sobota, 29 czerwca 2019

Wyprawa do Olecka



Wczoraj udałam się na wyprawę do Olecka, a dokładniej do chirurga, bo coś mi się w stopę zrobiło.

Potem jeszcze było trochę czasu skoczyć do prokuratury, to skoczyłam i dobrze zrobiłam.

Ktoś zapomniał i zostawił w aktach coś, co nie było przeznaczone dla moich oczu, a dobrze, że moje oczy to zobaczyły: moje konie głodzone przez Kozłowską. 😬

Jak zobaczyłam te zdjęcia to aż mnie zatrzęsło. Pognałam od razu z tymi zdjęciami do prokuratora Mirona, a on odesłał mnie na komendę, bo już była 14:00 i nie przyjmowali zawiadomień na prokuraturze.

Na komendzie powiatowej w Olecku złożyłam zawiadomienie o znęcaniu się nad moimi końmi przez Kozłowską.

Izabella Redlarska

2 komentarze:

  1. Pokaż, pewnie robilas zdjecia. Dobrze wiesz, ze przez ta nagonke bez zdjec nikt Ci nie uwierzy!

    OdpowiedzUsuń
  2. A zdjecia ktore kozlowska wstawila jak u ciebie wygladal ogier arabski a u niej hmm... No tak biedny ogierek u ciebie a gdzies tam wyglada lepiej... No tak zmienil siersc i wyglada tak jak u ciebie na filmach... Bo zdjecia pod katem ktore sa zrobione typowe do interwencji... Przed i po hahhahaha smiac mi sie chce co ona wypisuje.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!