środa, 19 czerwca 2019

Moje konie nie miały problemów z oddychaniem

Moje konie nie miały problemów z oddychaniem. Zastanawia mnie, o czym pisze Kozłowska, pisząc o "problemach oddechowych koni", ponieważ moje konie nie miały żadnych problemów z oddychaniem tak długo jak długo mieszkały na mojej ziemi. Musiała im podać jakiś syf - tak jak wywiezionym owcom. Ona je czymś truje. :(((

Inna opcja to taka, że ona trzyma je w jakimś zagrzybionym miejscu, w jakiejś  zagrzybionej norze.

Trzecia opcja to zaraziły się od jej habet jakąś epidemią :(((

Indianka

10 komentarzy:

  1. Indianko konie są w odosobnieniu, nie mialy stycznosci i nie mają z końmi Deruchowskiego i Kozłowskiej, wiec logiczne jest, ze nie miały sie jak zarazic. To po pierwsze. Po drugie - czy kiedykolwiek Twoje konie były regularnie szczepione i badane?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wierzyć we słowo niepodpisanego Anonima?
    Przypuśćmy, że nie miały kontaktu z innymi końmi. Ale miały kontakt z boksami po innych koniach, z trailerem po innych koniach. Kto mi zagwarantuje, że te pomieszczenia były wyszorowane, zdezynfekowane i wolne od wirusów? Nawet kantary mogły być skażone jakimś choróbskiem.

    Ona nie dość że mi nielegalnie wywiozła konie to jeszcze jakimś gównem zaraziła. Jak ją znam to pewnie specjalnie żeby się zemścić

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje konie były odrobaczone zaszczepione i zdrowe w dniu wyjazdu.
    nie miały żadnych problemów z oddychaniem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Konie wyjechały od ciebie zdezynfekowanym koniowozem a na głowach miały nowe kantary z których dzień wcześniej oderwałam metki.

    Dance Girl

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla klaczy Indiany założyliście pętlę na szyję i ją dusiliście.
    Być może uszkodziliście jej coś i stąd problemy z oddychaniem teraz

    OdpowiedzUsuń
  6. O cholera, teraz gdzieś leży tyle jadła. Każ sobie podesłać udziec.

    OdpowiedzUsuń
  7. Co konkretnie można zrobić dorosłemu dużemu koniowi sznurkiem założonym na szyję? To nie mały piesek czy kotek tylko półtonowy zwierzę ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Niech kozlowska przedstawo faktury w sadzie na wydane pieniadze na te zwierzeta. Z tego co widzialem u Rozala bedzie miala sprawe za ukrycie koni przed sama gmina,oraz bez zgody gminy oddanie koni do obcych ludzi (zabezpieczonych zwierzat) a takze wydane pieniadze nie na zwierzeta. Radze isc na sprawe ta kobieta nie ma zadnej pracy utrzymuje sie z darow od darczyncow i ma spory problem z alkoholem, pamietaj fundacje nie sa bezkarne. Staraj sie o przebadanie tej osoby ona nie jest zdrowa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podaj sygnatury spraw Różala z Kozłowską.

    OdpowiedzUsuń
  10. Co się stało z tymi oddanymi do obcych ludzi końmi
    z Mirotek?

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!