środa, 28 lipca 2021

Dowód zaradności - własna żywność z własnego ogrodu

Nie jest prawdą, że jestem nieporadna i nie potrafię sama siebie wyżywić, jak to fałszywie przedstawiają pracownice Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kowalach Oleckich. Jestem właścicielką jedenastohektarowego gospodarstwa hodowlanego, na którym hoduję zwierzęta, a właściwie hodowałam, dopóki socjalne nie doprowadziły do pozbawienia mnie moich zwierząt – sprowadziły one PIW Olecko na moje gospodarstwo, a tenże sprowadził fundację Molosy Adopcje, która mnie okradła z dorobku mojego życia, z moich pięknych, dorodnych zwierząt. Na moim gospodarstwie wiosną 2017 roku założyłam ogromy ogród, który od tamtego czasu obsadzam i obsiewam co rok nowymi roślinami oraz stopniowo powiększam moje uprawy warzyw, owoców, ziół i grzybów. W roku 2020 zebrałam aż tonę warzyw z mojego ogrodu. Były to głównie cukinie i dynie, ale także buraki, brukiew, rzepa. Jest lato 2021, a ja nadal mam w piwnicy zapasy rzepy i brukwi. Jestem zaradną, pracowitą osobą, a socjalne poniżyły mnie pisząc o mnie swoje brednie i zaszkodziły mi, sprowadzając na moje gospodarstwo tzw. służby oraz zakładając mi sprawę sądową o umieszczenie wbrew woli w zakładzie psychiatrycznym. Regularnie uprawiam ogród od wiosny 2017 roku i co roku mam swoje warzywa, owoce, zioła, grzyby. Pracownice GOPSu Kowale Oleckie to kłamczuchy, które z premedytacją wystawiają fałszywe opinie, aby osobie zaszkodzić i udało im się – bardzo mi zaszkodziły - wszczęły przeciwko mnie sprawę psychiatryczną oraz doprowadziły do tego, że tzw. służby przejęły moje zwierzęta, czyli pozbawiły mnie tego, co najbardziej kocham. Moim zdaniem, socjalne podległe wójtowi Locmanowi to obrzydliwe kreatury, które powinny być usunięte z publicznych stanowisk, ponieważ nadużywają prawa i swoich stanowisk, by szkodzić bezbronnej osobie. De facto, zrujnowały mi życie. Wśród tych szkodliwych, szkodzących osób na czoło wysuwa się żona policjanta Marcina Maciejewskiego, Monika Maciejewska, która bardzo nalega w sądzie, aby wsadzić mnie do psychiatryka oraz aby nawet nie zapytać mnie o zdanie w mojej własnej sprawie. Monika Maciejewska jest pracownicą GOPSu, który założył mi sprawę psychiatryczną i który ciśnie, aby mnie pozbawić wolności poprzez umieszczenie w zakładzie psychiatrycznym. W sądzie reprezentuje ona GOPS Kowale Oleckie i w imieniu tego organu wnioskuje o wyrządzenie mi krzywdy. Jej kłamstwa i matactwa doprowadziły do wystawienia mi fałszywych opinii psychiatrycznych. Psychiatrzy oparli się na kłamstwach, matactwach i manipulacjach socjalnych GOPS Kowale Oleckie wystawiając mi swoje nietrafione opinie. Marcin Maciejewski jest policjantem Komendy Powiatowej Policji w Olecku, który założył mi sprawę o podarcie moich zeznań, których nie chciał na moje żądanie uzupełnić. Zastraszając mnie więzieniem, sam sprowokował mnie do podarcia protokołu, w którym nie chciał uwzględnić mojego wniosku o przydział adwokata z urzędu. Ponadto Maciejewski dopisał do moich zeznań, że ja wnioskuję o dobrowolne poddanie się karze. To taki sam manipulant jak jego żona. To są ludzie, którzy nadużywają swoich stanowisk do szkodzenia mnie. Na załączniku zdjęcie surówki z produktów z mojego ogrodu. Obecnie w moim ogrodzie rośnie: rzodkiewka, szczypior czosnkowy, czosnek, cebula, szczypior, majeranek, rukola, seler naciowy, pietruszka, marchew, buraki liściowe, szpinak, kalafior, kapusta czerwona, ziemniaki, ogórki, cukinie, dynie, fasola, sadzonki pomidorów i posiane jest znacznie więcej roślin, które jeszcze nie wykiełkowały, między innymi bazylia, cykoria, sałata, rzepa, brukiew, buraki. Socjalne przyjechały do mnie latem 2017 roku, gdy ogród był pełen roślin uprawnych i praktycznie wyciągnęły mnie z mojego ogrodu, aby założyć mi sprawę psychiatryczną. To złe, podłe kobiety, nadużywające swoich uprawnień w złej wierze. Swoim nikczemnym postępowaniem wobec mnie doprowadziły mnie do szału. Dodam, że rok 2017 był rokiem bardzo intensywnych prac ziemnych i ogrodzeniowych na moim gospodarstwie. Wynajęłam wtedy 3 koparki i pogłębiłam rzekę i stawy oraz oczka wodne na moim gospodarstwie. Wykonałam ogromny, całoroczny wodopój dla moich zwierząt. Ogrodziłam ogromny ogród i kawał pastwiska. W sumie postawiłam 300 metrów ogrodzenia, własnoręcznie wykonanego od podstaw. Te wszystkie fakty socjalne z GOPSu Kowale Oleckie zataiły pisząc swojej kłamliwe, manipulanckie opinie na mój temat. One sporządziły fałszywe opinie na mój temat, aby doprowadzić do pozbawienia mnie wolności w zakładzie psychiatrycznym. To, co one zrobiły nosi znamiona przestępstwa kryminalnego. Powinny być ukarane i usunięte z publicznych stanowisk.

3 komentarze:

  1. A w jakiej wysokości płacisz rachunki np.za światło energetyczne? Ile płacisz średnio ma miesiąc?

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja droga, ja nic za światło nie płacę, bo sama prąd produkuję na moje potrzeby. Ale musiałam sporo wydać na solary, aby móc z nich korzystać teraz. Zapewne się jeszcze nie zwrócił wydatek, za to mam spokój z rachunkami i nie muszę o nich myśleć.

    OdpowiedzUsuń
  3. takie solary na lodowke by Ci sie przydaly ... chociaz kiedys robilo sie lodownie

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!