czwartek, 22 lipca 2021

II Kz 169/21 Wniosek o przyznanie pełnomocnika do napisana kasacji wyroku

 
II Kz 169/21 Termin: 5 lipca 2021r. o godz. 10:00 sala 8
posiedzenie w przedmiocie rozpoznania zażaleń na postanowienie Sądu Rejonowego w Olecku w sprawie sygn. akt II K 79/21 
II Kz 169/21 obraza GOPS, Sąd Okręgowy w Suwałkach
II K  79/21 obraza GOPS, Sąd Rejonowy w Olecku, SSR Koronkiewicz
 
SSO Ryszard Filipow
Sąd Okręgowy w Suwałkach
II Wydział Karny
16-400 Suwałki, ul. Ludwika Waryńskiego 45
tel: 875631226
fax: 87 5631211
 
 
II Kz 169/21 Wniosek o przyznanie pełnomocnika do napisana kasacji wyroku
 
Nie zgadzam się na przymusowe leczenie psychiatryczne. Nie mam żadnych urojeń, a zarzucane mi czyny nie upoważniają do stosowania tak drastycznej ingerencji w moje ciało i umysł, jak chemiczne piguły. We wszystkich sprawach składam prawdziwe zeznania - zgodne z prawdą. To nie są urojenia, ani tylko moja linia obrony. To jest PRAWDA.
 
Żądam kasacji tego wyroku i umorzenia sprawy przeciwko mnie z uwagi na to, że obraza socjalnych nastąpiła w wyniku ich przestępstw na moją szkodę, a w tym uporczywego stalkingu, zamachu na moją własność, na moją wolność, na moje życie i zdrowie.
 
Wnoszę o przyznanie pełnomocnika z urzędu do napisania kasacji.
 
Hodowca Izabella Redlarska, Rancho Romantica Rebelle,
Czukty 1, 19-420 Kowale Oleckie, Woj.Warmińsko-Mazurskie, +48506200135
 
PODPISANE ELEKTRONICZNIE i WYSŁANE przez ePUAP
 

4 komentarze:

  1. Jakie masz jeszcze żądania ? Napisz od razu całą listę może wtedy szybciej wszystko załatwią czego chcesz .

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo zamachów przeszłaś. Współczuję ci bardzo. Czy można ci jakoś pomóc ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Kto chciał i miał aż taką odwagę by przeprowadzić zamach na twoje życie ?

    OdpowiedzUsuń
  4. No i gdzie te twoje dowody? Hahahaha

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!