piątek, 7 czerwca 2019

Kurs do Kowal Oleckich


Złożyłam wniosek o wydanie adresów osób, które mnie oczerniają, coby założyć im sprawy karne o składanie fałszywych zeznań na moją szkodę.

Bartczak zapowiedziała, że będzie robić trudności z udostępnieniem tych danych.

Bartczak odpowiedzialna za akta strasznie pyskowała do mnie i mnie prowokowała. Bezczelne babsko powiedziało, że moje zwierzęta nie są moje.

Poza tym odmówiła mi udostępnienia akt tej drugiej sprawy o kradzieży koni i zrobiła to po raz drugi.
Pójdzie skarga do SKO na jej działalność.
Ta urzędniczka nadużywa swoich uprawnień.

Indianka


10 komentarzy:

  1. W sprawie koni jesteś świadkiem czy oskarżoną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sprawie koni trwa jeszcze postępowanie przygotowawcze, nikt na razie nie jest oskarżony.

      Usuń
    2. A w sprawie owiec i kóz z odbioru w ubiegłym roku jesteś oskarżoną czy świadkiem?

      Usuń
  2. No i powiedziała prawdę. Nie możesz uzyskać dostępu do danych tych osób i nie możesz uzyskać informacji na temat odebranych ci zwierząt. Poczytaj kodeks karny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty skończona kretynko, ta urzędaska wójta nie prowadzi sprawy karnej tylko sprawę administracyjną i ja mam prawo brać w niej udział. Skoro Bartczak postanowiła bawić się w prokuratora to ja ją naprostuję raz dwa.

      Usuń

  3. W sprawie koni jestem świadkiem i nie ma sprawy w sądzie dotyczącej koni tylko jest sprawa w prokuraturze, gdzie nie jestem oskarżona i nie mam wglądu w akta.

    Ale w Urzędzie Gminy Kowale Oleckie jest sprawa administracyjna dotycząca grabieży moich koni i tych akt mi nie chcą pokazać mimo że mam prawo do nich zajrzeć. Byłam miesiąc temu albo nawet dawniej żeby zajrzeć do tych akt a ona mi nie pokazała I teraz byłam znowu i znów mi nie pokazała. Urzędaska wójta blokuje mi dostęp do dokumentacji dotyczącej moich zwierząt.
    W dodatku bezczelne babsko groziło mi policją. Próbowała Mnie wyrzucić z Urzędu Gminy. Zgłoszę to w prokuraturze. Nakradli moich zwierząt i palą głupa - pieprzona mafia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesz się że policji nie wezwała. Poszłabyś na 24 do mamra.

      Usuń
    2. Nie cieszę się. Ta kobieta nadużywa swoich uprawnień i będzie to zgłoszone zarówno w prokuraturze krajowej, oraz w SKO w Olsztynie.
      W SKO już zgłosiłam.

      Usuń
  4. W sprawie owiec i kóz jestem oskarżona na podstawie wybiórczych i tylko i wyłącznie fałszywych zeznań i interpretacji.

    Nie dopuszczono do głosu moich świadków, ani nie wzięto pod uwagę zeznań tych świadków wójta, którzy zeznawali na moją korzyść, że zwierzęta były zadbane w dniu wywózki i nie było podstaw do zaboru.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wójt i prokuratura odmówili przesłuchania moich świadków opierając swoje decyzje tylko i wyłącznie na pomówieniach i oszczerstwach. Oni działają wspólnie i w porozumieniu. W radzie gminy i w urzędzie gminy są osoby o nazwisku Truchan i w prokuraturze jest Truchan. To powiązania i interesy rodzinne są tutaj rozgrywane moim kosztem.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!