moje zwierzęta, nie kontrolował dobrostanu zwierząt w Rogówku w roku 2018? Chodziło o to, by za wszelką cenę wywieźć zwierzęta z mojego gospodarstwa, a potem niech się dzieje z nimi cokolwiek, choćby znęcanie się nad nimi, zagładzanie na śmierć - ale  już interweniować nie trzeba?
 
Przypominam, że Konstytucja RP nakazuje równe i sprawiedliwe traktowanie wszystkich obywateli polskich. Niedopuszczalne jest szykanowanie jednego, a pobłażanie innym, zwłaszcza kosztem tego szykanowanego. 
 
Wnoszę o udostępnienie mi kopii protokołów kontroli z dnia:
11 kwietnia 2019
11 sierpnia 2020
15 stycznia 2021
13 kwietnia 2021 wraz z wykazem ile zwierząt tam jest przetrzymywane i ile padło. 
 
Pisze pan, że powyższe kontrole nie wykazały zaniedbań w opiece nad przebywającymi w Sokółkach i Rogówku zwierzętami - zatem jakim cudem padły tam owce i kozy? O padnięciach informowała pracownica wójta Gminy Kowale Oleckie, Małgorzata Bartczak oraz sami inspektorzy PIW Olecko.
 
Wnoszę o podanie mi numerów identyfikacyjnych owiec i kóz, które zostały zakolczykowane po wywiezieniu z mojego gospodarstwa. Na kogo te zwierzęta figurują w kartotece ARiMR?
 
Pisze pan, że odebrane z farmy w Sokółkach zwierzęta wymagały interwencji lekarsko-weterynaryjnej - czyli zostały doprowadzone do stanu wyniszczenia w Sokółkach, bo stamtąd były odebrane i przewiezione do Rogówka, a nie ode mnie.
 
Jednak padnięcia były również w Rogówku. To świadczy, że tam nie było i nie ma właściwej opieki. 
W żadnym gospodarstwie wynajętym przez wójta Kowale Oleckich Krzysztofa Locmana nie było i nie ma dobrej opieki nad zwierzętami, dlatego tam padło aż 20 dorosłych owiec i kóz oraz niepoliczone noworodki tam się rodzące po wywiezieniu stada. 
 
Śpieszę poinformować, że żadna owca ani koza nie padła na moim gospodarstwie przed ich kradzieżą 3 maja 2018, natomiast w wyniku i na skutek uprowadzenia stada, jego trucia, głodzenia po wywiezieniu z mojej farmy - zostało wyniszczone moje stado i ogromna ilość zwierząt została doprowadzona do śmierci na farmach w Sokółkach i Rogówku.
 
Gratuluję inspekcji weterynaryjnej świetnego samopoczucia i braku poczucia winy w związku z doprowadzeniem moich zwierząt do cierpienia i śmierci. 
 
Informuję też, że to ja jestem WŁAŚCICIELEM zrabowanych owiec i to ze mną należy konsultować się w sprawie moich zwierząt zanim cokolwiek się z nimi zrobi. Działanie waszych inspektorów doprowadziło do gehenny moich owiec i kóz oraz cierpienia moich psów oraz koni również wywiezionych w efekcie przestępczej działalności PIW Olecko.
 
Wnoszę o przesłanie mi kopii skargi, którą uznano za bezzasadną, albowiem dziwi mnie, zakłamywanie rzeczywistości przez Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Olsztynie. 
 
Zaskarżam opieszałość w przedmiocie przeprowadzenia kontroli dobrostanu na moim gospodarstwie. 
 
Ponawiam wniosek o przeprowadzenie kontroli dobrostanu na moim gospodarstwie. Wnoszę o nieuchylanie się WIW Olsztyn od kontroli dobrostanu w Czuktach 1, Gmina Kowale Oleckie. 
 
Wnoszę o przeprowadzenie kontroli dobrostanu w Sokółkach 12 i Rogówku 2, albowiem z otrzymanego pisma nie wynika, by tego typu kontrole zostały przeprowadzone. 
 
Moje zwierzęta miały na mojej farmie bardzo dobre warunki i zostały wywiezione w gorsze i dostały się w gorsze ręce w wyniku czego ucierpiały i pozdychały, a wasi inspektorzy z PIW Olecko łżą jak psy w sprawie warunków bytowych na mojej farmie i na farmach wynajętych przez wójta.
 
Według świadków, w Rogówku jest klepisko, a nie pastwisko. Kozy i owce chodzą po gołej ziemi, mieszkają w drewnianej, prowizorycznej szopce. Zaś w Sokółkach zwierzęta były zamknięte w oborze cały czas i nie były wypuszczane na pastwiska. 
 
Ludzie, którym wójt powierzył moje zwierzęta nie radzili sobie z moimi zwierzętami i zażądali od wójta pomocników, których wójt dostarczył. To wstyd, żeby taka kupa ludzi niby opiekowała się zwierzętami i nie dała rady utrzymać ich przy życiu mimo ogromnego dofinansowania z Urzędu Gminy Kowale Oleckie, mimo posiadania traktora i pracowników do koszenia trawy dla owiec i kóz. Ci ludzie są beznadziejni i ośmieszyli się, bo taka grupa pomagierów nie umiała należycie zadbać o zwierzęta, podczas gdy ja jedna latami opiekowałam się całym stadem i zwierzęta rozwijały się prawidłowo i zdrowo, żyły szczęśliwie na moich pastwiskach, pod moją opieką. 
 
Wyrażam sprzeciw wobec uporczywego kontrolowania mojego gospodarstwo na podstawie donosów internetowych prześladowców przy jednoczesnym odmawianiu przeprowadzenia kontroli na mój wniosek. To zakrawa na dyskryminację i parszywe traktowanie hodowcy. Nie godzę się, by Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Olsztynie traktował mnie jak człowieka drugiej kategorii, którego wnioski można do woli ignorować przy jednoczesnym złośliwym, wieloletnim i uporczywym nękaniu kontrolami w asyście policji na podstawie anonimowych donosów osób trzecich, mieszkających setki i tysiące kilometrów od mojej farmy i znających ją tylko z opowieści, a nie z autopsji. 
 
W związku z oświadczeniem głównego inspektora weterynarii w Olsztynie, Jerzego Zbigniewa Koronowskiego, zawartego w pana piśmie z dnia 14 lipca 2021 o sygnaturze:
Wasz znak: WIW-WL1410.2.2021, cytuję:
 
"Do kompetencji organów nie należy określanie potencjalnych możliwości wyżywienia zwierząt i kontrolowanie gospodarstw w celu przedstawienia wyników kontroli w postępowaniu sądowym."
 
Składam skargę na głównego inspektora weterynarii w Olecku, Ewę Szymczak w związku z przekroczeniem przez nią uprawnień poprzez określenie potencjalnych możliwości wyżywienia zwierząt podczas posiedzenia w Sądzie Rejonowym w Olecku w sprawie II K 358/19 konie i pies. Ta pani nie tylko, że przekroczyła swoje kompetencje wypowiadając się na temat moich pastwisk, ale w dodatku nadużyła swojego stanowiska, by mi zaszkodzić swoim fałszywym określeniem odżywczości i zdrowotności moich pastwisk. Powinna była poinformować sędziego, że nie ma kompetencji i uprawnień jako inspektor PIW Olecko do określania potencjalnych możliwości wyżywienia zwierząt, że nie leży to w zakresie funkcji i nie ma adekwatnej wiedzy na ten temat. Jej fałszywe opisanie moich pastwisk jest obliczone na wyrządzenie mi szkody materialnej i osobistej, albowiem sugeruje, jakobym to nie miała paszy dla moich zwierząt na moim gospodarstwie i rzekomo miała je "głodzić". 
 
Sędzia mógł odnieść wrażenie, że kobieta jako główny inspektor PIW Olecko zna się na wartości pastwisk, które posiadam,  tymczasem ona nie ma pojęcia o tym co u mnie rośnie, a fałszywie zarzuca niedostateczną ilość paszy na moich  pastwiskach, co z kolei sugeruje, że moje zwierzęta głodowały na moim gospodarstwie, a tak nie było. Szymczak mataczy w sprawach moich zwierząt na  moją szkodę. 
 
Ewa Szymczak tym fałszywym, nieuprawnionym twierdzeniem wyrządziła mi szkodę osobistą i prawną. Nie znając się na jakości, odżywczości i zdrowotności moich pastwisk snuje w sądzie swoje szkodliwe pomówienia narażając mnie na przegranie sprawy o konie i psa (II K 358/19 konie i pies).
 
Składam skargę na głównego inspektora Powiatowego Inspektoratu w Olecku, Dariusza Salamona, w związku określaniem przez niego potencjalnych możliwości wyżywienia zwierząt, które to przekroczenie uprawnień i kompetencji miało miejsce podczas sporządzania protokołu z kontroli mojego gospodarstwa sporządzonego latem 2017 roku. Inspektor Dariusz Salamon w protokole z lata  2017 złorzeczył, że nie będę miała paszy na zimę, bo nie kosiłam pastwisk, jednak dobrze wiedział ode mnie i z mojego bloga, że ja zawsze na zimę kupuję gotową paszę z innych gospodarstw, a cały areał moich pastwisk jest użytkowany wyłącznie pastwiskowo przez cały okres wegetacyjny. Nigdy  nie było tak, podczas licznych kontroli przeprowadzanych przez PIW Olecko na przestrzeni lat, abym zimą nie miała paszy dla zwierząt. Także ostatnie kontrole przeprowadzone przez PIW Olecko tuż przed rabunkiem zwierząt nie wykazały braku paszy, ani złej jakości paszy. Pasza zimowa jest u mnie zawsze i była także przed wywiezieniem zwierząt. U mnie nigdy nie było "głodzenia" zwierząt. W okresie wegetacyjnym zwierzęta pasą się na moich łąkach, które posiadają wystarczającą ilość paszy dla wszystkich moich zwierząt, zaś zimą jedzą paszę kupioną w innych gospodarstwach. Inspektorzy PIW Olecko, ta wymieniona wyżej trójka - szkaluje mnie z premedytacją i swoimi oszczerstwami doprowadziła do grabieży i zmarnowania moich zwierząt. 
 
Składam skargę na inspektora Dariusza Salamona, który  skontrolował moje gospodarstwo latem 2017 roku oraz wydał fałszywą opinię na temat mojego gospodarzenia dla potrzeb Gminnego Ośrodek Pomocy Społecznej w Kowalach Oleckich, który szukał na mnie haki, aby założyć mi sprawę sądową o umieszczenie mnie wbrew mojej woli w zakładzie psychiatrycznym. Ja w 2002 roku kupiłam gospodarstwo, aby na nim żyć i hodować zwierzęta, przez kilkanaście lat ciężkiej pracy wyhodowałam wspaniałe, duże stada dorodnych zwierząt, a ta skorumpowana klika z Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej postanowiła zmienić miejsce mojego zamieszkania dla dom dla czubków i inspektorzy tej klice w tym pomogli. 
 
Reasumując, Salamon skontrolował moje gospodarstwo oraz wystawił fałszywą opinię na mój temat w celu przedstawienia wyników tejże kontroli i treści opinii w postępowaniu sądowym. Nadużył swoich uprawnień i doprowadził do wydania szkodliwych dla mnie wyroków. Domagałam się jego ukarania i usunięcia z PI|W Olecko, a wyście go nie ukarali i nie usunęliście z PIW Olecko. Jako szef tego przybytku dalej mógł mi szkodzić wraz ze swoją oddaną ekipą i zrobili to -  w roku 2019 bez mojej wiedzy i zgody przeprowadzili sekcję dwóch padłych z przyczyn niezależnych ode mnie koni i fałszywie oskarżają mnie o głodzenie zwierząt. Gdyby nie zaszczuwanie mnie przez PIW Olecko i fundację - te konie by żyły. Nie szczepiłabym ich zbędną szczepionką, która osłabiła ich organizmy na tyle, że w wyniku komplikacji padły. Straciłam cenną linię koni hodowlanych - z winy waszych inspektorów. 
 
Wy nie nakazaliście Salamonowi sprostowania jego fałszywej opinii na temat mnie i mojego gospodarzenia. Ona nadal jest wykorzystywana przez organy i sądy przeciwko mnie. Na jej bazie mam 4 szkodliwe wyroki, w tym 3 zmuszające mnie do przyjmowania piguł. Jeśli tego syfu nie przyjmę - zamkną mnie w psychiatryku. To jest efekt działania waszych inspektorów nadużywających swoich uprawnień.
 
Zaś w sprawie o owce i kozy sędzia Magdalena Prawda-Janeczek wykorzystała fałszywe i kłamliwe zeznania oraz opinie Salamona, aby wydać niekorzystny wyrok dla mnie w sprawie owiec i kóz. Mimo, że sprawę umorzyła, zakazała mi hodowli owiec i kóz, mimo, że ja moim zwierzętom nigdy żadnej krzywdy nie wyrządziłam i z mojego gospodarstwa zostały wywiezione ZDROWE, ZADBANE I ŻYWE. 
 
Do tej krzywdy wydanej przez sędzię Magdalenę Janeczek przyczynił się wasz inspektor Dariusz Salamon, a także inspektor Kornel Laskowski. Wyrok nie jest prawomocny - odwołałam się od niego, ale ci sędziowie z Suwałk w ciemno przyklepują wszystkie wyroki Sądu Rejonowego w Olecku, więc czeka mnie wniosek o kasację i być może odwoływanie się do Strasburga, jeśli moja kasacje nie zostanie uznana. Czekają mnie kolejne lata szarpania się z sądami - za sprawą waszych skorumpowanych, krętaczych inspektorów. Tyle krzywdy zostało mi i moim zwierzętom wyrządzone przez waszych trzech inspektorów z PIW Olecko.
 
Składam skargę na głównego inspektora PIW Oleko, Ewę Szymczak, która przyznała, że celowo wzywała policję na moje gospodarstwo podczas jej licznych najść na moje gospodarstwo po każdym anonimowym donosie. 
Wzywanie policji podczas każdej kontroli PIW Olecko miało na celu wywołanie we mnie psychozy i zastraszanie mnie. To było ewidentne nadużycie uprawnień. Tak byłam nękana przez wiele lat, a gdy ja składam wniosek, aby PIW Olecko przeprowadził kontrolę u mnie lub na farmach, gdzie są przetrzymywane moje owce i  kozy - odmawiają mi. To pokazuje skalę prześladowania mnie przez ten oddział PIW. Po każdym złośliwym, bzdetnym donosie zawistnych babsk z internetu - najazd na moje gospodarstwo wraz z policją, a gdy ja składam podpisany z imienia i nazwiska wniosek o kontrolę - odmowa. To jest dyskryminacja i to jest celowe szkodzenie mi w każdy możliwy sposób.
 
Składam skargę na głównego inspektora PIW Oleko, Ewę Szymczak, która w roku 2012 wyłudziła ode mnie mojego psa, dalmatynkę Satję. Pies miał do mnie wrócić po odkarmieniu młodych, ale gdy po suczkę pojechałam, obecny wójt, Krzysztof Locman napuścił na mnie policję. Dokładnie, doradził właścicielowi schroniska, Janowi Kuncewiczowi, aby tenże tę policję wezwał. Słyszałam to, stojąc obok Kuncewicza, który rozmawiał przez telefon z Locmanem. Dzwoniłam też wtedy do PIW Olecko, odebrał Salamon. Prosiłam o wstawiennictwo za moim pieskiem, aby mógł wrócić do domu. Salamon wypiął się na mnie. Nie pomógł odzyskać mi psa wyłudzonego przez Ewę Szymczakową i drugiego inspektora z PIW Olecko. PIW Olecko umiał wyłudzić zwierzę, a nie umiał pomóc go odzyskać. Suczka, która przeżyła szczęśliwe 8 lat na moim gospodarstwie biegając swobodnie po 11 hektarach - została uwięziona dożywotnio w klatce w Bystrym.
 
Składam skargę na główną inspektor Ewę Szymczak, która podczas kontroli na moim gospodarstwie z donosu policji na temat paszportów koni, odmówiła interwencji w sprawie Karola Wąsewicza, który znęcał się nad moją klaczą Denver i ją pokaleczył. Szymczakowa widziała na mojej farmie poranione zwierzę i nie podjęła żadnych kroków prawnych, odmówiła. 
 
Składam skargę na głównego inspektora Dariusza Salamona, który odmówił mi pomocy, gdy zgłosiłam, że firma weterynaryjna VETOL odmówiła opatrzenia rannej klaczy Denver, gdy sąsiad dźgnął ją nożem. Prosiłam, aby nakazał weterynarzom z tej firmy zszycie rany klaczy. On odmówił interwencji. 
 
Składam skargę na ww trójkę weterynarzy z PIW Olecko, z powodu nadużywania uprawnień poprzez zabieranie na kontrole na moim gospodarstwie policji. Nie było żadnego powodu, aby ta policja do mnie razem z nimi przyjeżdżała. Nie jestem osobą agresywną, nikomu krzywdy nie zrobiłam, nikogo nie wyzywałam na moim gospodarstwie, nie szczułam psami, ani nie groziłam widłami. Nie było najmniejszego powodu, aby do mnie przyjeżdżać z policją. 
 
Wnoszę o przesłanie mi kopii zawiadomienia złożonego przez inspektora Dariusza Salamona na wójta Kowal Oleckich w związku z jego znęcaniem się nad moimi zwierzętami ze szczególnym okrucieństwem. 
 
Ponownie wnoszę o przeprowadzenie kontroli dobrostanu na mojej farmie. 
 
Wnoszę o przesłanie mi kopii rozstrzygnięć moich skarg.
 
Hodowca Izabella Redlarska, Rancho Romantica Rebelle,
Czukty 1, 19-420 Kowale Oleckie, Woj.Warmińsko-Mazurskie, +48506200135
 
PODPISANE ELEKTRONICZNIE i WYSŁANE przez ePUAP
 

Do wiadomości:

II SA/Ol 64/21 odwołanie od decyzji administracyjnej wójta w sprawie koni i psa, WSA Olsztyn
II K 358/19 konie i pies, SSR Mariusz Mazur

II K 624//18 owce i kozy, SSR Magdalena Prawda-Janeczek - umorzona

II K 519/19 obraza policjantów z KPP Olecko, SSR Magdalena Prawda-Janeczek - umorzona

II K 79/21 obraza socjalnych z GOPS, SSR Koronkiewicz,- umorzona

III RNs 181/17 sprawa o umieszczenie w zakładzie psychiatrycznym założona przez socjalną Maciejewską, żonę policjanta - umorzona

Mirosław Welz Główny Lekarz Weterynarii
Wasz znak: BP.051.42.2021.2.mk Dot. sprawy nr: pismo z dnia: 9 czerwca 2021 r.
Główny Inspektorat Weterynarii ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa tel.: (22) 623-20-88, fax.: (22) 623-14-08, wet@wetgiw.gov.pl, www.wetgiw.gov.pl

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Olsztynie
Przewodniczący Wydziału II
sędzia WSA Katarzyna Matczak
Kierownik Sekretariatu Renata Hermanowska tel. 89-522 80 15
fax 89-522 80 28
wydzial.drugi@wsa.olsztyn.pl
II SA/Ol 64/21

biegły weterynarz Wojciech Grudzień wojtek555@autograf.pl  tel. 600 965 204

 

 
Izba Dyscyplinarna Sądu Najwyższego - Sekretariat Prezesa
Dorota Fosiewicz
tel.: (22) 530-82-99
sekretariatIDSN@sn.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!