sobota, 15 czerwca 2019

Lewicowe ciśnienie na szkło


Kto przeprowadził szczegółowy wywiad hodowlany z rolnikiem, właścicielem stada z Ciecierzyc i powiadomił ministra Ardanowskiego wszystkimi dostępnymi kanałami (pocztą elektroniczną, telefonicznie oraz na Instagramie), weterynarię krajową, gorzowską, gorzowski i lubuski oraz krajowy ARiMR, a także Ministerstwo Rolnictwa, w tym dział prawny, a także wójta gminy Deszczno o tym, że

wszystkie krowy Pawła Skorupy z gminy Deszczno są identyfikowalne i przez to nie podlegają zabiciu i utylizacji?

Kto na tej podstawie i podstawie gospodarności i etyki wnioskował o nie zabijanie krów i zwrocie ich dla Pawła Skorupy?
Kto przyczynił się do uratowania życia krów z gminy Deszczno?

Izabella INDIANKA Redlarska
Rzecznik Praw Hodowcy



Kto się fotografuje z ministrem rolnictwa i zbiera laury za starania i skuteczność Indianki?

- Karolina Kuszlewicz, feministka czyli lewicowa reprezentantka cywilizacji śmierci, zwolenniczka zabijania nienarodzonych dzieci, a wraz z nią jakieś towarzystwo etyczne.

Ja uratowałam krowy dla dobra hodowców, dla kontynuacji ich hodowli i dla dobra ich zwierząt, a lewacy sobie przypisują mój sukces - jakie to typowe wśród lewactwa ;)



Faktycznie część spraw wagi państwowej załatwiałam
 jadąc rowerem do Olecka, 
😀😀😀 
głównie dlatego spóźniłam się na swoją sprawę sądową.

Oczywiście odwodnienie i wyczerpanie organizmu 
uniemożliwiło mi kontynuowanie jazdy do sądu.
Na rogatkach miasta całkiem opadłam z sił.
 Wylądowałam w szpitalu pod kroplówką, ale krowy uratowałam :)

Indianka


8 komentarzy:

  1. Spoko, poczekaj może zaraz u Ciebie zjawi się TV i sam minister żeby pogratulować!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze muszę dopilnować, aby Skorupowie zakolczykowali krowy, od tego zależy los tych krów i samego rolnika, a tam łazi babsko z BOZ i namawia go na podpisywanie różnych szkodliwych pisemek, które w efekcie utrudniają kolczykowanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pakuj się i jedź. Działaj na miejscu inaczej babsko pokrzyżuje Twoje plany!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czemu sama nie zakolczykowałaś swojego stada?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale część stada miałam zakolczykowane a większość zarejestrowane i zaczęłam porządkować dokumenty żeby wszystko pokolczykować zarejestrować ale nie zdążyłam bo zostałam okradziona

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobra robota Indii. Trzymamy kciuki, by się udało uratować rolnika przed bankructwem. Dzielna jesteś! Masz odwagę iść pod prąd i upominać się o prawa człowieka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sympatyczną buzię ma ta nasza obrończyni hodowców :)

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!