poniedziałek, 24 czerwca 2019

Maglowane było





3 godziny maglowałam inspektora Weterynarii Powiatowej w Olecku, pana Dariusza Salamona. Aż się zmęczyłam tym odpytywaniem, a i on wyglądał na wycieńczonego.

Z efektów maglowania jestem zadowolona, choć czuję jeszcze niedosyt.
Inspektor PIW przyznał,  że to gmina Kowale Oleckie w tym wójt Locman są odpowiedzialni za masowe zgony moich owiec po wywiezieniu stada z mojej farmy 3 Maja 2018. Wprost powiedział, że gmina głodziła moje zwierzęta,  dlatego padały jedno po drugim. Powiedział, że brak było ściółki tam, gdzie były moje owce przechowywane, oraz były niedostateczne ilości bardzo słabej jakościowo paszy. Widział to na własne oczy.
Dodał, że moje owce i kozy były zamknięte w budynku przez całe lato bez dostępu do łąk, do Słońca i to też powodowało zachorowania I padnięcia.

Poza tym wykazałam, że owce nie były zaniedbane na mojej farmie i w dniu grabieży.

Inspektor swoje wcześniejsze pomówienia mnie o rzekome zaniedbywanie zwierząt opierał na swoich błędnych przypuszczeniach zainicjowanych przez anonimowe donosy z internetu. Po prostu zasugerował się licznymi donosami trolli nie mającymi nic wspólnego z prawdą. Powiedział, że tygodniowo dostaje po kilka donosów na mnie z internetu, gdzie osoby piszące anonimowo oczerniają mnie. Pod wpływem tych donosów oraz w wyniku żądań Gminy Kowale Oleckie robił mi te najścia pod eskortą policji.

Zadałam pytanie inspektorowi co by się stało, gdyby moje owce nie zostały wywiezione 3 maja 2018 roku. Inspektor PIW OLECKO powiedział, że gdyby owce nie zostały wywiezione z mojego gospodarstwa na gospodarstwo wyznaczone przez wójta to wszystkie owce by nadal żyły.
Takie jest jego zdanie i w tym się zgadzamy absolutnie.

Tymczasem w wyniku grabieży mojego stada owiec i kóz w 2018 roku zostało zagłodzone na śmierć 20 owiec i kóz  oraz noworodki.

Padło też stwierdzenie, że to Urząd Gminy Kowale Oleckie domagał się kontroli na moim gospodarstwie, a także GOPS czyli stalking w wykonaniu UG Kowale Oleckie.

Uzyskałam potwierdzenie, że Andrzej Deruchowski w 2017 roku wydzwaniał do inspektora i nagabywał go na temat moich koni. Między innymi doniósł do PIW Olecko, że moje konie nie mają paszportów czyli jest pieprzonym kapusiem i donosicielem.

Ten typ, który niedawno ukradł moje konie domagał się w 2017 żeby nałożyć na mnie kary grzywny i zabrać mi moje konie, które ostatecznie przejął 8 kwietnia 2019 roku.  Także revolto - wiesz już teraz z jaką gnidą masz do czynienia.
Deruchowski to stalker i złodziej.  Typ pójdzie siedzieć jak mi nie odwiezie koni.

Ja powiem tak, że gdyby nie ta nagonka na mnie i rabunek moich zwierząt to wszystkie owce, kozy i konie by żyły. Źli ludzie i ich parszywa wola szkodzenia doprowadziły do tragedii na moim gospodarstwie i kompletnego zniszczenia hodowli moich zwierząt.

Indianka


Na foto inspektor Salamon I mecenasik Kozłowskiej. 

45 komentarzy:

  1. Wyznaczyłaś już termin Deruchowskiemu na zwrot swoich pięknych,wypasionych koników? A co z ciężarną klaczką, może już się oźrebiła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MA 7 dni. Jak nie odda mi w terminie siedmiu dni moich klaczy zakładam mu sprawę karną i cywilną.

      Usuń
  2. Za 2 tygodnie przemaglujesz Kozłowską?

    OdpowiedzUsuń
  3. Za dwa tygodnie przemagluję tego który tam będzie na sprawie dostępny. Wczoraj Kozłowskiej nie było. Stchórzyła.
    Był tylko mecenasik przez nią wynajęty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mecenasik Kozłowskiej siedział cicho i się nie odzywał. Tylko raz czy dwa razy zadał pytanie Salamonowi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widział takie tornado głupich pytan to co on mial do dodania?

      Usuń
    2. Zatkało go 😀 Nigdy nie widział w życiu tak aktywnej procesowo hodowczyni 😎

      Usuń
    3. chciałaś powiedzieć "tornado błyskotliwych pytań" 😎

      Usuń
    4. Pytałaś Lockmana czemu cię nie lubi???

      Usuń
  5. No widzisz Iza. Czyli dobrze, że pojechałaś bo może będziesz miała szansę na oddanie zwierząt. Gdybyś wygrała to potem składaj pozew o zadośćuczynienie finansowe Molosy oraz publiczne wycofanie oszczerstw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze, że dotarłam na to posiedzenie. Jestem zadowolona.

      Usuń
  6. Jak się spisał Twój mecenas tym razem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze. Przez pierwszą godzinę go nie było, ale przysłał zastępstwo. Pani prawniczka siedziała I robiła notatki i zadała tam jedno czy dwa pytania do inspektora, potem, gdy przyszedł mecenas przekazała mu te notatki. Ja wyraziłam zgodę, żebym była przez moment bez obrońcy.
      Wyszli na chwilę na zewnątrz przekazać sobie sprawę.

      Tymczasem ja sobie świetnie radziłam tam z przesłuchaniem inspektora. Po prostu szalałam - byłam w swoim żywiole 😀😎😎😎😀

      Usuń
    2. Sędzina przepuściła większość, zdecydowaną większość moich pytań, a te które zablokowała to mecenas Ramotowski przyszedł z odsieczą i zadał je w ten sposób, że sędzina przepuściła i inspektor musiał odpowiedzieć. 👍

      Poza tym mecenas zadał też kilka swoich pytań.

      W sumie bardzo dobrze się uzupełnialiśmy. Jak polujące dwa predatory 😈

      Przesłuchanie było wyczerpujące pod względem ilości informacji uzyskanych od pana inspektora jak i fizycznie było wyczerpujące 😁

      Usuń
    3. To ten adwokat który cie do psychiatry wysyłał?

      Usuń
    4. Gadał wtedy głupoty, ale wczoraj był OK.
      Świat hodowców i świat prawników to są dwa różne światy. Być może czasami muszą być tarcia.

      Usuń
  7. To jednak miałem rację że Ciebie broniłem? 😁

    OdpowiedzUsuń
  8. Brawo! Juz stracilam nadzieje ze sie nie stawisz na sprawe. Walcz z ta kozlowska. Coraz wiecej osob bedzie z nia walczylo to przestanie byc taka pewna siebie :) trzymam kciuki i na wiesci z nastepnej sprawy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę pozwolić żeby taka ekoterrorystka panoszyła się w moim kraju i okradała bezbronnych Hodowców.

      Usuń
  9. Wiedziałem że tego posta udostępnisz 😁 tratata, tratata, złość już Ci przeszła na lewaka Andrzeja?

    OdpowiedzUsuń
  10. Andrzej to nie jest kwestia złości po prostu nie jestem tobą zainteresowana a ty mi ciągle tutaj dupę trujesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co Ty wymyślasz,nie byłaś i nie jesteś osobą w moim typie, nawet nie pomyślałem że miałbym Ciebie podrywać,ja gustuję w wegetariankach i lewaczkach i koniec tematu 🙂

      Usuń
    2. "gustuję w wegetariankach i lewaczkach" , no to tylko współczuć, skoro widząc piękną, zdrową , kwitnącą dziewuchę jaką jest Indianka, ty pisze o rachityczkach wegańskich.

      Usuń
    3. Andrzej tylko tak się asekuruje, wycofuje rakiem ze swoich awansów względem mnie, ale to dobrze, bo ja wolę mężczyzn mięsożernych i męskich. Żadni tęczowi lewacy, weganie ani wegetarianie mnie nie interesują. To nie moja bajka.

      Usuń
  11. Przesłuchasz też tego drugiego żyda Locmana ?

    OdpowiedzUsuń
  12. https://media.giphy.com/media/KxDChcV7HGQec/giphy.gif https://media.giphy.com/media/pBevuxpD4Tq4U/giphy.gif https://media.giphy.com/media/pBevuxpD4Tq4U/giphy.gif

    OdpowiedzUsuń
  13. Powinnaś im jeszcze wytoczyc proces o szydzenie w internecie i nagabywanie, min ta strona ranczo de syf..

    OdpowiedzUsuń
  14. super że sprawy się wreszcie wyjaśniły i winni odpowiadają za to co zrobili. Jak widać reforma wymiaru sprawiedliwości sprawdza się.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wierzę w to, że lekarz weterynarii dał się wykolowac i zeznał przeciwko sobie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cóż, trafił na wytrawną śledczą 😎 Uwielbiam demaskować hipokryzję i zakłamanie krętaczy.

    Oczywiście nie przyznał się otwarcie, że nękał mnie latami i wrobił mnie w to znęcanie, ale to wynikło samo z jego odpowiedzi.
    Umiejętnie podeszłam dziada 😈😎

    Może fizycznie jestem niemrawa przez tę cholerną tarczycę i ogólnie przez te wszystkie stresy spowodowane nagonką na mnie i napaściami, ale inteligencję nadal mam skrzącą i potrafię robić z niej użytek 😎👍

    Czuję, że uda mi się definitywnie zakończyć działalność pani Kozłowskiej na polu prozwierzęcym. Doprowadzę do likwidacji jej fundacji, a ona pójdzie siedzieć za to co mi zrobiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie wierzę, że zwalił winę na wójta.

      Usuń
    2. Dlaczego wcześniej nie było Cię w sądzie?
      Będziesz teraz na każdej sprawie?

      Usuń
    3. Nikogo to nie interesuje w co wierzysz a co nie.
      Faktem jest że Inspektorat Weterynarii często był nagabywany przez wójta aby robił u mnie niezliczone kontrole a także był proszony o wystawienie negatywnej opinii dla mojego gospodarstwa i o mnie, które posłużyło GOPSowi do założenia sprawy w sądzie rodzinnym o umieszczenie zdrowej osoby w zakładzie psychiatrycznym. Lokalna klika próbuje różnych sposobów żeby się mnie pozbyć z mojego gospodarstwa i je przejąć. Nie udało im się z psychiatrykiem to sprowadzili fundacje. Fundacja mimo że nie było podstaw do zabrania zwierząt zabrała zwierzęta a potem sfałszowała dokumentację weterynaryjną.

      Usuń
    4. Wszystko jest na moim blogu: wcześniej nie było mnie na sprawie bo byłam chora, a raz dojechałam za późno na rowerze.

      Usuń
  17. Nie wiem pewnie długo, bo są posiedzenia wyznaczone na lipiec i na październik. Jest dużo świadków do przesłuchania, a w pierwszej kolejności są przesłuchiwani świadkowie oskarżenia tylko i wyłącznie. Moi świadkowie będą przesłuchiwani później.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pewnie pójdzie w lata ale jak mówisz to Twój żywioł wiec bedziesz miała czym się zajmować ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. No cóż nie mam wyjścia wolałabym się zajmować moją farmą, jak do tej pory robiłam, ale oni robią tak, żebym nie mogła się zajmować moją farmą, tylko żebym musiała jeździć po sądach.

    OdpowiedzUsuń
  20. Państwo czy inaczej system państwowy który zatruwa człowiekowi życie który uniemożliwia mu normalne funkcjonowanie I zmusza go do walki o swoje podstawowe prawa nie zasługuje na żadne podatki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Myslalas o realnej szansie więzienia przed tobą? Prokurator chce cię wsadzić.

    OdpowiedzUsuń
  22. To dlatego nie mam adwokata do tej drugiej sprawy i ukryto przede mną akta abym się nie mogła z nimi zapoznać i bronić?

    OdpowiedzUsuń
  23. Dopóki w prokuraturach będą siedzieli przestępcy, niewinni ludzie będą trafiali do więzień, a oprychy i bandyci pozostaną na wolności. Żydokomuna wiecznie żywa i rządzi Polakami. Najwyższa pora zrobić z tym porządek!

    OdpowiedzUsuń
  24. Iza rob porzadek z tymi przestepcami.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zrobię. Dziś już mnie boli głowa od tego ględzenia Kozłowskiej na Facebooku, ale jutro się wezmę za tą panią.
    Notatki obszerne zrobione. Jutro świeżym okiem jeszcze raz zerknę na to co napisałam dzisiaj I stworzę trzy gigantyczne pisma.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!