środa, 5 czerwca 2019

Decyzja wójta Locmana o zaborze moich owiec i kóz

Piszę właśnie odwołanie, ale będzie krótkie, bo nawet nie chce mi się ustosunkowywać do tych bredni, które są w tej decyzji. Kłamstwo na kłamstwie, kłamstwem pogania.
Jakim to chujem i kurwą trzeba być, aby tak łgać z pełną premedytacją by świadomie kobiecie krzywdę robić. Ścierwa, nie zasługują na to by na nich splunąć.

Złożę zawiadomienie na tych skurwysynów o składaniu fałszywych zeznań na moją szkodę. Nie zostawię tych plugawych oszczerstw ot tak. Dobrze, że chociaż widzę nazwiska skurwieli.
Pójdą zawiadomienia. Spoko.

Indianka

17 komentarzy:

  1. Z decyzji wynika, że mogła pani brać udział w czynnościach i przesłuchiwać świadków i pani tego nie zrobiła. Czy to prawda?

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak pani sobie to wyobraża, jak miałam się dostać do Kowal Oleckich w środku zimy, śliską drogą oblodzoną, zaśnieżoną?
    Ci świadkowie wójta których sprowadził na moje gospodarstwo wiedzą co zeznali i wiedzą pod czym się podpisali. Ja wyciągnę konsekwencje prawne wobec osób które mnie szkalują, które mnie oczerniają, które celowo na moją szkodę składają fałszywe zeznania aby mi zaszkodzić.

    OdpowiedzUsuń
  3. W decyzji wójta są nazwiska bydlaków którzy składają fałszywe zeznania na moją szkodę i oni będą zgłoszeni.

    OdpowiedzUsuń
  4. Taką mam nadzieję, że w końcu sprawiedliwości stanie się zadość i moje krzywdy zostaną pomszczone.

    OdpowiedzUsuń
  5. Do jakiego urzędu się odwołujesz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Już wysłane ? Jaki termin na odpowiedź ? bo każdy dzień utrzymania zwierząt kosztuje i w razie przegrania sprawy Pani będzie obciążona kosztami. Radzę nie zwlekać z odwołaniem na koniec terminu.

    OdpowiedzUsuń
  7. 14 dni na odpowiedź ale moje stado wójt przetrzymuje półtora roku

    OdpowiedzUsuń
  8. Wójt nie tylko przetrzymuje moje stado półtora roku ale mataczy też materiałem dowodowym

    OdpowiedzUsuń
  9. Wywieźli zdrowe stado a w ciągu kilku miesięcy doprowadzili do śmierci 20 owiec i kóz

    OdpowiedzUsuń
  10. Odwołanie mam w zasadzie napisane jeszcze chcę jej uzupełnić i chciałam jeszcze zajrzeć do akt zanim wyjadą do Olsztyna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oni sprawę przegrają. Wystarczy że sąd przesłucha moich świadków.
    Tutaj dużo osób było w sumie przez 17 lat które mogą poświadczyć że zwierzęta zawsze były zadbane dobrze traktowane i żadnego znęcania nie było, a także że zwierzęta w dniu 3 Maja 2018 były zdrowe i w bardzo dobrej kondycji. Wójt nie przesłuchujący moich świadków po prostu mataczy i manipuluje procedurą.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wójt napuścił na mnie rabusiów którzy zeznali to co chciał żeby mu zeznali ale nie wszyscy jednakowo byli sprzedajni i jednak wśród jego własnych ludzi są odmienne zeznania i są to zeznania na moją korzyść. Wśród jego własnych świadków są osoby które powiedziały wprost że zwierzęta moje w dniu 3 Maja 2018 roku były w dobrej kondycji i zadbane i nie było podstaw do wywiezienia. Samo to że zamiast zakolczykować zwierzęta i zbadać na miejscu wywieźli je poza moją farmę żeby mataczyć to jest bardzo wymowne. Ich obowiązkiem było zakolczykować i zbadać zwierzęta w mojej obecności

    OdpowiedzUsuń
  13. Jako ciekawostkę podam że akta sprawy administracyjnej wójta nie są numerowane i nie są zszyte także oni wyciągają różne dokumenty gdy ja przychodzę przeglądać akta i ja tych dokumentów nie widzę

    OdpowiedzUsuń
  14. Właściwie powinnam złożyć skargę na sposób w jaki oni prowadzą akta tam wszystko fruwa w tych aktach nie mówiąc o tym że są nazwiska pozamazywane i adresy a to też jest materiał dowodowy bo ważne kto wydaje takie a nie inne opinie bo to są ludzie wszyscy powiązani z wójtem i przez to niewiarygodni

    OdpowiedzUsuń
  15. Świadkowie wójta to są osoby które dostały od niego I dzięki niemu różne gratyfikacje z uwagi na to że brały udział w grabieży i mataczeniu przy moich zwierzętach.
    Są to często osoby które są powiązane z wójtem różnymi umowami i są zobligowane żeby świadczyć na jego korzyść jeśli chcą mieć te umowy przedłużane.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!