piątek, 30 lipca 2021

Fundacja żąda umieszczenia rolnika w zakładzie psychiatrycznym

Fundacja, która okradła moje gospodarstwo, domaga się w sądzie aby mnie zamknąć w zakładzie psychiatrycznym.

Fundacja, która na podstawie oszczerstw i pomówień trolli internetowych napadła na moje gospodarstwo dwukrotnie i zrabowała moje zadbane zwierzęta, a następnie się nad nimi znęcała poprzez ich trucie, głodzenie i maltretowanie czym doprowadziła do śmierci ponad 20 owiec i kóz oraz niebezpiecznie zagroziła zdrowiu i życiu moich koni, zwłaszcza ciężarnej klaczy poprzez jej głodzenie - domaga się od sądu, aby mnie, hodowcę okradzionego i skrzywdzonego umieścić w zakładzie psychiatrycznym.

To psychopatka i terrorystka w prawdziwym słowa tego znaczeniu.

Okradli mnie, okradli moje gospodarstwo i doprowadzili do gehenny moich zwierząt i teraz chcą mnie umieścić w zakładzie psychiatrycznym, żeby swobodnie podzielić się moim gospodarstwem i sprzedać moje zwierzęta.

Izabella INDIANKA Redlarska

6 komentarzy:

  1. Ale to fundacja to terrorystks i psychopatka? czy jakaś konkretna osoba.nie rozumiem pisz dokładniej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Po szumną nazwą fundacji Molosy Adopcje kryje się jedna cwana oszustka i złodziejka - Elżbieta Kozłowska.

    OdpowiedzUsuń
  3. Reszta osób, która została przez nią przywleczona na moje gospodarstwo to taka zbieranina zgromadzona na okoliczność grabieży mojego majątku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kto te osoby przywlólł i w jaki sposób?

    OdpowiedzUsuń
  5. Kto te osoby przywlókł i w jaki sposób? Możesz odpowiedzieć ma te proste pytanie . ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Iza kto wchodzi w skład tej zbieraniny - możesz wymienić?

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!