środa, 28 lipca 2021

Nowe horyzonty i kreatywne pomysły oraz sposoby działania

Zbiórka na razie nie idzie - brakuje udostępnień. 
Ja jestem zablokowana na Facebooku i udostępniać nie mogę. 
 
Ten impas mnie nie zraża. Znalazłam inny sposób do osiągnięcia moich celów, inne możliwości. Właśnie się w nie wgryzam. Odkryłam coś fascynującego.
 
Szczerze, nie mam czasu zająć się marketingiem mojej zbiórki. Muszę się dziś pochylić nad kolejnym deadlinem. 
 
Ale co się odwlecze, to nie uciecze. 
 
Nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło. Szukając innych sposobów osiągnięcia mego celu, znalazłam alternatywne metody jego osiągnięcia. To może być przełom i fascynująca przygoda. Nie zdradzę wam co robię, ale robię coś fajnego. :)
 
Jestem szczęśliwa, że mam taki piękny widok przed sobą, że moje włosy rozwiewa wiatr, że mam tyle kreatywnych pomysłów i sposobów działania przed sobą, które właśnie odkryłam.
 
Jak mawiał mój szef - jeśli nie możesz przebić głową ściany, to nie próbuj, tylko obejdź ją :D
 
Właśnie obchodzę. A zbiórka i tak ruszy mocniej :D
 
Indianka
 
 
 

5 komentarzy:

  1. Pani Izabelo to i pani w marketingu jest oblatana? Posiada pani wiele talentów aż zazdroszczę tego .A jak pani dąży do swych celów to miód malina . Wszystko pani zrobi by osiągnąć swój cel -godne podziwu. Klakierki mogą pani tylko pozazdrościć. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kozłowska zaczęła na mnie słać donosy, gdy zamieściłam ogłoszenie o zbiórce na kompleksową pomoc prawną i lewacki Facebook zablokował mnie za niewinny, nieobraźliwy komentarz.

    Natomiast jak ta szmata mnie lży w komentarzach i obraża notorycznie na Facebooku, to ciulowy Facebook nie reaguje :(((

    OdpowiedzUsuń
  3. Izabela ja się cieszę że ktoś jest taki jak ty zawsze szanujesz swoich czytelników. Pisałaś że na twoim blogu każdy jest mile widziany a ty szanujesz wszystkie osoby i odnosisz się do nich zawsze z szacunkiem . Dziękuję i miłego dnia ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka suna obecnie jest u pani na tej zrzutce? Ile osób wpłaciło?

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!