poniedziałek, 26 lipca 2021

Opinia dziś?

Wstałam raniutko jak zwykle.
Poszłam do ogrodu i podlałam cukinię oraz pomidory.

Następnie wylałam wodę z kasty dla kur i wlałam świeżą.

Zaniosłam wielki gar z jedzeniem dla psa Bandziora. Koty i małe pieski jadły wcześniej z tego gara.

A teraz jem śniadanie składające się z kiszonej cukinii, jajek na twardo i swojskiego, osobiście upieczonego chleba oraz krwistoczerwonego kompotu wiśniowo-jabłkowego.

Po śniadaniu jeszcze się trochę pokrzątam po podwórku, bo trzeba podlać ogórki i dynie.

A następnie zasiadę do prac biurowych.
Jest szansa, że dziś ujrzycie opinię biegłego 😁

Ktoś pytał w komentarzach, czy mam jakieś warzywa do sprzedania - mam cukinię. Ogromne, miękkie, jędrne warzywa.

Mogę też sprzedać majeranek, bo mam go dużo.

Mam też inne warzywa, ale na razie w małych ilościach i głównie dla siebie.

Za to ziół u mnie nie brakuje i ziołami się mogę podzielić.

Na przykład do surówek zamiast sałaty używam w tej chwili liści mniszka i dzikiej cykorii oraz listki krwawnika.

Izabella INDIANKA Redlarska

6 komentarzy:

  1. A masz jakieś mięso ? Znowu zywisz się pokrzywami i innym zielskiem. Nie chciałabyś zjeść mielonego albo schabowego? Albo jakieś inne mięso. Samym zielskiem się odżywiać to chyba nie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak masz dla siebie to chyba niedużo na sprzedaż ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecież na wiosnę pisałaś że siejesz tyle warzyw że by starczyło dla armii Wojska A teraz piszesz że masz mało ? Nie możesz siać więcej ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Cukinii robi się dużo. Owoce rosną ogromne, ale mają miękką skórkę.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!