piątek, 30 lipca 2021

II W 957/16 Wnoszę o wpisanie do systemu teleinformatycznego treści protokołów posiedzeń i postanowienia sądu

II W 957/16 rzekomo bezzasadne wezwanie policji do świetlicy do agresywnej matki policjanta Marcina Maciejewskiego
RSOW 179/16 Komenda Powiatowa Policji w Olecku założyła mi sprawę

II W 957/16 Wnoszę o wpisanie do systemu teleinformatycznego treści protokołów posiedzeń i postanowienia sądu

Jako strona postępowania wnoszę o wpisanie brakujących protokołów posiedzenia sądu i postanowienia sędziego do sądowego systemu teleinformatycznego, albowiem ta sprawa ma wpływ na bieżące wydarzenia i sprawy karne mi założone.
 
Policja olecka i GOPS Kowale Oleckie, w których to instytucjach pracuje rodzina Krystyny Maciejewskiej - policjant Marcin Maciejewski i socjalna Monika Maciejewska - wrobiły mnie w sprawę psychiatryczną oraz w rzekome znęcanie się nad zwierzętami - z zemsty i po to, by mnie wyeliminować z życia publicznego oraz uniemożliwić mi dochodzenie moich praw, albowiem w tej powyższej sprawie policjanci i Maciejewska złożyli fałszywe zeznania na moją szkodę i gdyby nie nagrania incydentu w świetlicy - dostałabym wyrok skazujący.
 
Ja złożyłam zawiadomienie na nich. Nasyłając na mnie psychiatrów i fundację próbowali się pozbyć niewygodnego świadka.
 

Art. 231. Nadużycia uprawnień przez funkcjonariuszy publicznych


Dz.U.2020.0.1444 t.j. - Ustawa z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny
§ 1. Funkcjonariusz publiczny, który, przekraczając swoje uprawnienia lub nie dopełniając obowiązków, działa na szkodę interesu publicznego lub prywatnego,
podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.
 
Sprawa dotyczyła szykan i uporczywego dokuczania mi przez Krystynę Maciejewską w wiejskiej świetlicy w Sokółkach oraz fizycznej napaści na mnie przez tą panią. Po tym, jak ta pani zaatakowała mnie i zablokowała wejście do łazienki z której chciałam skorzystać, zadzwoniłam na policję i prosiłam dyżurnego, by telefonicznie przemówił tej pani do rozumu. Na to on odrzekł, że "zaraz wyślę do świetlicy patrol, który obie was uspokoi".
 
Patrol policji przyjechał po około pół godzinie. Przez cały ten czas, aż do przyjazdu policjantów, Krystyna Maciejewska nie wpuszczała mnie do łazienki - zamknęła drzwi do przechodniej sali bankietowej na klucz. Aby dostać się do łazienki, trzeba przejść przez tę salę. Skutecznie uniemożliwiła mi skorzystanie z łazienki. 
 
Gdy policjanci przyjechali, Maciejewska wyszła do nich i naradzała się z nimi przez jakiś czas na parkingu przed świetlicą. 
 
Potem weszła do świetlicy i do pomieszczenia, w którym ja stałam przy oknie (w salce internet cafe) i opryskliwym tonem kazała mi iść do łazienki.
 
Ledwo do łazienki weszłam i zamknęłam drzwi, zaraz rozległo się brutalne walenie do tychże drzwi przez policjantów i padły groźby założenia mi sprawy o bezzasadne wezwanie policji. 
 
Gdy wyszłam z łazienki za jakiś czas po załatwieniu swojej potrzeby fizjologicznej, policjanci stali z Maciejewską w bibliotece i od razu zapowiedzieli mi, że zostanę ukarana. Nie obchodziło ich, co mam do powiedzenia w tej sprawie. Maciejewskiej za napaść na mnie i przekroczenie jej uprawnień funkcjonariuszki publicznej - nie ukarali. 
 
Przybyli policjanci nie dali mi się wypowiedzieć, tylko od razu bezpodstawnie wlepili mi mandat i skierowali sprawę do sądu o ukaranie mnie za ich wezwanie. Byli to policjanci Ferenc i  Łukasz Ratuszny z Komendy Powiatowej w Olecku.
 
Sprawa przeciwko mnie została umorzona, a powinnam zostać po prostu uniewinniona, albowiem udowodniłam w trakcie tego procesu swoją niewinność. 
 
W związku z powyższym wnoszę o uzupełnienie danych zawartych w tejże bazie teleinformatycznej.
 
Hodowca Izabella Redlarska, Rancho Romantica Rebelle,
Czukty 1, 19-420 Kowale Oleckie, Woj.Warmińsko-Mazurskie, +48506200135
https://zwierzetaindianki.blogspot.com/ https://www.instagram.com/izabella_redlarska/ www.garnek.pl/indianka/a https://www.youtube.com/user/IndiankaCreative/videos?view=0&sort=da&flow=grid
 
PODPISANE ELEKTRONICZNIE i WYSŁANE przez ePUAP

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!